Pagina 1 din 1

cauciucuri

Scris: Joi 03-Sep-2009 22:02
de bogwol
cu ce cauciucuri vin echipate noile c5-uri? stiu ca michelin,, dar care model?
cei care au jante de tabla din echiparea standard, ce dimensiuni au jantele si ce dimensiuni au anvelopele de pe ele? (ma bate gandul sa imi iau un set de jante de tabla si un set de cauciucuri de iarna)

multumesc

Re: cauciucuri

Scris: Vin 04-Sep-2009 09:28
de videosuzy
bogwol scrie:cu ce cauciucuri vin echipate noile c5-uri? stiu ca michelin,, dar care model?
cei care au jante de tabla din echiparea standard, ce dimensiuni au jantele si ce dimensiuni au anvelopele de pe ele? (ma bate gandul sa imi iau un set de jante de tabla si un set de cauciucuri de iarna)

multumesc


Nu cred ca e o mare afacere sa ai rotile pregatite (janta+cauciuc) si sa stea in asteptare (3-4 luni de iarna, cele de vara si 8-9 luni de vara, cele de iarna)...Personal consider ca se depoziteaza mult mai bine (pentru anvelopa) doar anvelopa decat daca ar fi montata pe janta, indiferent de care ar fi aceasta.

Stima

Scris: Vin 04-Sep-2009 10:51
de bogdan78
Se depoziteaza mai bine, dar pe termen lung se economisesc bani. schimbatul anvelopelor, cu spalare, echilibrare si umflare cu azot, te duce undeva la 120-150lei de doua ori pe an.
Din ce am vazut eu prin showroom, masinile noi vin cu gume Michelin energy saver.

Scris: Vin 04-Sep-2009 13:57
de bogwol
corecta mentiunea lui Bogdan78! am avut sistemul asta la Passat si am fost foarte multumit. Schimb rotile cand vreau eu, fara sa mai platesc la vulcanizare decat eventual o verificare de presiune.
Cu atat mai mult nu sunt adeptul inlocuirii cauciucului fara a scimba janta la noul C5 din mai multe motive:
- masina va veni cu jante de 18 ce au cauciucuri de 245/45/R18 (sper sa nu ma insel) ceea ce consider ca e destul de mult pentru rulaj pe zapada
-masina vine echipata si cu senzori de presiune; va inchipuiti cat or sa functioneze aia daca se tot umbla la janta
- referitor la zapada, pentru iarna vreau sa trec la jante de 16 care sunt mai inguste si permit a mai buna stabilitate.

Din cei care au jantele de tabla de 16, dimensiunea cauciucurilor este 225/60/R16? .... pt ca am gasit niste cauciucri Vredestein la dimensiunea asta care par destul de bune

Scris: Vin 04-Sep-2009 19:53
de bogdan78
Ca sa nu mai zic de riscurile celor care au jante de aluminiu, sa fie zgariate, cum mi s-a intamplat mie astazi dupa ce mi-au reparat o galma la unul din cauciucuri. Asa ai doua seturi de jante neatinse prea des de meseriasii de la vulcanizare.
CA ATENTIONARE pentru Bucuresteni, este o groapa, pe Barbu Vacarescu pe sectorul dintre ISPE si Stefan cel Mare, langa linia de teren calibrata perfect ca sa iti rupi roata in ea. Ea erea mai mica, dar au largit-o sa o asfalteze acu 2 saptamani :(. La mine cauciucul fiind mai moale, in lovitura cred ca s-a mulat pe janta, mi-a salvat janta de la indoitura, dar a capatat o frumusete de galma.

cauciucuri

Scris: Vin 04-Sep-2009 20:58
de ALEXXX87
bogwol 215/55/16 ar fi cel mai indicat sa iti pui iarna...eu asa am si sunt extrem de multumit....

Scris: Vin 04-Sep-2009 21:16
de abarth_mcm
E mult mai bine sa ai alte roti gata echipate: adica un set pt vara si altul pt iarna.

Pe langa banii economisiti pe termen lung(daca ai de gand sa pastrezi masina pe termen lung), mai economisesti si timp. In sezonul rece e f aglomerat la vulcanizari. Chiar F AGLOMERAT. Asa te duci doar pt schimbatul rotilor si verificat presiune.
Ca o opinia personala:nu prea e deloc indicat sa dai un cauciuc jos de pe janta( se poate zgaria si janta daca e de aliaj, iar acel cauciuc se si formeaza pe janta zic si eu...tot de aceea nu o sa cumpar niciodata cauciucuri s-h fie ele perfecte pt ca nu prezinta deloc siguranta..dupa mine un cauciuc s-h face doi lei...acuma fiecare poate sau nu sa urmeze sfatul meu)

Scris: Sâm 05-Sep-2009 07:02
de bogwol
ce sa ma duc la vulcanizare pentru schimbay rotile? le schimb eu singur; chiar imi place sa mesteresc pe la masina

Scris: Sâm 05-Sep-2009 07:08
de bogwol
bogwol scrie:ce sa ma duc la vulcanizare pentru schimbay rotile? le schimb eu singur; chiar imi place sa mesteresc pe la masina



apropo, ce inseamna cauciuc cu protectie a jentii?

Scris: Sâm 05-Sep-2009 08:15
de urzica
bogwol scrie:
bogwol scrie:ce sa ma duc la vulcanizare pentru schimbay rotile? le schimb eu singur; chiar imi place sa mesteresc pe la masina



apropo, ce inseamna cauciuc cu protectie a jentii?

Profilul cauciucului este astfel construit in lateral incat sa-ti protejeze janta la o eventuala atingere de bordura, spre exemplu.

Scris: Sâm 05-Sep-2009 10:32
de bogwol
urzica scrie:
bogwol scrie:
bogwol scrie:ce sa ma duc la vulcanizare pentru schimbay rotile? le schimb eu singur; chiar imi place sa mesteresc pe la masina



apropo, ce inseamna cauciuc cu protectie a jentii?

Profilul cauciucului este astfel construit in lateral incat sa-ti protejeze janta la o eventuala atingere de bordura, spre exemplu.

si trebuie sa scrie ceva pe cauciuc astfel incat sa imi dau seama daca e cu protectie sau nu?