Pagina 1 din 4

probleme aeroterma

Scris: Mar 07-Iul-2009 22:31
de viorelovidiu
imi poate spune cineva pas cu pas cum pot ajunge la aeroterma sa o scot de acolo pentru a vedea ce probleme are? am demontat torpedoul dar mai departe imi prind urechile....

de ce? la pornire se aude ca un fel de scartait dupa care cand atinge turatia selectata, vibreaza (se simte in masina) si nu pot trece de 2 pale fara sa te sperie (huruie ca un aspirator). este un dublu climatronic

Cei de la Champion au zis ca trebuie schimbata aeroterma - cost 1300ron piesa

Eu cred insa ca problema e mult mai simpla si poate fi cumva rezolvata, sau macar mai ieftin

Thanks!

Scris: Mie 08-Iul-2009 08:40
de teddygal869
salut iti dau eu aeroterma daca ai nevoie de ea la un pret infinit mai mic ;) daca iti trebuie da-mi un mesaj pe privat

probleme aeroterma

Scris: Mie 08-Iul-2009 12:24
de cornelioan
Cred ca va trebui sa demontezi ventilatorul aerotermei, si din cate-mi amintesc este pe partea stanga a bordului.

Scris: Mie 08-Iul-2009 12:31
de viorelovidiu
o sa demontez si pe acolo ce prind... ;))

Scris: Mie 08-Iul-2009 17:31
de viorelovidiu
ok am ajuns la aeroterma, insa nu stiu cum se poate demonta - e un mecanism de prindere inspre peretele de foc insa nu l-am dibuit, am impresia ca e prin rotire ceva.

aeroterma

Scris: Mie 08-Iul-2009 20:58
de catalin1988
da este prin rotire!

Scris: Mie 08-Iul-2009 21:53
de C i t r o n e l
poate te ajuta imaginea asta ...

Imagine

Scris: Mie 08-Iul-2009 23:02
de viorelovidiu
multam fain! o sa incerc maine

Scris: Joi 09-Iul-2009 08:17
de viorelovidiu
ce e ala dashboard?? nu pot sa-l scot din bord :(

Scris: Joi 09-Iul-2009 08:38
de teddygal869
dashbord este bordul :) in sine trebuie dat tot jos

Scris: Joi 09-Iul-2009 08:40
de viorelovidiu
e clar - nu e munca care s-o fac eu singurel in spatele blocului? ....

Scris: Joi 09-Iul-2009 08:54
de teddygal869
sincer eu cum dezmembrez acum un c5 exact acolo sunt blocat stau de 3 zile si ma uit la el dar am ajuns la forta bruta deja luand in considerare ca pe mine bordul in sine nu ma intereseaza pt ca masina e cu volan pe dreapta. din cate am inteles ai si de la motor ceva suruburi care iti tin bordul. daca aflu ceva te anunt cu mare drag :D

Scris: Joi 09-Iul-2009 09:46
de viorelovidiu
eu m-am lasat pagubas momentan - ma apuc de dat cu biocarpet prin masina ca am o nunta sambata...

acuma trag dupa torenti o suita de manuale service de 7GB in care e si modelul meu C5 II si ma apuc pe sapt viitoare sa demontez mai grijuliu :D

Scris: Joi 09-Iul-2009 19:19
de teddygal869
am reusit sa desfac bordul si e cel mai mare chin ... dupa ce desfaci tot surubaraiul din interior deschide capota si desfa grila de plastic si acolo mai ai inca 2 suruburi. ca sa desfaci aeroterma mai ai niste suruburi de desfacut acolo de la tevile metalice. apropo trebuie data consola dintre sofer si pasager si acolo mai ai 2 suruburi la fata consolei centrale. inca 2 suruburi la climatronic si inca 2 cd player. ceva suruburi in stanga si in dreapta bordului. si mai ai in spatele climatronicului inca 2 sper ca ai inteles. e f mult de lucru sa dai bordul jos si pe langa asta ai grija la cabluri ca sunt la gramada. sper sa reusesti sa le pui si inapoi dupa :)

Scris: Joi 09-Iul-2009 21:54
de videosuzy
si cand te gandesti ca totul se rezolva cu 1300 lei...in 3 ore...
Dar asa suntem noi, romanii...avem masina de 'nshpe mii de euro, insa cand e vorba de o interventie, uneori cat se poate de fireasca...preferam sa facem "in parcare"...
De-aia te trezesti cu masina scrum in mijlocul A2 (de la instalatia electrica)...de-aia te trezesti ca nu-ti sare airbag-ul atunci cand ai nevoie de el....etc...

Oricum, admir curajul colegului care nu putea sa se limiteze la operatiuni mai simple: inlocuirea unui bec ars, completarea uleiului sau a lichidului de frana...etc...a trecut direct la demontat bordul... :wink:

Bafta