fiabilitate C5 !!!

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

ovidiug
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Dum 08-Mai-2005 19:10
Localitate: bucuresti

fiabilitate C5 !!!

Mesajde ovidiug » Lun 05-Sep-2005 10:04

buna ziua,
imi place C5 si as vrea sa-mi cumpar unul.
am vazut pe site-ul oficial ca suspensia are o garantie de 200000 km sa 5 ani(este bine...), dar ma intreb cum sta la alte capitole cum ar fi articulatiile, cutia de viteze (am auzit ca are cursa prea mare), etc.
ce alte probleme mai are c5-ul (daca are...)?
ezit intre Avensis si C5, oferta de pret este asemanatoare (am imtresia ca avensis 2.2 diesel varianta de echipare SOL PLUS 25216 cu toate taxele este putin mai buna decat la c5 sx)
multumesc pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 05-Sep-2005 10:40

Salut!

In primul rand, nu e nevoie sa scrii de 2 ori acelasi lucru. In al doilea rand, e cam aiurea sa intrebi pe un Forum dedicat simpatizantilor unei marci care e mai buna: marca respectiva sau alta. Poti sa te documentezi de pe forumul asta despre partile bune sau rele ale C5-ului, dar nu ne cere sa-ti spunem noi care e mai buna.

ovidiug
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Dum 08-Mai-2005 19:10
Localitate: bucuresti

Mesajde ovidiug » Lun 05-Sep-2005 11:02

imi cer scuze pentru neintelegeri...am postat de 2 ori din greseala....
imi place c5 destul de tare si inclin sa-mi iau unul. daca am intrebat cate ceva despre c5 insemna ca vreau sa aflu cat mai multe despre acesta masina, cat despre comparatie nu vad nimic rau in lucrul asta (oricum imi place mai mult C5 decat avensis...).
am crezut ca daca ma inscriu pe acest forum voi putea sa aflu cat mai multe date concludente despre acest model, pentru ca vreau sa achizitionez unul.
sincer sa fiu nu ma asteptam sa fiu pus la punct in acest mod, chiar daca am facut o comparatie intre doua marci. pentru mine este o investitie destul da mare si mi se pare corect sa ma interesez despre acest model care, repet, imi place destul de tare.
nu am avut unde sa ma interesez de C5, nu prea s-au vandut, decat aici unde sunt adunati toti pasionatii de citroen.
este ultimul meu mesaj pe acest forum, imi cer scuze inca odata daca am suparat pe cineva cu intrebarile mele. oricum dezamagirile mele in ceea ce priveste comunicarea pe forum nu ma vor determina sa renunt la ideee de a achizitiona unC5.
multumesc.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 05-Sep-2005 11:40

Scuze, daca m-am facut prost inteles. :oops:

Nu am vrut sa te gonesc, ci, din contra, sa-ti atrag atentia ca, fiind pe un Forum Citroen, parerile pot fi partinitoare si subiective. Poti pune, bineinteles, cate intrebari vrei referitoare la C5 si chiar am fi bucurosi sa ne inmultim cu inca un membru. Asa cum ai zis si tu, sunt destul de putini posesori de C5, asa ca, totusi, sa nu te astepti la prea multe raspunsuri.
In general, pe forumul asta, daca cineva nu are cunostinte despre un lucru, nu scrie doar ca sa se afle in treaba si sa-si creasca numarul de posturi.
Vezi ca ti-am raspuns si pe mail.

Inca o data, NO OFFENCE!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 05-Sep-2005 13:45

Ovidiu - membrii clubului Citroen au aceasta tendinta de a ridica in slavi masinile pe care le poseda, nu cred ca este necesar sa nu mai postezi din aceasta cauza.
Eu nu m-am plimbat cu un C5 desi mi se pare tare frumoasa masina. Am auzit de la unii ca ce ar trage in jos modelul ar fi:
- uzura accelerata (sa nu ma intrebi ce inseamna accelerata) a bucsaraelor
- calitatea materialelor din interior scazuta
- vizibilitatea mai slaba (din cauza montantilor solizi)

Si cam atat!!!

Sper sa te otarasti spre C5 ca este o masina tare!!!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 05-Sep-2005 14:53

C5 are fata de restul masinilor avantajul suspensiei hidraulice. Nu o sa-ti insir eu acum ce face suspensia asta, trebuie sa te sui intr-o masina si sa te dai putin cu ea. Eu unul pot sa-ti spun ca nu mai vreau altceva. Hidraulica la C5 e mult mai bine gindita fata de generatiile anterioare: a disparut conjunctorul, pompa hidraulica e actionata electric, sferele sint turtite (suprafata mai mare de amortizare), etc. Dotarea standard e buna de asemenea.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Dum 11-Sep-2005 02:04

prafuit scrie:- uzura accelerata (sa nu ma intrebi ce inseamna accelerata) a bucsaraelor

Pai care bucsarae ca eu am urcat masina pe elevator si am zarit NUMAI 2 bucsi ambele pe fata: una pe dreapta si alta pe stanga. Gresesc? Mai sunt altele si eu nu le-am vazut? Atunci care ar fi ele?
prafuit scrie:- calitatea materialelor din interior scazuta

Mda...
Ce pot spune dupa ~20.000Km - mai am cca 1.000 si trebuie sa duc C5-ul la prima ei revizie - este ca:

- in mers, pe drum cu denivelari, gropi, in partea din spate, cred ca la spatarul banchetei se aud niste zgomote si nu pot inca sa le localizez; niste hurducanituri...
- in portiera fata-dreapta zornaie ceva in plasticul din usa cand dau muzica la un volum mediu->tare si cu bassul pus pe loudness si la 50%. M-am tot gandit, m-am tot sucit si cred ca am sa schimb fata de usa pe interior cand o sa am bani; altfel nu cred ca as putea sa rezolv problema...
- manerele de la scaune sunt cam incomode; de un real folos ar fi fost o cotiera intre cele 2 scaune fata;
- la statura mea de ~1,95m acceleratia este cam stanjenitor dispusa si imi cam anchilozeaza genunchiul piciorului drept - intrucat il sprijin pe laterala consolei centrale - la drumuri lungi; as fi preferat ca acceleratia sa fie la fel ca la Passat-ul dinaintea C5-ului -> este cu mult mai odihnitoare pozitia;
- cursa schimbatorului de viteze intr-adevar este un pic cam lunga, dar nu foarte deranjant -> masina nu este o sportiva, deci se poate trece cu vederea. In schimb cateodata se aude ceva cand schimb vitezele. La retrogradare se simte/aude un suier din cutie;
- am inlocuit ambele becuri de pozitie pe fata -> 2x100.000/buc; pe dreapta n-a fost chiar asa de complicata operatiunea, dar pe stanga nu am reusit decat dupa ce am dat jos bateria :oops:. Mi se par foarte scumpe. De unde le-am cumparat mi-au spus ca ar fi cu halogen. Nu stiu ce sa cred...
- sonda de ulei trebuie sa o schimb; de cate ori parchez masina intr-o rână sau in panta cu inclinatie destul de mare, la repornire am mesajul: "check oil level";
- la un impact cu un caine la o viteza de ~50Km/h proiectorul ceata din fata/stanga s-a rupt din cele 2 picioruse cu care este prins, desi el are 4... + o clema care rigidizeaza blocul de lumini fata/stanga -> va trebui sa il schimb pe CASCO, altfel costa ~15.000.000 Lei;
- nu prea se simte aerul rece la picioare/fata, iar in anumite situatii este deranjant zgomotul produs de fanul climei;
- plasticul in general de PROASTA CALITATE si in special cel de pe usi - de aici si probleme - la mine - cu boxele optionale JBL; fetele de usi pe interior sunt din fibra de sticla si plastic;
- capitonajul plafonului la partea din fata, la imbinarea cu parbrizul, este taiat parca cu cuterul si NEFINISAT, netivit!!!
- saptiul de bracare mare. In locuri mai stramte te cam scapa injuraturile :D.

Motorul este deosebit de elastic. Trage foarte bine din oricare treapata de viteza si de la turatii joase. In oras pot scoate chiar si un consum de 5,5-6l/100Km cu clima pornita si cu 1 sau 2 persoane in masina - inclusiv soferul. Sta foarte bine pe curbe si la viteze relativ mari - comparativ cu alte masini de aceeasi clasa, dar pe drum de tara se simte orice piatra in volan, indiferent de inaltimea garzii la sol. Franele sunt DEOSEBIT de eficiente: EFECTIV TE LIPSTE DE VOLAN LA O DECELERARE SERIOASA! De remarcat in acest sens ca la rotile din spate placutele de frana sunt montate in fata discului de frana - daca-mi este permisa exprimarea un pic cam fortata... Motorul este excelent antifonat pentru un diesel in comparatie cu TDI-urile germane - din habitaclu vorbind. Portbagajul in schimb este cam mic pentru clasa ei si comparativ cu unele germane si nu ofera spatii de depozitare. Incepand cu 130Km/h masina se lipeste aotomat de asfalt gratie suspensiei asistate; cu garda la sol ridicata la maxim poti depasi cam orice obstacol - este la nivelul de inaltime al lui ARO :D - dar nu poti rula cu ea asa decat pana la un maxim de 10Km/h. Dupa ce se depaseste aceasta viteza masina se lasa ceva, putand rula cu ea asa pana la un maxim de 40Km/h, iar depasind si aceasta viteza garda la sol revine la normal. Nu vad rostul sa "culci" efectiv masina pe sol; cu aceasta garda - si cea din urma ESTE INTERZISA RULAREA. Practic este numai pentru parking, dar numai daca masina este coborata in mod voit, altfel ea sta la inaltime normala. Daca TOTUSI se incearca rularea de pe loc cu garda la sol lasata de tot, parca masina nu ar avea amortizoare, parca esti in caruta -> ea ridicandu-se IMEDIAT la inaltimea normala. Deci treptele garzii la sol ar fi cam acestea: -1(parking)/0(default)/+1(max. 40Km/h)/+2(max. 10Km/h).

Deocamdata cam atat.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 11-Sep-2005 21:26

Citind aceasta descriere detaliata a comportamentului unui C5 nou, remarc faptul ca hidraulica se comporta cam la fel la toate generatiile. Pe drum bun merge perfect, are stabilitate, nu simti denivelarile etc. In schimb, pe drumuri desfundate, cu pietre sau gropi, e cam labila. BX-ul meu, pe piatra cubica, ma omoara de nervi. Tremura ca piftia si parca da sa se rupa!

Oare de ce e asa? In schimb, masinile cu suspensii normale par mult mai adecvate pe drumurile rele si mai proaste pe cele bune! E cam straniu...

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Dum 11-Sep-2005 21:37

Ei... eu nu stiam lucrul asta. Adica nu stiam ca la toate Citro-urile este faza cu suspensia pe drum accidentat. Pai de exemplu pe drum de tara, dar un drum normal, nu cu cratere sau mai stiu eu ce, deci un drum prafuit de tara si cu pietricele nu indraznesc sa rulez cu mai mult de treapta a 2-a neaccelerata. Adica o lasa intr-a 2-a si merge singura. Si tot simt vibratiile in volan. Se mai reduc ceva daca mai ridic masina o treapta, dar nu dispar. Pe de o parte este ceva fain ca poti "citi" practic drumul cu volanul, dar pe de alta parte este totusi un disconfort. Ei, noi soferii din mileniul 2 cam asa vrem sa conducem... Daca se poate ca masina sa pluteasca si sa mai mearga si singura si sa fie si silent total :D. Asa ceva nu se poate...

Pai BX-ul prespun ca nu-si configureaza el automat garda la sol atunci cand intri pe drum altfel decat ca-n palma, sa zic asa... Nu?! C5-ul asta face. Se ridica si se lasa singur. Dar nu stiu cat pentru ca nu imi indica pe display decat atunci cand apas pe unul din cele 2 butoane.

Probabil ca la msinile normale arcul preia vibratiile mari, iar telescoapele mai filtreaza si ele restul, ce ramane. Dar fiabilitatea se pare ca ar fi mai mare la sistemul hidraulic decat la ansamblul arc/telescop. Acum...cine stie?!... Timpul le dovedeste pe toate.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Sep-2005 08:21

Da, se pare ca fiabilitatea la hidraulica e mai mare, dar...Aici e un DAR mare. La masinile noi lucrul e sigur, la cele vechi, gen BX, daca intretinerea a fost dupa ureche, apar probleme interminabile. In plus, sistemul e mai complex decat arcul si amortizorul, nu stii ce furtun, conducta sau pompa te lasa in drum.
Da, BX-ul se regleaza manual, nu automat, ceea ce e normal pentru vremea lui.
Mai e ceva neplacut la BX: daca pierzi ulei hidraulic mult, ramai in drum definitiv si nu ai frana, nici directie (daca e servo), nici garda la sol, deci suspensie. Masina devine inutilizabila, trebuie ridicata pe platforma. De aceea la C5 pompa hidraulica e electrica, sa nu depinda de motor, deci sa poti fi remorcat mai usor la o adica.
Pe de alta parte, cu un BX (C5) de incredere poti trece peste obstacole pe care cu o masina normala trebuie sa le ocolesti. Iar a ocoli un obstacol poate insemna uneori a te intoarce pur si simplu din drum!

Ceea ce am citit insa despre C5 este ca, spre deosebire de alte masini de clasa ei (Peugeot 407, Honda Accord etc.) ar avea o mai mare instabilitate la drum, datorita suspensiei confortabile, mai moale, in fine.
Daca ai avut si Passat si ai C5 acum, poti face o comparatie la capitolul stabilitate. Ar fi interesanta.

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 12-Sep-2005 17:51

paco scrie:.../...nu stii ce furtun, conducta sau pompa te lasa in drum.../...

Cica la C5 nu-s furtune pe circuit ci tevi... Cel putin asa mi-au spus cei de la ProMotor

paco scrie:De aceea la C5 pompa hidraulica e electrica, sa nu depinda de motor, deci sa poti fi remorcat mai usor la o adica.

Cum naiba sa poti fi tractat din moment ce motorul este oprit, deci nu ai nici directie?!

paco scrie:Ceea ce am citit insa despre C5 este ca, spre deosebire de alte masini de clasa ei (Peugeot 407, Honda Accord etc.) ar avea o mai mare instabilitate la drum, datorita suspensiei confortabile, mai moale, in fine.
Daca ai avut si Pasat si ai C5 acum, poti face o comparatie la capitolul stabilitate. Ar fi interessanta.


Am avut Passat TDI de 90 fabricat in 89, inmatriculat prima oara in 99 si adus in tara de neamt in 2001 la 133.000Km. Masina impecabila de altfel. Am dat pe ea ~11.000 DM si am vandut-o anul trecut in august cu 8400 EUR la un galatean care era putin spus pe din afara CU SOFATUL (el sustinea ca masina lui, un AUDI80 td veche ca vai de mamai ei este masina de turatie si ca de ce a mea cu 90CP nu se tureaza asa de mult ca a lui -> :shock: :shock: :shock:; in probe a turat-o in asa hal de l-am dat jos din masina ca sa-i arat la cat sa schimbe vitezele JUR PE CE AM MAI SFANT CA NU INFLORESC O IOTA!!!). In fine...

Comparatie intre senzatia care mi-a lasat-o vechea masina si C5 pe Dealu Negru, in curbe: cu Passat-ul nu puteam intra cu mai mult de 70-100Km/h pe unele curbe ca simteam ca tind sa ies prin usa si incepeau deja sa fluiere rotile, iar cu C5-ul urc cu 100-130Km/h tot pe anumite viraje si nu am "senzatiile" pe care le aveam inainte cu VW-ul. Buuun... Pana aici s-ar putea sa nu para nimic nou pentru ca VW-ul era - veti zice - o masina de generatie veche comparativ cu C5-ul. Daaar...

Dupa ce am dat VW-ul, tot VW am vrut sa-mi iau. Modelul nou de data aceasta. Dar printr-o anumita conjunctura nu am reusit achizitionarea lui la timp pana de sarbatorile lui 2004 - perioada in care nu era nici o masina in tara si nu mai stiu, dar cred ca nici nu se lansase oficial la noi - asa ca am luat Citroen-ul. Cand la Nurvil - dealer VW-AUDI la noi in Valcea - au adus Passat-ul nou, asta fiind deja in 2005, dupa ce-mi luasem C5-ul, cu inima ne-mpacata, m-am dus sa testez si eu noul Passat. Si... deziluzie totala!!! DESI este mai stabil pe curbe decat vechiul model, NU STA LA FEL DE BINE PE SOSEA CA C5-ul. Am trecut intentionat peste sine de tren si gropi si etc cu el sa vad daca este mai bun ca C5-ul. Si nu e. Suspensia este mai rigida mult si decat C5 si decat vechiul Passat. De altfel este stiut: la cel nou suspensia este mai simpla si implicit mai ieftin de intretinut, dar si mai rigida, pe cand la cel vechi era foarte complicata pe fata mai ales, foarte costisitoare DAR confortabila. Acelasi lucru este perfect valabil si in cazul SKODA Octavia noua si veche.

Am intrebat dealerul de ce se aude IN ASA HAL DE TARE motorul de pe noul Passat si mi-a raspuns: "...motor german!" No comment! :shock:. Cand i-am zis ca la C5 abia daca se aude si l-am invitat sa vada, a schimbat subiectul... Tot asa de "nemteste" a schimbat subiectul si cand l-am rugat sa-mi arate din ce lot provin Passat-urile din incinta firmei, care sunt numai designed by Germany, nu si made in...

Ca sa conchid... ca tinuta de drum nu se compara Passat-ul cu C5 (desi la viteza maxima cu care am rulat cu Citroen-ul pe Pitesti-Bucuresti = ~220Km/h tineam bine de volan, mai ales ca am prins si niste rafale de vant... dar pe la 160Km/h stai super lejer la volanul C5-ului) si deja mi-am scos din inima VW-ul, DAAAR la capitolul finisari nemtii (ah, pardon mexicanii sau spaniolii sau italienii sau pe unde s-o mai face VW-ul) sunt DEPARTEEE.

Nu sunt fan Citroen. Nu mi-au placut niciodata masinile frantuzesti, recunosc! Cu atat mai mult marca Citroen. Singura masina frantuzeasca pe care o agream era Peugeotul - la design ma refer si nu la altceva. Dar cand a trebuit sa-mi cumpar masina noua, am preferat una conceputa si facuta in Franta si NUMAI ACOLO, decat altceva adus pe plaiurile mioritice de cine stie unde... Cu finisarile C5-ului m-am obisnuit, m-am resemnat. Le voi pune eu la punct pe parcurs. Doar suntem roamani si ne-am obisnuit sa bibilim masinile in curtea casei, nu?! :lol: Dar in rest masina-i o bijuterie. Mai ales ca poti sa ai in masina luxul de pe lume, daca tehnica si mecanica ei scartaie, tot degeaba. Parerea mea...

Ca fapt divers: anul trecut cel mai ieftin model de Bora TDI era la noi 16.000EUR pe cand pe site-ul german costa ~24.000EUR (acelasi model si cu aceeasi dotare), iar in USA era ceva mai ieftin: ~20.000$. De ce oare la noi asa de ieftin (si mai ales asa de prost) si la altii din vest nu?!...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Sep-2005 10:04

Asa e, se pare ca nemtii sunt mai atenti la finisari. Dar nu stiu de ce se prefera finisarile in dauna unui agrement in condus si a unei atmosfere interioare clar superioare la masinile frantuzesti (si italiene, cred) decat la cele germane (in medie). Un C5 arata mult mai bine decat un Passat inauntru, chiar daca are mai multi milimetri intre plasticele din bord. Cred ca se exagereaza cu acesti milimetri, cumva pe tipicul nu vezi padurea de copaci.
In fine, fiecare cu gustul lui.
Am retinut comparatia intre tinuta de drum a celor doua masini, si eu am mai citit ca noul Passat e mai instabil decat cel vechi, se pare ca au cam ratat la acest capitol.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 13-Sep-2005 13:58

paco, in sfarsit o concluzie...

as vrea sa fac insa unele completari:
- agrementul la volan e dat nu numai de dotarile masinii ci si de a stilul de a conduce. O pozitie necorespunzatoare a soferului poate duce la un disconfort major, mai ales la drumuri lungi.
- finisarile "asa zis placute" care dau greierasi pot provoca un stress cu mult mai mare decat in cazul unui design mai "din topor" dar mai ferm si care sa-ti inspire mai multa siguranta.

eu dau un punct in plus masinilor germane.

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Mar 13-Sep-2005 15:06

paco scrie:Asa e, se pare ca nemtii sunt mai atenti la finisari. Dar nu stiu de ce se prefera finisarile in dauna unui agrement in condus si a unei atmosfere interioare clar superioare la masinile frantuzesti (si italiene, cred) decat la cele germane (in medie).

Pai hai sa-ti explic eu cum sta cu agrementul, cel putin din punctul meu de vedere si din pozitia de sofer al C5-ului pe care l-am cumparat...
Printre optionalele masinii, pe care de altfel am dat bani, nu nasturi, si banii mei munciti, nu furati, fac parte si boxele JBL + magazia de CD-uri - cred ca Alpine, daca nu ma insel eu. De la bun inceput cum dadeam putin volumul mai tare usile intrau in rezonanta - TOATE. Nu sunt maniac sa ascult muzica in masina cat pentru restul poporului, dar la un volum de sa zicem 40% si cu bass-ul la 50% auzeam numai trosc si poc in usi. Si asta FARA loudness-ul activat! Daca mai activam si functia respectiva deja nu mai putea asculta nimic de nervi la cum faceau usile. M-am dus cu ea la garantie si dupa nu stiu cate tarcoale la masina au dat din umeri ca ei nu au mai avut caz ca cineva sa vina "PENTRU ATATA LUCRU LA EI!!!" Dupa neterminate certuri si probe si schimburi cu alte boxe normale de la C5 model vechi si etc etc... s-a rezolvat in proportie de 75%. De ce zic in proportie de 75%? Pai pentru ca usa fata dreapta tot asa imi face. Cum s-a rezolvat vreti sa stiti? Ei bine: din fabrica usile sau ce naiba este prin usi NU este proiectata, CRED, pentru boxele JBL - care sunt optionale - ci pentru altele mai slabute. In spatele difuzoarelor din usi, trebuia decupata o portiune mai mare din materialul acela fonoabsorbant care este pus intre fetele de usi si partea metalica cu tot ce se afla in ea - geam, macaraua electrica etc - si implicit care acopera si magnetul difuzorului si nu da voie la masa de aer sa se disipe in intreaga usa. Asta a fost problema. Si asta se numeste un foarte mare disconfot, mai ales cand pentru a avea o instalatie de sunet putin mai performanta dai niste bani in plus si nu chiar putini - ~700EUR - si constati ca se aude de-ti vine sa inchizi muzica. Acum problema care a ramas la usa fata dreapta NU MAI TINE DE ceea ce am relatat mai sus. Ci din faptul ca buzunarul de plasctic care se prelungeste cu tot cu masca si cutia unde este adapostit difuzorul zornaie. De bine ce este facut, de bine ce este turnat etc... Si nu am ce-i face. Ci doar sa-i schimb fata de usa cand oi avea banii si timpul necesar dar mai ales sa nu-mi fac nervi cand m-oi duce peste ei la Citroen - ori la Valcea, ori in Bucuresti. Hai sa-ti mai dau un alt exemplu si tin sa te anunt ca lista mai poate continua - pentru ca din fire eu sunt cam pretentios si ma gandesc ca este si normal la cei 23.000EUR cat am dat pe ea ca sa am dreptate, nu?! Cand imi pun centura de siguranta, eu ca sofer, in stecherul unde infig centura se aude tot timpul un CHITAIT, un sunet ascutit enervant care provine de la faptul ca cele 2 parti care se unesc in acel stecher se misca in timpul mersului pentru ca eu nu pot sta ca manechiunul in masina, ma mai misc si eu si de asemenea cureaua se misca tot timpul si SCARTAIE. Ce sa-i fac?! Imi poti spune si mie? Sa ma duc sa o schimb. Si pentru asta trebuie iar sa ma duc - a nu stiu cata oara; cred ca ma injura aia de la ProMotor cand vad ca ma duc la ei cu "tot felul de cacatisuri" -> asa au zis ei - si sa-mi fac nervi si sa ma cert cu ei.

Cand am cumparat masina, in curte se afla o alta si avea lucasurile si proiectoarele de ceata aburite. Cand i-am intrebat de ce se prezinta lucrurile asa - PENTRU CA NU AU VOIE SA SE ABUREASCA SUB NICI O FORMA, DECAT POATE DACA NU ERAU ETANSE... - ei mi-au raspuns privindu-ma de sus: "Pai ce, Dvs. va uitati la asemenea nimicuri la o asemenea masina? Dvs. in lucasuri si in proiectoare stati?" Va las pe voi sa comentati toate astea...

paco scrie: Un C5 arata mult mai bine decat un Passat inauntru, chiar daca are mai multi milimetri intre plasticele din bord. Cred ca se exagereaza cu acesti milimetri, cumva pe tipicul nu vezi padurea de copaci.
In fine, fiecare cu gustul lui.

Hai sa fim serioasi domnilor!!! CUM poti sa sustii asemenea lucru? Ca un C5 arata mai bine la interior decat un Passat - poate el sa fie model nou sau precedentul. CUM poti spune ca nu te deranjeaza la o masina faptul ca bordul si tot ce-ti sare in ochi in masina nu este bine finisat? Nu ma refer la lux ci la faptul ca asa cum e dotata masina, chiar si standard SA FIE BINE INCLEIATA... PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU!!! Cer eu prea mult? Sau poate ca de dragul suspensiei hidraulice sau al motorului performant - ce la alte masini aceasta dotare ori este o optionala extrem de scumpa ori in standard acea masina care vine echipata cu sistem de amortizare hidraulic sau pneumatic, de la caz la caz, iarasi costa o caruta de bani - trecem foarte usor cu vederea aceste aspecte DEOSEBIT DE DERANJANTE. Cel putin din punctul meu de vedere, repet! Si daca este asa de vina ar fi numai mentalitatea romanului, pentru ca in vest ce nu este IN PRIMUL RAND bine finisat nu se vinde sau se returneaza. La noi merge si compromisul... Eu la achizitionare am controlat masina pe toate partile la cat de tipicar pot fi, dar uite ca lucrurile astea ori mi-au scapat din vedere, ori au survenit pe parcursul celor ~20.000Km cat am rulat cu masina; si n-am mers cu ea prin Sahara sau pe toti coclaurii, va asigur, ci cat mai gentil si mai cu grija posibil, pentru ca... in definitiv imi place foarte mult forma masinii si multe altele. Dar aceste neajunsuri relatate, pe cuvantul meu, cateodata ma fac sa regret ca am cumparat-o! Si toate acestea se regasesc la aproximativ toate C5-urile +/- altele mai mult sau mai putin deranjante.

kata scrie:- agrementul la volan e dat nu numai de dotarile masinii ci si de a stilul de a conduce. O pozitie necorespunzatoare a soferului poate duce la un disconfort major, mai ales la drumuri lungi.

este perfect adevarat! In Passat ma durea spatele de-nebuneam la drumuri lungi, iar in C5 ma dor picioarele, in special piciorul drept si laba dreapta din cauza pozitiei oarecum incomode in care tin picoarele - am ~1,95m inaltime - si mai ales din cauza pedalei de aceelaratie. La VW de la brau in jos stateam super bine. Pedala de acceleratie era altfel, pe post de talpa, ca la autobuz - sa zic asa - si piciorul pe ea il tineam relaxat in diferent ca acceleram sau nu. La C5 nu se poate asa ceva. Dar asta e. Probabil ca este tributul ce-l platesc faptului ca pozitia de condus nu este tocmai, ergonomic si anatomic vorbind, pe masura inaltimii mele. Macar de ar fi numai acest neajuns...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Sep-2005 17:10

Hei, si eu care credeam ca C5-ul iti place mai mult decat Passatul!
:lol:
Dar crezi ca la alte masini nu apar probleme deranjante ca cele pe care le-ai enumerat? Ma cam indoiesc...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos