Pagina 1 din 1

compatibilitate pompa hidraulica

Scris: Mar 14-Iul-2009 21:12
de andy_nd
salut....in legatura cu pompa hidraulica ....am avut ceva probleme cu masina ...am mai scris despre asta dar o sa reiau putin:deci mi s-a ars motorasul ce actiona pompa iar masina nu se mai ridica...practic era aproape pe 'burta' si prin urmare a trebuit sa cumpar un alt motoras....am cumparat motorasul + pompa la mana a doua si le-am montat....masina de pe care am luat pompa era fara modul sport iar masina mea are acest mod....pot sa va spun ca a fost compatibila pompa deoarece toata chestiunea consta in soft..

Scris: Mar 14-Iul-2009 21:30
de mesersmith
daca nu ma insel, esti baiatul din brasov cu care am vorbit la telefon...
inteleg ca ai rezolvat...
ce ai facut cu lhm-ul pus in instalatie?

Scris: Mar 14-Iul-2009 21:44
de aurelian21
felicitari ... tocmai mi-am luat si eu o cutie de viteze sper sa fie aceeasi compatibilitate si la ale mele :D

Scris: Mar 14-Iul-2009 22:17
de mesersmith
nici tu nu ne-ai mai tinut la curent...:P

Scris: Mie 15-Iul-2009 09:49
de aurelian21
din pacate nu am mai rezolvat nimic ... am postat pt cel de la timisoara

Scris: Mie 15-Iul-2009 12:29
de andy_nd
mesersmith....am avut noroc cu uleiul lhm deoarece pompa nu la bagat pe instalatie, uleiul ramanand in vas.....daca uleiul intra pe instalatie trebuia tot scos si reumplut cu lds(operatiunea dureaza 8 ore)....apropo:iti multumesc si tie si lui aurelian cu care am luat legatura....am reusit sa-mi fac masina dar nu din cauza celor de la service brasov....initial acestea nu au vrut sa-mi presurizeze masina ca sa poata sa se ridice,si astfel foarte veseli mi-au facut o oferta pt pompa si motoras nou ....bineinteles ca n-am acceptat pt ca motorasul se auzea ca lucra ,la fel si pompa....norocul meu a fost ca un domn mi-a dat nr de telefon de la un inginer citroen din ploiesti care s-a luat la cearta cu inginerul de la brasov pana ce mi-au facut masina...a trebuit sa ma duc personal pana la baumax sa-mi cumpar o pompa pt ca cei de la citroen erau nepregatiti....datorita inginerului din ploiesti am reusit sa intru in service si tot eu am dat la pompa....smecheria era sa conectezi masina pe lexia si sa bagi presiune pe conducta.....in mai putin de 5 minute masina era ridicata si totul era ok.......si uite asa nu m-am lasat pacalit de cei de la service reusind sa-mi tin banii in propiul buzunar...

Scris: Mie 15-Iul-2009 12:47
de aurelian21
nu prea te-am putut ajuta cu mare lucru din pacate oricum eu sper sa nu mai ai probleme cu ea si sa te duca sanatos prin toate locurile :D

Scris: Mie 15-Iul-2009 19:12
de mesersmith
ma bucur ca am putit fi de folos macar si cu putin...
sa inteleg ca ai bagat aer pe instalatie sau te referi la amorsarea pompei cu presiune din exterior?

Scris: Mie 15-Iul-2009 20:30
de andy_nd
am bagat aer pe instalatie iar in acelasi timp masina era conectata pe lexia

Scris: Mie 15-Iul-2009 21:20
de mesersmith
pai asta intrebam...
ai bagat acel aer ca sa amorsezi pompa?....adica atunci cand ai bagat aer, aveai lichid si pompa mergea?...
pt ca, asa cum ti-am spus la tel, cei de la citroen constanta amorsau pompa prin miscarea haotica a acelui furtun de care ti-am vorbit, ori asta mi se pare o metoda cel putin dacica ...

Scris: Mie 15-Iul-2009 21:34
de andy_nd
da...am bagat aer ca sa amorsez pompa ;)

Scris: Mie 15-Iul-2009 21:51
de mesersmith
pai cred ca ar fi necesar sa postezi in detaliu modul in care ai folosit aerul pt asta, cum ai cuplat pompa, unde, etc...
sunt colegi care pot avea nevoie de asta...

Scris: Mie 15-Iul-2009 23:21
de C i t r o n e l
In Lexia nu-mi amintesc sa fi vazut comanda de presurizare a instalatiei, este doar comanda de depresurizare si ceva de testare a pompei asa ca nu-mi imaginez cum incercau ei sa presurizeze instalatia cu Lexia.

In manual scrie ca pentru amorsarea pompei hidraulice se conecteaza in loc de buson un adaptor cu furtun conectat la un aparat care face o presiune de ~0.5bar si astfel LDS-ul din rezervor ajunge fortat in pompa-tubulatura.

Eu personal am schimbat LDS-ul la masina mea C5-II anul acesta si nu am avut nevoie sa apelez la presurizarea pompei cu sursa exterioara.
Dupa ce am golit instalatia hidraulica la maxim, inclusiv prin scoaterea LDS-ului din tubulatura servodirectiei ( din servodirectie a mai iesit ~0.5-1L) am umplut cu noul LDS, am pus busonul si am lasat masina in relanti ~1-3 minute apoi pur si simplu am ridicat-o din buton pe pozitia normala.

Scris: Joi 16-Iul-2009 07:21
de mesersmith
la mine nu a fost atat de usor, dimpotriva as zice...
a trebuit sa misc si sa tot misc de unul dintre furtunele care ies din rezervor pana s-a amorsat...

Scris: Joi 16-Iul-2009 12:44
de C i t r o n e l
Uite cat LDS am reusit sa scot din a mea:

Imagine