Pagina 1 din 2

problema citroen c5 (2001)

Scris: Mar 21-Apr-2009 07:53
de andy_nd
deci am si eu o problema cu clima......am climatronic dublu si de cateva zile imi face figuri...ma refer la faptul ca jumatate din sistem baga aer cald iar jumatate baga aer rece desi eu dau sa bage numai aer rece pe ambele cai de aer......inca o problema ar fi faptul ca atunci cand dau sa bag a doua masina o ia de pe loc destul de incet si ajunge la 30 km/h fara sa mearga mai departe(modelul este diesel).....stiti cumva ce se intampla?

Scris: Mar 21-Apr-2009 09:35
de bogdan78
Pai la diesel in treptele 1 si a 2a mdaca nu o tii din ambreiaj sau frana masina pleaca singura.

Scris: Mar 21-Apr-2009 13:58
de andy_nd
scuze ..cred ca nu am fost explicit.....deci la masina atunci cand dau sa accelerez si sunt pe viteza a doua masina merge ca si cum ceva o retine......vreau sa spun ca nu ma lasa sa merg mai repede de 30 km/h desi pedala este apasata la maxim

Scris: Mar 21-Apr-2009 17:28
de mesersmith
si nu ai niciun mesaj pe bord?
daca bagi intr-o treapta mai mare, creste turatia?...
motorul accelereaza vreun pic?

am patit si eu candva ceva similar si am scos bateria pt un minut si i-a trecut, dar la mine afisa pe ecran esp/asr not functioning....

Scris: Joi 23-Apr-2009 08:46
de andy_nd
problema e ca masina nu afisa nimic la bord iar acul de la turometru era putin ridicat

Scris: Joi 23-Apr-2009 15:05
de mesersmith
incearca sa scoti bateria pt cateva minnute...
eu asa am facut...

Scris: Lun 04-Mai-2009 17:08
de Pablo406
Andy , se poate sa fie unul din actuatoarele de pe sistemul de vacuum si nu iti deschide turbina. Costa aprox 3 mil unul nou. Baietii de la service brasov se pricep la asa ceva. Expertul C5 de la ei chiar are modelul tau de masina.Mergi cu incredere.
DAca vrei sa il faci singur, trebuie sa sa verifici fiecare actuator in parte si sunt 4 , plus unul de descarcare.
Succes.

Scris: Vin 08-Mai-2009 07:37
de andy_nd
explica-mi cam pe unde se gasesc actuatoarele si ce rol au ele.......ca la partea tehnica si mecanica nu stiu nimic......si apropo...ce rol are vacuum-ul?

Scris: Vin 22-Mai-2009 17:30
de gropitzabogdan
as putea zice ca am si eu problema asta cu aerul cald pe o parte si rece pe cealalta setate la fel !!! dar pe langa asta mie nu imi prea baga rece :(

Scris: Lun 25-Mai-2009 23:10
de Bear
gropitzabogdan scrie:as putea zice ca am si eu problema asta cu aerul cald pe o parte si rece pe cealalta setate la fel !!! dar pe langa asta mie nu imi prea baga rece :(

Problema cu aerul cald (la sofer, nu?) a mai fost dezbatuta, fiind frecventa la C5... Daca nu ai rece pe nicio parte ar fi bine sa verifici freonul si sa completezi la nevoie!

Scris: Mar 26-Mai-2009 06:07
de sandor mihai
problema cu aerul cald (numai cald) pe o anumita parte provine de la motorasul de mixaj de pe partea respectiva.de obicei ansamblul se blocheaza ,de multe ori revenindu-si singur.

Scris: Mar 26-Mai-2009 21:02
de Bear
Sunt niste simple rotite din material plastic si se uzeaza in timp, nemaiputand actiona acele clapete. Motorasul n-are nicio treaba, caci altfel nu si-ar mai reveni! O solutie ar fi sa-ti setezi o temperatura agreabila si sa incerci sa nu mai umbli la buton. La un moment dat va ramane pe acea temperatura "blocat"... Cealalta solutie ar fi sa dai tot jos si sa vezi daca se pot reconditiona sau refabrica piesele afectate. Despre ultima solutie n-are rost sa mai comentez: iti poti comanda tot ansamblul nou stanga-dreapta cu motorase cu tot (asa vine), dar e cam ieftin...

Scris: Joi 28-Mai-2009 09:12
de andy_nd
mersi oricum ca mi-ati spus .....adevarul este ca aveti dreptate in privinta asta deoarece am fost si la service si am intrebat......iar faza ca masina nu merge din prima cu mai mult de 30 km/h este din cauza turbo-ului care trebuie incalzit sau incarcat....cv de genu......ma refer la faptul ca daca masina sta in parcare mai mult de 3-4 zile iti poate face figura asta...dar daca mergi cu ea zilnic turbo reactioneaza pt ca este incarcat....oricum ramane un mister

Scris: Joi 28-Mai-2009 15:37
de khan
tu ai impresia ca turbina e un fel de rezervor care trebuie incarcat? tare! si si mai tare e cel care a reusit sa te convinga de asta, toata stima

Scris: Joi 28-Mai-2009 16:06
de NOS_feratu
off topic total... cunosc personal omulet (are indeletniciri cu totul altele decat fiarele si ce deriva din ele... este violonist la o filarmonica) caruia i s-a explicat ca "masina nu mai mergea pentru ca i-a cazut relanti-ul in baia de ulei"... deci asta cu turbo este o minciuna "nevinovata"...