problema citroen c5 (2001)

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

andy_nd
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 19-Feb-2009 08:34
Localitate: brasov

problema citroen c5 (2001)

Mesajde andy_nd » Mar 21-Apr-2009 07:53

deci am si eu o problema cu clima......am climatronic dublu si de cateva zile imi face figuri...ma refer la faptul ca jumatate din sistem baga aer cald iar jumatate baga aer rece desi eu dau sa bage numai aer rece pe ambele cai de aer......inca o problema ar fi faptul ca atunci cand dau sa bag a doua masina o ia de pe loc destul de incet si ajunge la 30 km/h fara sa mearga mai departe(modelul este diesel).....stiti cumva ce se intampla?

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mar 21-Apr-2009 09:35

Pai la diesel in treptele 1 si a 2a mdaca nu o tii din ambreiaj sau frana masina pleaca singura.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

andy_nd
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 19-Feb-2009 08:34
Localitate: brasov

Mesajde andy_nd » Mar 21-Apr-2009 13:58

scuze ..cred ca nu am fost explicit.....deci la masina atunci cand dau sa accelerez si sunt pe viteza a doua masina merge ca si cum ceva o retine......vreau sa spun ca nu ma lasa sa merg mai repede de 30 km/h desi pedala este apasata la maxim

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 21-Apr-2009 17:28

si nu ai niciun mesaj pe bord?
daca bagi intr-o treapta mai mare, creste turatia?...
motorul accelereaza vreun pic?

am patit si eu candva ceva similar si am scos bateria pt un minut si i-a trecut, dar la mine afisa pe ecran esp/asr not functioning....

andy_nd
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 19-Feb-2009 08:34
Localitate: brasov

Mesajde andy_nd » Joi 23-Apr-2009 08:46

problema e ca masina nu afisa nimic la bord iar acul de la turometru era putin ridicat

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 23-Apr-2009 15:05

incearca sa scoti bateria pt cateva minnute...
eu asa am facut...

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Lun 04-Mai-2009 17:08

Andy , se poate sa fie unul din actuatoarele de pe sistemul de vacuum si nu iti deschide turbina. Costa aprox 3 mil unul nou. Baietii de la service brasov se pricep la asa ceva. Expertul C5 de la ei chiar are modelul tau de masina.Mergi cu incredere.
DAca vrei sa il faci singur, trebuie sa sa verifici fiecare actuator in parte si sunt 4 , plus unul de descarcare.
Succes.

andy_nd
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 19-Feb-2009 08:34
Localitate: brasov

Mesajde andy_nd » Vin 08-Mai-2009 07:37

explica-mi cam pe unde se gasesc actuatoarele si ce rol au ele.......ca la partea tehnica si mecanica nu stiu nimic......si apropo...ce rol are vacuum-ul?

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Vin 22-Mai-2009 17:30

as putea zice ca am si eu problema asta cu aerul cald pe o parte si rece pe cealalta setate la fel !!! dar pe langa asta mie nu imi prea baga rece :(

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Lun 25-Mai-2009 23:10

gropitzabogdan scrie:as putea zice ca am si eu problema asta cu aerul cald pe o parte si rece pe cealalta setate la fel !!! dar pe langa asta mie nu imi prea baga rece :(

Problema cu aerul cald (la sofer, nu?) a mai fost dezbatuta, fiind frecventa la C5... Daca nu ai rece pe nicio parte ar fi bine sa verifici freonul si sa completezi la nevoie!
Passion pour C5

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mar 26-Mai-2009 06:07

problema cu aerul cald (numai cald) pe o anumita parte provine de la motorasul de mixaj de pe partea respectiva.de obicei ansamblul se blocheaza ,de multe ori revenindu-si singur.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 26-Mai-2009 21:02

Sunt niste simple rotite din material plastic si se uzeaza in timp, nemaiputand actiona acele clapete. Motorasul n-are nicio treaba, caci altfel nu si-ar mai reveni! O solutie ar fi sa-ti setezi o temperatura agreabila si sa incerci sa nu mai umbli la buton. La un moment dat va ramane pe acea temperatura "blocat"... Cealalta solutie ar fi sa dai tot jos si sa vezi daca se pot reconditiona sau refabrica piesele afectate. Despre ultima solutie n-are rost sa mai comentez: iti poti comanda tot ansamblul nou stanga-dreapta cu motorase cu tot (asa vine), dar e cam ieftin...
Passion pour C5

andy_nd
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Joi 19-Feb-2009 08:34
Localitate: brasov

Mesajde andy_nd » Joi 28-Mai-2009 09:12

mersi oricum ca mi-ati spus .....adevarul este ca aveti dreptate in privinta asta deoarece am fost si la service si am intrebat......iar faza ca masina nu merge din prima cu mai mult de 30 km/h este din cauza turbo-ului care trebuie incalzit sau incarcat....cv de genu......ma refer la faptul ca daca masina sta in parcare mai mult de 3-4 zile iti poate face figura asta...dar daca mergi cu ea zilnic turbo reactioneaza pt ca este incarcat....oricum ramane un mister

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 28-Mai-2009 15:37

tu ai impresia ca turbina e un fel de rezervor care trebuie incarcat? tare! si si mai tare e cel care a reusit sa te convinga de asta, toata stima

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Joi 28-Mai-2009 16:06

off topic total... cunosc personal omulet (are indeletniciri cu totul altele decat fiarele si ce deriva din ele... este violonist la o filarmonica) caruia i s-a explicat ca "masina nu mai mergea pentru ca i-a cazut relanti-ul in baia de ulei"... deci asta cu turbo este o minciuna "nevinovata"...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo