Acum , daca tot facem consideratii tehnice, m-as risca si eu cu una.
Si anume ca o masina bine gandita/moderna/cu tehnologie up-to-date are pozitia acului indicator al termometrului de apa, dupa ce motorul s-a incalzit, absolut constanta, "de parca ar fi vopsit" acolo, indiferent de anotimp/temperatura mediului ambiant.
Asta stiu de la un Rover 75 CDT, un Mercedes C 220 CDI, un Mitsubishi Galant , si alte produse ale unor "firmulite obscure".
PSA nu reuseste asta? Mai sunt pareri legate de acul ala? Sau trebuie sa-i punem "carton in nas" ca la Dacia "batrana"?
Multumesc pentru raspunsuri!
stie cineva? ENGINE IMMOBILISER FAULT
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Salut,
La covarsitoarea majoritate a masinilor gradarea scalei termometrului de apa incepe la 40 de grade.
Eu, unul, din cate am vazut, sa indice temperatura in grade, toate erau asa.
N-oi fi vazut eu suficiente.
La valori foarte mari scala s-o modifica sau nu "putin", insa la o masina care functioneaza in parametri, pozitia acului termometrului , dupa ce acesta a ajuns in pozitia de echlibru, nu trebuie sa varieze functie de anotimp, temperatura exterioara , regim de mers, etc.
Cel mult in relanti, pe canicula, in mare aglomeratie, ar "avea voie" sa creasca usor pana declanseaza electroventilatorul si apoi sa scada imediat, dupa care sa reia ritmic ciclul asta, daca se "insista" cu "taraiala" prin stopuri, si sunt 40 de grade afara.
In mers normal, la drum intins, insa, nu ar trebui sa "stie" termometrul de temperatura ca e iarna si e ger, sa zicem -20 de grade, sau vara si +40 de grade.
Chestia asta e bazata pe observatia directa asupra unor masini "serioase", zic eu.
Voi schimba temostatul, ca nu e "o poala de bani", sa vad cum se "incadreaza" si citronelul, dar nu prea ar trebui sa fie altfel.
Dupa parerea mea.
Iar intre P3 si P4, conform schemei afisate de tine sunt 15 grade, ceea ce, pentru plaja de temperatura in care trebuie sa lucreze motorul este nu "mult", ci chiar "foarte mult", as indrazni sa spun.
Drumuri bune!
La covarsitoarea majoritate a masinilor gradarea scalei termometrului de apa incepe la 40 de grade.
Eu, unul, din cate am vazut, sa indice temperatura in grade, toate erau asa.
N-oi fi vazut eu suficiente.
La valori foarte mari scala s-o modifica sau nu "putin", insa la o masina care functioneaza in parametri, pozitia acului termometrului , dupa ce acesta a ajuns in pozitia de echlibru, nu trebuie sa varieze functie de anotimp, temperatura exterioara , regim de mers, etc.
Cel mult in relanti, pe canicula, in mare aglomeratie, ar "avea voie" sa creasca usor pana declanseaza electroventilatorul si apoi sa scada imediat, dupa care sa reia ritmic ciclul asta, daca se "insista" cu "taraiala" prin stopuri, si sunt 40 de grade afara.
In mers normal, la drum intins, insa, nu ar trebui sa "stie" termometrul de temperatura ca e iarna si e ger, sa zicem -20 de grade, sau vara si +40 de grade.
Chestia asta e bazata pe observatia directa asupra unor masini "serioase", zic eu.
Voi schimba temostatul, ca nu e "o poala de bani", sa vad cum se "incadreaza" si citronelul, dar nu prea ar trebui sa fie altfel.
Dupa parerea mea.
Iar intre P3 si P4, conform schemei afisate de tine sunt 15 grade, ceea ce, pentru plaja de temperatura in care trebuie sa lucreze motorul este nu "mult", ci chiar "foarte mult", as indrazni sa spun.
Drumuri bune!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu