Intrebari ce tin de C5-ul meu
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Intrebari ce tin de C5-ul meu
Intai de toate salut pe toata lumea de pe acest forum. Sunt nou pe aici si am si eu cateva poze http://www.computergames.ro/forum/showthread.php?t=44684&page=39&pp=20 cu masina mea in dreptul userului razvan2007.
Masina este noua, achizitionata in dec. 2004 si are la bord ~18.000Km. SX ca nivel de echipare. Nu include xenon si piele.
As dori sa intreb daca se poate - nu vad de ce nu - si cat m-ar costa sa schimb halogenele cu xenoane. Tot la Citroen ar trebui sa ma adresez pentru achizitionarea lor, caci pentru inlocuire la ei trebuie sa apelez cat este in garantie.
Alta intrebare ar fi ce huse mi-ati recomanda si eventual si locatia sau magazinul. Eventual ceva original Citroen mi-ar place.
Si in final o ultima intrebare: de unde sa iau niste presuri cauciucate ca sa le inlocuiesc pe cele existente panzate si bej pe care le am. Nu ma prididesc cu curatul masinii: nonstop scutur si spal la presurile pe care le am. dar ma gandesc ca vine iarna si imi vor trebui unele de cauciuc care sa nu se ude pentru ca n-ar avea timp de la o zi la alta sa se usuce si apoi ar mirosi in masina numai a mucegai - am mai vazut si d-astea...
Multumesc anticipat.
Masina este noua, achizitionata in dec. 2004 si are la bord ~18.000Km. SX ca nivel de echipare. Nu include xenon si piele.
As dori sa intreb daca se poate - nu vad de ce nu - si cat m-ar costa sa schimb halogenele cu xenoane. Tot la Citroen ar trebui sa ma adresez pentru achizitionarea lor, caci pentru inlocuire la ei trebuie sa apelez cat este in garantie.
Alta intrebare ar fi ce huse mi-ati recomanda si eventual si locatia sau magazinul. Eventual ceva original Citroen mi-ar place.
Si in final o ultima intrebare: de unde sa iau niste presuri cauciucate ca sa le inlocuiesc pe cele existente panzate si bej pe care le am. Nu ma prididesc cu curatul masinii: nonstop scutur si spal la presurile pe care le am. dar ma gandesc ca vine iarna si imi vor trebui unele de cauciuc care sa nu se ude pentru ca n-ar avea timp de la o zi la alta sa se usuce si apoi ar mirosi in masina numai a mucegai - am mai vazut si d-astea...
Multumesc anticipat.
mai bine le faci dupa expirarea garantiei, ca sa nu te lovesti de ats. asta daca mai ai rabdare pina atunci
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am primit mail de la reprezentanta Citroen din Bucuresti care suna asa:
"Stimate Domnule Balanuca,
Va multumim pentru interesul acordat produselor si serviciilor Citroen.
Referitor la solicitarea dumneavoastra, dorim sa va comunicam faptul ca
inlocuirea farurilor cu halogen cu unele cu xenon presupune printre
altele inlocuirea cablajului motor.
Costurile aproximative ale unei astfel de operatii ajunge pana la 3000
euro (un singur far cu xexon costa aproximativ 1000 euro, cablajul
aproximativ 550 euro).
Stimate Domnule Balanuca, va rugam sa primiti salutarile noastre
distinse.
Cu stima,
Cristina Dindirica
Serviciul Relatii Clienti"
Ce ziceti? Pretul este umflat? Necesita oare schimbarea cablaraielor din compartimentul motor?! Trebuie sa mentionez ca farurile xenon de pe C5 se misca stanga-dreapta in functie de cum virez volanul. Cele de la ats sunt tot cele originale Citroen sau sunt unele care se brodesc in locul actualelor; si apoi ele or beneficia de "urmarirea volanului" ca cele originale Citroen? Cei de la ProMotor - Rm.Valcea - dealerul Citroen de unde am cumparat masina mi-au spus ca masina nu iese din garantie atata timp cat tot ce se adauga pe ea este montat de ei.
"Stimate Domnule Balanuca,
Va multumim pentru interesul acordat produselor si serviciilor Citroen.
Referitor la solicitarea dumneavoastra, dorim sa va comunicam faptul ca
inlocuirea farurilor cu halogen cu unele cu xenon presupune printre
altele inlocuirea cablajului motor.
Costurile aproximative ale unei astfel de operatii ajunge pana la 3000
euro (un singur far cu xexon costa aproximativ 1000 euro, cablajul
aproximativ 550 euro).
Stimate Domnule Balanuca, va rugam sa primiti salutarile noastre
distinse.
Cu stima,
Cristina Dindirica
Serviciul Relatii Clienti"
Ce ziceti? Pretul este umflat? Necesita oare schimbarea cablaraielor din compartimentul motor?! Trebuie sa mentionez ca farurile xenon de pe C5 se misca stanga-dreapta in functie de cum virez volanul. Cele de la ats sunt tot cele originale Citroen sau sunt unele care se brodesc in locul actualelor; si apoi ele or beneficia de "urmarirea volanului" ca cele originale Citroen? Cei de la ProMotor - Rm.Valcea - dealerul Citroen de unde am cumparat masina mi-au spus ca masina nu iese din garantie atata timp cat tot ce se adauga pe ea este montat de ei.
prafuit scrie:S-ar putea sa nu fie marite preturile. Daca vrei sa se si roteasca, atunci ai nevoie sa schimbi tot, daca vrei doar lumina facuta de xenoane, vezi ca au la philips un tip de bec normal care face lumina k de xenon!
Nu bre, vrea sa pun xenoane pe ea. De la bun inceput am vrut sa o iau full options, numai ca a fost conjunctura de asa maniera ca nu a mai fost in tara nici una full, sau asa mi-au spus ei cel putin.
Acuma... O alta bara fata ceva mai misto, eventual mai agresiva decat cea de pe masina am unde sa vad/sa cumpar? Eventual si pe spate?
thx...
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Montarea farurilor cu xenon presupune intr-adevar si inlocuirea cablajului pentru ca, becurile cu xenon adevarate sunt alimentate la tensiune mare ~15000V, pentru asta au cate o "cutie neagra" in care se afla un montaj electronic si transformatorul de inalta tensiune, astfel incat cablajul este diferit.
In plus aceste faruri au si un sistem mecanic care le orienteaza automat spre jos la intalnirea cu alt autovehicul pentru a nu orbi conducatorul celeilalte masini.
Lampile cu xenon nu pot avea faza scurta si faza lunga, ele sunt doar pe faza lunga, de aceea necesitatea sistemului de directionare.
In plus aceste faruri au si un sistem mecanic care le orienteaza automat spre jos la intalnirea cu alt autovehicul pentru a nu orbi conducatorul celeilalte masini.
Lampile cu xenon nu pot avea faza scurta si faza lunga, ele sunt doar pe faza lunga, de aceea necesitatea sistemului de directionare.
eugenro2001 scrie:Montarea farurilor cu xenon presupune intr-adevar si inlocuirea cablajului pentru ca, becurile cu xenon adevarate sunt alimentate la tensiune mare ~15000V, pentru asta au cate o "cutie neagra" in care se afla un montaj electronic si transformatorul de inalta tensiune, astfel incat cablajul este diferit.
In plus aceste faruri au si un sistem mecanic care le orienteaza automat spre jos la intalnirea cu alt autovehicul pentru a nu orbi conducatorul celeilalte masini.
Lampile cu xenon nu pot avea faza scurta si faza lunga, ele sunt doar pe faza lunga, de aceea necesitatea sistemului de directionare.
...interesanta chestie cu faza scurta/lunga pentru xenon; nu stiam.
Dar atunci de ce este pus xenonul in locul farului de faza scurta? De fapt chiar pe faza scurta si bate la cele echipate cu xenon - ma refer la Citroen. La altele care au si pe lunga si pe scurta xenon zice-se ca au bixenon, nu? Sau cel putin asa tot aud...
Ma poti lamuri? Si apoi ar mai fi 1 aspect: de ce cand se duce un far xenon cica este recomandat sa se schimbe ambele?
Merci.
eugenro2001 scrie:Lampile cu xenon nu pot avea faza scurta si faza lunga, ele sunt doar pe faza lunga, de aceea necesitatea sistemului de directionare.
Aici o gresesti rau de tot. De bixenon ai auzit??Exact asta inseamna instalatie de Xenon atat pe faza scurta cat si pe faza lunga.
Instalatiile cu Xenon simple sunt pe faza scurta(EX: BMW 530d din 98 are Xenon doar pe faza scurta, Audi A6 2004, are Xenon si pe faza scurta si pe faza lunga deci bixenon).
Cat despre faza ca se lasa in jos cand vin masini din fata asta cu siguranta nu am mai auzit-o!!!!!!!!!!!!! Ca ele urmaresc traiectoria masinii asta e altceva, ele numindu-se faruri xenon/bixenon adaptive.
R/\ZV/\AN scrie:prafuit scrie:
Acuma... O alta bara fata ceva mai misto, eventual mai agresiva decat cea de pe masina am unde sa vad/sa cumpar? Eventual si pe spate?
thx...
http://www.carequipment.be/ vezi aici, cred ca sunt si pt C5
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Ok, m-am exprimat gresit, un bec cu xenon nu poate avea doua faze, trebuie sa fie doua becuri. Faza scurta sau lunga este data de pozitia becului in oglinda si de felul cum este directionata lumina.
Am vazut pe un site al unei firme producatoare de lampi cu xenon din USA un bec care avea doua faze, trecerea de la o faza la alta se face prin modificarea pozitiei unei piese in interiorul becului.
Am vazut pe un site al unei firme producatoare de lampi cu xenon din USA un bec care avea doua faze, trecerea de la o faza la alta se face prin modificarea pozitiei unei piese in interiorul becului.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Matrixu scrie:Cat despre faza ca se lasa in jos cand vin masini din fata asta cu siguranta nu am mai auzit-o!!!!!!!!!!!!! Ca ele urmaresc traiectoria masinii asta e altceva, ele numindu-se faruri xenon/bixenon adaptive.
Din nou am gresit, lumina trebuie sa se miste in functie de miscarea caroseriei cauzata de suspensie din acelasi motiv ca cel pe care l-am spus mai inainte. Am inteles ca este o conditie obligatorie pentru omologarea farurilor cu xenon. Asta este spusa din auzite.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot