fiabilitate C5 !!!

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 27-Sep-2005 14:02

hai sa inchidem spunind urmatoarele: stii unde sint aerisirile de care spunea Eugen la Passat? sub bara din spate, la inaltimea axului (mijlocului) rotii. sa se calculeze cantitatea de apa care va intra in masina daca aceasta stationeaza intr-o balta de 30 cm inaltime!

ca sa nu mai spunem ca si mie mi-a intrat apa in masina (nu mi-e rusine sa o spun) pe la trapa, asta dupa ce am verificat etanseitatea ei asta vara turnind citeva galeti de apa pe ea. sa ma sinucid? sau sa imi pun un plastic pe scaun si sa plec unde am treaba?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Citroen C5

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 03-Oct-2005 09:48

PRO MOTOR SRL

Concesionar CITROEN Rm. Valcea Roumanie

Str. Calea Bucuresti nr. 257

Tel: 004-0250-702916

Fax: 004-0250-702917

Cont : 2511000039501889XX

Banca Transilvania Rm. Valcea

Nr.ord.reg.com./an : J 38/86/1998

Cod unic de Inregistrare : 10226693

E-mail mugurel.pirscoveanu@promotor.com.ro

www.promotor.com.ro



Stimate Domnule Balunuca,



Am constat nemultumirea dumneavoastra fata de serviciile companiei pe care o reprezint, fata de importator si fata de Constructorul Citroen.



Tin sa va asigur de deosebita noastra consideratie si de faptul ca noi suntem dispusi sa va rezolvam toate problemele pe care le considerati necesare de efectuat la autoturismul dumneavoastra.



In E-mailul dumneavoastra pe care l-ati trimis catre imporatator am constatat , insa, cateva erori:



1. Autoturismul cu seria de sasiu VF7RCRHRG766323313, a avut pretul cu toate taxele incluse 23.218Euro, pret in care ati avut un discount de aproape 1500 euro.



2. Ati scris in E-mail astfel:"Pe cei de la Pro Motor nu-i intereseaza problemele mele." Ca si raspuns, as dori sa va amintesc ca LA FIECARE PREZENTARE IN SERVICE-UL NOSTRU eu personal m-am ocupat de dumneavoastra ( desi nu face parte din atributiile mele). In sprijinul dovezii acestui fapt am aici toate devizele pe care le-ati completat personal, le-ati semnat si as dori sa va reamintesc ca acestea sunt facute IN ACEEASI ZI IN CARE V-ATI PREZENTAT LA SERVICE-UL NOSTRU. Asta inseamna ca NU V-AM AMANAT NICI MACAR O ZI, desi dumneavoastra stiti foarte bine ca programarile la noi dureaza peste 2 saptamani.



3. De asemenea ati scris in E-mail astfel:" Tot dau din umeri si ma intreaba:" si noi acuma ce vreti sa va facem?!"." Ca raspuns la problema dumneavoastra am nevoie de numele persoanei din companie care v-a dat acest raspuns. Daca evitati sa imi dati acest raspuns inseamna ca nu pot sa iau masuri pentru a-mi imbunatati serviciile.



4. De asemenea ati scris in E-mail astfel:" Acum am descoperit ca masina nu este etansa la usi. Mi-a intrat apa bine de tot." As dori sa va amintesc faptul ca dumneavoastra ati mai prezentat aceasta problema in data de 27 decembrie 2004, la 498 km efectuati si dupa ce am supus-o la un jet de apa cu presiune ( in acest timp eu personal stateam impreuna cu dumneavoastra in masina) de 10 bari ( in conditii de ploaie abundenta nu se depasesc 0,2 bari) nu s-a observat nici-o infiltarare pe la nici-o usa. De asemenea va reamintesc faptul ca am uscat masina in cuptorul de vopsitorie (lucru care a dus la intreruperea procesului de vopsire a unei masini aflate in reparatie) si am mai supus-o o data la aceeasi presiune. Constatarea dumneavoastra a fost, citez, :"cred ca mi s-a parut!". Inca o data va reamintesc faptul ca m-am ocupat personal de dumneavoastra!



5. In cazul problemei instalatiei audio va reamintesc faptul ca am stat intr-o sambata intreaga de la ora 10.00 pana la ora 17.00 ( desi se incheiase programul la ora 13.30) si am incercat sa va insonorizam toate panourile de usi, am mutat difuzoare de pe alt CITROEN C5 pe masina dumneavoastra, v-am invitat si la mine in masina cu acelasi CD audio, si dupa toata aceasta operatie pe care ati acceptat-o la plata, ati plecat multumit, chiar v-ati cerut scuze ca ne-ati tinut peste program. Ca o constatare personala nu cred ca nimeni ar putea folosi volumul dat la maxim, basii la maxim si inaltele la minim, pentru ca in aceste conditii urechea umana nu poate suporta distorsiunile aparute. Iar dumneavoastra mi-ati explicat ca vibratiile aparute nu sunt normale... Sunt convins ca termenul " probleme grave" pe care il folositi este un pic exagerat.



6. Sonda de ulei pe care dumneavoastra ati reclamat-o in garantie, a emis un mesaj de eroare pentru ca masina statea in panta, uleiul din baia de ulei se deplasa in alta parte a baii de ulei, aceasta masurand lipsa ulei. Impreuna cu dumneavoastra m-am deplasat la masina dumneavoastra si v-am explicat principiul de functionare, v-am explicat ca este imperativa citirea manualului de utilizare, dupa care am acceptat sa v-o schimbam in garantie. Astfel, mesajele dumneavoastra scris:"Sunt constient ca traiesc in Romania si ca lumea este
asa cum e: NEPASATOARE. Stiti numai sa luati banii,
dar de servisat sau de rezolvat problemele ce apar in
garantie NU LE REZOLVATI nici Dvs. si nici dealerii
Dvs. ASA CEVA ESTE INADMISIBIL." si "AM SA FAC TOATE DEMERSURILE
NECESARE PENTRU A ARATA INCAPACITATEA, NEPASAREA SI
INDIFERENTA DVS., A IMPORTATORULUI SI DEALERILOR
CITROEN DIN ROMANIA.", si "Halal atitudiine! Dar din pacate comportament tipica
romanului, si care se mai si vrea integrat intr-o
comunitate civilizata in care SERVICIILE SI
SATISFACEREA CLIENTULUI SUNT PE PRIMUL LOC. Poate vor
fi si la noi intr-un oarecare viitor..."

sunt total nejustificate si ne jigneste, dovedind din partea dumneavoastra o neacceptare a adevaratelor servicii pe care SC PRO MOTOR le practica in primul rand fata de dumneavoastra!



7. In continuare va asteptam sa veniti la service-ul nostru din data de 26 septembrie 2005 de cand ati reclamat faptul ca intra apa in masina. Daca dumneavoastra nu veniti la service nici noi nu putem sa luam masuri si nu putem sa va efectuam lucrari la masina dumneavoastra. Absenta masinii la constatarea problemelor nu justifica reactia dumneavoastra fata de compania pe care o reprezint si pe care sunt mandru sa va spun ca reprezinta, daca nu cel mai bine, cel putin la un nivel FOARTE RIDICAT CONSTRUCTORUL CITROEN! Si aici stau marturie peste 300 de clienti serviti lunar!



Cu stima,



Administratorul SC PRO MOTOR SRL


Mugurel Pirscoveanu

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 03-Oct-2005 10:24

Domnule Pirscoveanu,

In primul rand, va urez un "Bun Venit!" pe acest forum. Eu, personal, desi nu am nici o legatura cu cazul discutat de d-voastra, sunt foarte multumit de faptul ca, in sfarsit, suntem si noi bagati in seama de catre reprezentantii oficiali Citroen. Poate luati legatura si cu ATS-ul si le spuneti sa binevoiasca sa raspunda la diversele intrebari legate de Service-ul Citroen in Romania.

Sper sa reusiti sa rezolvati conflictul cu clientul d-voastra si sa pastrati legatura cu acest forum. Poate asa, vom reusi sa inbunatatim relatiile.

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Lun 03-Oct-2005 10:27

Uauu. Nu pot sa cred ce vad.
Exista viata la Citroen
Adevarul este ca Xantia mea am luat-o din Valcea si am auzit de profesionalismul celor de la Promotor.

Programari instant, existenta multor piese pe stoc sau ma rog, posibilitatea de a le aduce foarte repede. Nu degeaba sunt cei mai tari dealeri din tara.
Domnule Pirscoveanu, toata stima.
Poate daca ar invata ceva de la dvs atat ceilalti dealeri cat si importatorul s-ar mai schimba ceva pe meleagurile astea.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 03-Oct-2005 11:12

La cat a scris mi se pare chiar revoltat de acuzele aduse.
Bine aiti venit si toata stima domnule Pirscoveanu.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 03-Oct-2005 13:21

Si eu salut bunavointa dlui. Pirscoveanu in a furniza unele clarificari. Ceea ce am inteles eu este:

1. Situatia descrisa de Razvan e privita din cu totul alt punct de vedere de PRO MOTOR.
2. Aparent, dansul are si ceva documente care-i dovedesc afirmatiile.


Totusi, sa nu credeti ca in momentul in care cineva face o reclamatie cu privire un anumit defect, va beneficia si de un document prin care service-ul sa spuna ca recunoaste defectul si ca nu l-a putut rezolva :wink:
De aici e clar ca reclamantul nu prea are cum sa aibe dovezi in favoarea lui.

In plus, cred ca pentru unele probleme, dealerii adopta solutii ieftine pentru a demonstra ca s-au rezolvat.

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 03-Oct-2005 13:41

Subscriu la ce a spus Kata, dar totodata mai acord si putin credit dealrului (ca deh poate acolo ajung cu masina - glumesc) pentru ca nu de fiecare data cel care se duce cu o chichita chiar are dreptate!!!! Cum sunt romani in service, asa sunt si romani care se duc in service ;)

NttSkippy
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Sâm 27-Aug-2005 01:46
Localitate: Bucuresti

Mesajde NttSkippy » Lun 03-Oct-2005 13:59

Eu chiar mi-am luat masina de la ProMotor si am fost foarte multumit de felul in care am fost tratat.
Salut si eu pe aceasta cale inscrierea pe forum a lui Mugurel si sper ca si ceilalti dealeri Citroen , inclusiv ATS, sa-si trimita reprezentantii aici. E important sa aflam si parerea lor si numai pentru ca ei sunt mai aproape de producator si cu vreau sa cred ca au mai multe informatii legate de masinile pe care le vand decat noi.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 03-Oct-2005 16:14

Acest domn Pirscoveanu, dupa cum scrie (desi nu intotdeauna impecabil gramatical - asta e, mai gresim cu totii!), se vede treaba ca nu face parte din categoria romanilor care abia asteapta sa ajunga intr-un post de conducere ca sa-i beleasca pe semenii lor! Adica tot pe romani, ca deh, daca ar fi nemti, cum s-ar mai ploconi ei, ce le-am mai pupa si bataturile de la talpi! Jegurile alea nu s-ar obosi sa scrie atata, ca doar au painea si cutitul! Bravo domnule Pirscoveanu, eu ma gandeam ca orice capitalist e o bestie cu fata umana, pe cand dumneata pui la suflet problemele clientilor (unii, cam cusurgii, cum probabil e si amicul nostru cu C5-ul). Asta e o atitudine crestina, sa compatimesti cu semenul tau si sa pierzi timp cu el, azi, cand lumea e din ce in ce mai grabita!
Ei, daca ar fi asa toti dealerii...

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 03-Oct-2005 16:27

kata scrie:Totusi, sa nu credeti ca in momentul in care cineva face o reclamatie cu privire un anumit defect, va beneficia si de un document prin care service-ul sa spuna ca recunoaste defectul si ca nu l-a putut rezolva :wink:
De aici e clar ca reclamantul nu prea are cum sa aibe dovezi in favoarea lui.

In plus, cred ca pentru unele probleme, dealerii adopta solutii ieftine pentru a demonstra ca s-au rezolvat.

Corect si nimic mai adevarat adevarat!!!
Si ca tot a intrat si Dl. Mugurel Pirscoveanu pe fir, cu aceasta ocazie ii multumesc dansului pentru ce a facut pt mine. DAR...

1. Asa, da. Bun si ce-i cu aceasta?!...

2. Dvs. in calitate de BOSS, ca sa zic in felul acesta daca imi este permis, ati dat directiuni in acest sens. Da, am semnat acele acte, bineinteles. Dar sa va amintesc cumva ca pe caietul service al masinii NU S-AU FACUT NICI UN FEL DE INSEMNARI? Sa va amintesc cumva ca la scurt timp dupa ce am luat-o, la puntea spate - exact tehnic nu ma pot exprima pentru ca nu ma pricep - in momentul cand franam se auzea un zgomot ciudat?! M-am programat intr-o zi de sambata si, probabil ca am stat langa masina si mecanici - deci PROBABIL - nu s-a rezolvat nimic, reprogamandu-ma in saptamana ce urma. Am lasat masina la service, eu fiind dimineata la lucru. Si ca prin minune masina nu mai facea asa urat - zgomotul este insa sesizabil la mersul cu spatele punand brusc frana - DAR CE-I MAI IMPORTANT NU MI S-A INSEMNAT NIMIC IN CAIETUL SERVICE. Intreband acest lucru mi s-a spus de catre Dl.Giga - sau Gigi, nu mai stiu exact numele, mecanicul - ca CITROEN nu permite inseamnari. Oare?!?! Mai cu seama ca pe caietul de service se cere astfel de lucruri.

3. Numele imi scapa momentan. Dar este vorba de Dl. din fata, ce are biroul langa al Dvs. de sub aparatul de aer conditionat. Dansul a fost DEPASIT de situatie. NU ATI STIUT CE SA-I FACETI LA MASINA NICI DVS. NICI DL.GIGA, NICI DL. AL CARUI NUME IMI SCAPA. Sa va reamintesc ca se sustinea ca difuzoarele masinii sunt de vina? Deci in concluzie ca eu as fi provocat rezonanta in usa, nu-i asa?! Si ce anume ati reparat la usa? NIMIC! Ati decupat niste bucati de fonoabsorbant din dreptul fiecarui difozor de la fiecare usa. SI ATAT!!! Numai ca ce nu stiti Dvs. este ca la Dif-ul din stanga-dreapta, de atat mesterit si umblat, nu mai tin suruburile. Apoi acolo problema inca persista cu zgomotul deranjant. Va reamintiti ca v-am spus ca fata de usa trebuie schimbata? Cred ca mai stiti ce mi-ati raspuns... Atunci cand mecanicul, DL.Giga, a demontat panoul, a rupt o bucata. V-am aratat. Mi-ati marturisit cu nonsalanta ca este normal sa se mai intample si astfel de lucruri cand..., Dvs. luand apararea angajatului. O sa punctez mai bine acest incident, cu atat mai mult cu cat ati incercat sa ma convingeti ca in masina se aude foarte bine, CHIAR COMPARATIV CU SUNETUL DINTR-UN C4 (cum este stiuta foate bine diferenta de calitate a materialelor, a finisarii si a panoului usa in special de la C5 la C4).

4. Nu are nici un fel de lagatura acea intamplare - cand am reclamat intr-adevar o scurgere in interior a condensului facut la chederul geamului - cu cea patita recent cand in masina era balta in spatele locurilor din fata. Si de acest lucru ati luat la cunostinta. Chiar prietena mea a venit la service cu masina si v-a aratat acest lucru. Repet: masina a fost lasata intr-o parcare in Bucuresti unde, in urma ploii, apa a ajuns aproape la pargul masinii. NU STIU PE UNDE A INTRAT APA IN MASINA, DAR INAUNTRU AVEAM HELESTEU. Oricum nu a intrat pe la chederul de la geam, asta cu siguranta!

5. DA, BINE SPUS CA ATI INCERCAT, DAR ATI REUSIT CEVA?! Ati incercat sa insonorizati panoul cu o banda adeziva (!). Ati interschimbat difuzorul fata-dreapta care este un JBL cu cel de pe un C5 modelu vechi, care era nu se stie ce marca. Normal ca JBL-ul era mai puternic. Si aici vin eu si va intreb: cu ce sunt eu de vina ca instalatia audio, pe care am dat niste bani in plus fata de standard tocmai ca sa am sunet de calitate, este mai puternica?! In definitiv baraitul din usa de la acest fapt se trage, desi NU AR TREBUI. CE AR PUTEA SA FACA SAU SA NU FACA CLIENTUL MASINII, ASTA NU VA MA INTERESEAZA PE DVS! CI AR TREBUI CA INSTALATIA SONORA SA FUNCTIONEZE IREPROSABIL. Pt numele lui D-zeu - mi-ati dat exemplul ca intr-un Serie 7 la volum moderat la fel ati constatat acelasi barait - aceasta relatare eu luand-o ca pe o mica gluma facuta de Dvs. Si nu mai pun la socoteala ca v-am aratat cu ascult eu muzica in masina: cu volumul la 30-40%, inaltele la max, basul la jumatate (loudness-ul dezactivat). In acest fel nu intra nimic in rezonanta. Cum maream volumul in contextul dat sau la aceleasi valori activam bass-boost-ul cum interveneau zgomote foarte deranjante. Din punctul meu de vedere ORICE PROBLEMA, CAT DE MICA AR FI, ESTE DEOSEBIT DE ENERVANTA. Sau nu ar trebui sa fie asa?!

6. Deci din ce sustineti Dvs. ar insemna ca la toate masinile care stau in panta sa fie asa... :lol:. Apoi m-ati pus sa cumpar 1l de ulei din care ati pus 1/2 din continut. Tot la fel facea. Nu cred ca acest principiu de functionare este prezent numai la Citroen C5...
Indignarea mea rezida din ce am putut pati cu masina. Si imi mentin afirmatia. Si sa explic mai departe. Dupa cate LUNI DE ZILE de la constatarea defectarii sondei ati inlocuit-o? De la 2. In cate LUNI DE ZILE mi-ati adus ornamentele nichelate CITROEN de pe pragurile fata? In 2. De fiecare data cand am fost programat, trebuind sa astept cel putin 1->1 si 1/2 de la ora programata, pentru ca nu aveam loc in hala sau inca se mai bagau masini inaintea mea!!! Si anume ce calitati deosebite?! Sau eu nu am bagat de seama?!

Si as mai dori sa relatez un lucru la care eu AM RAMAS INTERZIS!

Am avut masina bagata in service-ul Dvs. 3 zile pentru tinichigerie si vopsitorie - pt o suprafata de 10cm lungime unde a fost ZGARIATA, deci am avut o suuuper finuta dunga pe masina., dar lunga de cca. 10cm intinsa pe portiera spate stanga si pe coltul de la bara spate in partea din stanga. Nu stiu daca stiti de acest lucru, dar sa va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca DESI MI S-A ESTIMAT COSTUL REPARATIEI LA ~5MIL LEI VECHI lucrarea nu mi-a fost facturata. Am primit insa o factura fiscala in care, de aceasta suma as fi cumparat niste filtre si nu mai stiu ce - va pot dovedi cu actul. Initial de sus, de la magazin, mi-a fost refuzata eliberarea vreunei facturi! Motivul mi-a fost aruncat sub ochi o foaie in care erau niste calcule ca pentru o vopsire de 2 usi si bara trebuia sa achit vreo 12mil. Cu alte cuvinte sa fiu multumit ca mi s-au luat numai 5 desi nu am avut aceasta suprafata de vopsire. Vrea sa mentionez ca lucrarea a fost finalizata in mod IMPECABIL de Dl.Fane. In rest nu mai comentez, pt ca este de prisos...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 03-Oct-2005 16:40

Aoleo, cand se discuta de facturi, nu mai deloc placut...

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 03-Oct-2005 16:42

Din pacate timpul nu-mi permite nici mie sa stau mereu prin service cu masina - de altfel sunt si eu satul pana peste cap, credeti-ma!

Cum se face ca eu nu am scris la ProMotor Rm.Valcea, dar in schimb primesc raspuns pe mail de la Dvs.! CITROEN Bucuresti nu mi-a dat inca nici un raspuns, dar mai astept. Probabil ca voi astepta mult si bine. La fel ca si rapunsul de la CITROEN Fr.

Pt cei pasionati poate ca sunt trecatoare problemele pe care le au cu marca lor favorita de autoturism. Sau poate ca nu le vad. Pt mine nu! N-am facut niciodata pasiune pt marca Citroen, DAR TOTUSI SUNT IN POSESIA MASINII si ce-i mai important este CA AM VRUT SA FIU MULTUMIT DE EA SI CHIAR ERAM INCANTAT DE EA LA INCEPUT!

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Lun 03-Oct-2005 16:59

In felul asta eu zic ca transformam forumul in altceva. E ok sa existe un drept la replica dar atat. Restul discutiilor cred ca le puteti (si ar fi normal sa fie asa) purta intre 4 ochi.
@ Razvan - ceea ce am apreciat eu cat si colegii din club(cred) a fost aceasta atitudine exceptionala a "oficial" - cum spune adytzu - de a nu lasa lucrurile la intmplare. Despre modul in care se rezolva aceste probleme ramane insa de discutat. Nici unul dintre noi nu are cum sa stie.
Mail-ul trimis de tine la ATS a fost redirectionat automat catre dealer-ul din Valcea.
Gandeste-te ca noi am scris la ATS si nu a benevoit nimeni sa ne raspunda.
Deci cu alte cuvinte "Smile and wait boys, smile and wait"
fost posesor Xantia 2.0 16v

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 03-Oct-2005 17:03

adytzu scrie:.../...sunt foarte multumit de faptul ca, in sfarsit, suntem si noi bagati in seama de catre reprezentantii oficiali Citroen.../...

Da, da... :lol::lol::lol: Cum sa nu! Pana acuma nu ati fost - eventual - si sunteti acuma, BRUSC si dintr-o data...

Dl. Mugurel a intervenit aici probabil din dorinta de a nu strica cineva imaginea de marca a firmei ProMotor. Dansul este bine intentionat. Nicidecum a lui Citroen, pentru ca nu are dansul puterea si forta financiara sa apere un asemenea brand.

De un lucru as fi foarte curios: cum reactioneaza veriga vanzator-cumparator in tari ca SUA, UK, GER, FR, JPN. Si de un lucru sunt sigur: nu ca la noi in Romania in nici intr-un caz.

That's for sure!

Later edit:

editza scrie:In felul asta eu zic ca transformam forumul in altceva. E ok sa existe un drept la replica dar atat. Restul discutiilor cred ca le puteti (si ar fi normal sa fie asa) purta intre 4 ochi.

In regula! Si imi cer scuze pentru acest lucru; dar macar dreptul public la replica sa-l am. Si am fost nevoit sa i-l dau Dlui Mugurel Pirscoveanu. Pentru ca de aceea am postat aici tot pasul de la inceput.

Va multumesc.
Ultima oară modificat Lun 03-Oct-2005 17:07 de către R/\ZV/\N, modificat 1 dată în total.

NttSkippy
simpatizant
Mesaje: 83
Membru din: Sâm 27-Aug-2005 01:46
Localitate: Bucuresti

Mesajde NttSkippy » Lun 03-Oct-2005 17:03

Parerea mea sincerca este sa va intalniti si sa incercati sa rezolvati problemele fara a va spala aici lucrurile in public.
Razvan, tu ai intrat aici si te plangi de calitatea masinii numite Citroen C5. Ai achizitionat-o, cel mai probabil, "de buna-voie si nesilit de dealer" si acum iti versi toate nemultumirile, fie ele cat de mici, pe dealer.
Pai si el ce-ar trebui sa faca ? Sa scoata bani din buzunar si sa repare niste probleme ale unei masini fabricata de Citroen ? E plin internetul de review-uri si pareri legate de C5 si de faptul ca fiabilitatea lasa de dorit si in acelasi timp parerea generala e ca raportul calitate/pret este foarte bun. Totusi, vorbimd e o masina care costa cu 40% mai putin decat un BMW din aceeasi clasa....
De ce a intrat apa pe la chedere ? Pai de unde sa stie Promotor Rm. Valcea ? Eu am un coleg caruia-i ploua in Laguna II..de la ploaie....nu de la balti....si inca nu a rezolvat nimic, dupa 2 saptamani, pentru ca cei de la service habar n-au ce sa-i faca.
Din cate inteleg eu cei de la ProMotor s-au chinuit sa faca boxele sa mearga, sa se auda cat mai bine, au stat sambata pana seara ca sa fie clientul multumit. Ca nu au reusit chiar tot....ei bine...GHINION ! Mana in buzunar EI nu or s-o bage pentru ca ar fi ilogic si singurul mod in care ar putea face rost de piese/bani pentru masina ta ar fi sa ceara la Citroen, pe garantie. Problema e ca probabil nu prea au CE sa ceara si tocmai de aceea ma gandesc ca poate, stand de vorba ca niste oameni maturi, o sa intelegeti unul problemele celuilalt si viceversa.

Sfatul meu este sa-ti aduci aminte cat ai dat pe masina, ce optiuni ai pe ea, sa te bucuri de ea si sa te bucuri ca nu intra apa-n ea pe locurile din fata, chiar daca o tii in balta.
Partea goala a paharului o putem vedea cu totii dar hai s-o vedem doar cand putem umple paharul ala !


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos