fiabilitate C5 !!!

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 12-Iun-2006 21:30

khan scrie:pai atunci inseamna ca ai facut ca ala care si-a dus calu' l-a tirg ca sa il faca de ris

Pai cam asa ceva... Doar il fac de ras in padocul lui - a se citi in clubul citroen - nu? :)
Exact asta o fost si ideea: ca sa stie si altii de posibilele probleme pe care le pot intampina cu o asemenea masina. Nu de aceea s-a infiintat acest forum, pentru a dezbate probleme si pro si contra si nu numai legate de CITROEN?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 12-Iun-2006 21:33

nu te enerva, ca nu ti-am zis cu obida, atita doar ca mi s-a parut ca insisti cam mult. oricum, sa stii ca ideea generala e ca ai avut tu ghinion, nu ca ar fi masinile astea atit de proaste in general. cu alte cuvinte fiecare intelege ce vrea si cum vrea, chiar daca tu te stradui sa-i faci sa nu-si mai ia citroen data viitoare :shock:
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 21:35

Ba da, mai ales contra!
Huoo, Tariceanu! 8)
Acum serios, e normal sa fii enervat pe o marca daca masina e proasta. Eu nu-i inteleg pe cei care indura tot felul de chinuri mecanice numai din fidelitate fata de brand. Ce dracu, sunt niste fiare, avem dreptul sa ne razbunam pe ele...
Sfatul meu: ia-ti un Renault si scapi de belele hidraulice. :shock:

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 12-Iun-2006 21:41

Sfatul meu: ia-ti un Renault si scapi de belele hidraulice.

Numai sa nu se mute la coloana :) (belelele)

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 21:47

Dimpotriva, se muta direct la oo :D 8) :shock:
Cei cu suspensie hidraulica am auzi ca sunt mai virili, mai...altfel!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 12-Iun-2006 21:51

De aia ti-ai cumparat Renault de-abia dupa ce te-ai asigurat ca urmasul e pe drum :?:

Lasati off-topicul ca e subiect tehnic :-$

R/\ZV/\N
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 22-Aug-2005 18:57
Localitate: Ramnicu Valcea

Mesajde R/\ZV/\N » Lun 12-Iun-2006 21:52

sorin. scrie:Sfatul meu: ia-ti un Renault si scapi de belele hidraulice.

Mda... Ce sa zic... Scapi de dracu si dai de tacsu, nu? :lol::lol::lol:
Pai Renault sunt cei mai (sa nu zic cum...) dintre toti importatorii. Renault, Peugeot, Citroen etc... french cars!!!
Si-apoi tocmai suspensia este pomul mult laudat la CITROEN. De-asta si opteaza omul pentru masina, nu? Chipurile ca intretinerea ar fi mai ieftina pe o asa suspensie - cel putin asa mi-au zis cei de la CITROEN. Mai ieftina si muuult mai durabila. Si-am vazut!!! .... :shock:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Iun-2006 22:11

Crede-ma ca sunt din acelasi trib cu tine!
Si eu am auzit ca unii de la Citroen ar fi "inventat" niste suspensii date dracu, ca nu simti nimic pe drum!
Aiurea-n tramvai!
In BX-uri simti si un gandac, daca se baga sub roata, iar o broasca iti poate provoca daune mari la ficati!
In Xantie, de asemenea, am simtit nisipul fin al plajelor, normal, cei care ma indrumau spuneau mereu, ca niste roboti, ca e cea mai confortabila masina.
Eu nu mai cred in astfel de gogosi. De-aia mi-am luat masina simpla (e drept, cum spune WLD, am niste asigurari intre timp!), sa nu mai simt minunile facute de hidraulica...
Nu e nimic adevarat, totul e marketing. Ca sa nu mai spun ca suspensia asta m-a costat cat jumatate din intretinerea tuturor masinilor pe care le-am avut...Plus spaima ca-mi crapa basica de fiecare data cand plecam la drum. Ce naiba, nu e normal...

De altfel, e vadit ca suspensia asta e proasta pe meleaguri mioritice: acum un an si ceva, clubul s-a intrunit la munte: din 10 BX-uri si CX-uri, au crapat pe drumul forestier 3! macar atunci se puteau abtine si suspensiiile cu pricina...Dar se pare ca nu au sentimente... 8)

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2136
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 12-Iun-2006 23:00

Sa nu exageram...
Adevarul e ca suspensia hidropneumatica e foarte confortabila si fiabila...in primii 10 ani :lol: Dupa aceea incep problemele si cum suntem prea saraci sa reparam totul in acelasi timp, nu mai scapam niciodata de ele :(
Daca luam de exemplu Bx-ul (un exemplar bine intretinut), pot spune ca are tinuta de drum mai buna, fiind in acelasi timp mai confortabil decat orice masina din aceeasi clasa si acelasi an de fabricatie. Am condus R21, Golf, Fiat Tipo, Ford Sierra si Escort, Opel Kadtett si Vectra, Mercedes 190 (ar fi foarte confortabil daca ai avea loc pt picioare in fata), Peugeot 405 (are tinuta de drum mai buna). Toate au puncte mai tari si mai slabe decat Bx-ul , dar nici una nu se apropie de raportul confort/tinuta de drum oferit de acesta.
Daca tot ai pomenit de drumul forestier, am mers pe acolo cu 50-70km/h si nu s-a simtit nici o denivelare. Prietenii din masina chiar nu si-au dat seama cu ce viteza mergeam si ei n-au avut niciodata Citroen. Pe de alta parte, suspensia asta transmite mai multe zgomote in habitaclu si de aici poate aparea senzatia de disconfort.
Totusi, masinile vechi cu suspensie hidropneumatica nu sunt pentru oricine din cauza complexitatii sistemului hidraulic. Cei de la Citroen stiu asta, drept urmare au simplificat sitemul la C5 tocmai pentru "democratizare"

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Iun-2006 05:02

Da, asa se pare, e o suspensie pentru doua cincinale. Ma bucur ca esti obiectiv. Sigur, daca am pune numai piese noi-noute si am incerca sa preintampinam problemele (furtune crapate, supape etc.) ar fi mai bine, dar...cine reuseste asta? Si chestia cu zgomotele inauntru e reala, iar senzatia e deranjanta.
In rest, pe drum bun, se comporta impecabil, ai senzatia aceea de plutire...
Totusi, in afara de nicum, eu n-am auzit pe cineva sa bage exclusiv piese noi in hidraulica, adica sa investeasca multe sute de euro intr-o masina care face cu totul o mie. Mai e si asta o problema: cand un furtun de retur costa (ca piesa originala) sapte milioane, cad nitel pe ganduri!

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Mar 13-Iun-2006 07:49

In principiu, ceea ce spuneti voi despre suspensie este adevarat. Costa foarte mult piesele, intretinerea, e mai zgomotoasa, etc.
Acum intrebarea mea: spuneti-mi voi o masina cu care poti merge la fel de bine si in oras si pe autostrada si cu prietenii la padure in aceleasi conditii de siguranta?
E adevarat, iesirile la iarba verde sunt rare, dar sunt.
In viziunea mea, tipul asta de masina e singurul care raspunde la toate conditiile astea cu succes si de aceea l-am luat. Plus confortul tipic frantuzesc :wink:
Probabil ca Nicum stie el ce stie cind cumpara piese bune. EU o vad ca pe o chestie de siguranta. Cred ca el nu se teme cind pleaca la drum ca i se sparge basica, nu?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 13-Iun-2006 08:49

@paco: care sint alea 3 BX-uri care au crapat pe drumul forestier? Eu stiu numai de khan ca a avut probleme (ii sareau retururile de la cilindrul stinga fata), pentru ca suspensia lui e foarte tare, iar el mergea atit de tare incit Adytzu nu se mai putea tine dupa el pe serpentine... :lol: Si asta nu se incadreaza oricum la categoria "crapat", iar masina aia e modificata cam la limita.
Suspensia hidraulica este peste cea de tabla la orice ora si la orice capitol. Plus ca e mult mai versatila. Daca tu nu iti intretii masina, asta nu inseamna ca suspensia si masina sint proaste. Exista masini foarte moi si confortabile (draku, eu) si masini foarte tari (khan, WLD). Eu unul nu mai vreau altceva.
Si nu suspensia crapa, ci conductele (datorita ruginii si vibratiilor, eventual improvizatiilor si montarii proaste) si retururile pentru ca romanii au o inventivitate fara limite in a folosi orice altceva decit LHM.
In peste 90% din cazuri o sfera (basica) se sparge pentru ca nu a fost incarcata.
Astept nominalizarile pentru cele 3 BX-uri care au crapat, altfel s-ar putea sa iei un avertisment pentru dezinformare. Iar a spune ca in Xantia "am simtit nisipul fin al plajelor" e deja dezinformare totala. Iar acum ca esti un fericit posesor de R25, de ce nu te duci pe forumul reno ca sa faci o demonstratie de cit de repede iti iei ban :?:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Iun-2006 15:38

Nicu, tu nu deosebesti o gluma de cartile tehnice ale BX-ului?
Mai, tu esti omul lui Tariceanu...

Eu zic sa-i dai ban si lui Gabi Caragea, ca si el e nemultumit de suspensia de la Xantia, ba chiar lui RAZVAN din Valcea, care se plange de C5! Pai eu n-am dreptul sa ma plang de BX, domnule? Nu se poate asa ceva... 8)

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 13-Iun-2006 16:01

nicum scrie:Eu stiu numai de khan ca a avut probleme (ii sareau retururile de la cilindrul stinga fata), pentru ca suspensia lui e foarte tare, iar el mergea atit de tare incit Adytzu nu se mai putea tine dupa el pe serpentine... :lol:

Hai, hai!!! :lol:
Ai uitat ca eu stateam in spatele tau ca sa te culeg de pe drum, ca altfel ajungeam acasa dupa 2 zile...Lasa ca data viitoare te depasesc pe interiorul curbelor, ca sa nu mai faci comparatii aiurea. Khan merge, intr-adevar repede, dar de aici si pana la a spune ca abia ma tineam dupa el, e cale lunga.
Vrei sa spun la lume ca atunci cand te-ai intors cu mine de la Cristi Stan de la Ploiesti te-ai urcat direct in spate, refuzand categoric sa stai in fata?
Na c-am spus-o! :twisted:

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 13-Iun-2006 16:16

Dar de ce a stat in spate, de frica vitezei? :o
Ce inseamna obisnuinta cu BX-ul...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos