Pagina 1 din 3
motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Scris: Vin 04-Sep-2009 18:19
de ALEXXX87
Scris: Vin 04-Sep-2009 18:33
de mesersmith
bun, pe langa sfatul cum ca nu ar trebui sa mai speli mototrul niciodata, verifica daca atunci cand se opreste, cand ii dai keie, se aude pompa de joasa din rezervor...
eu banuiesc ca e un contact aiurea la mufele din locasul de deasupra bateriei...
eu as face asa: as desface acel capac si as scoate cele 3 mufe mari si as verifica daca este apa acolo, pt ca daca este, e deranj mare si tre sa faci repede ceva...
la fel, uita-te daca exista apa pe acea placa...
cred ca ar trebui sa faci asta imediat pt ca apa se evapora, dar vor si oxida contactele din mufe si kiar si traseele de pe cablajul imprimat, kiar daca su lac pe ele...
lacul mai crapa in timp, si mai si sare...
masina se opreste la relantiu
Scris: Vin 04-Sep-2009 18:39
de ALEXXX87
apa nu mai este de mult pe placa de desupra bateriei...am dat placa la o parte....pe bornele bateriei de asemenea nu este daca la asta te referi...dja sunt disperat desi nu a mai dat semne....
Scris: Vin 04-Sep-2009 18:45
de teddygal869
eu nu pot intelege o chestie ... de ce oare ai spala motorul ? sa arate frumos cand deschizi capota peste 6 luni sau ce ? sunt etansate toate acolo incat sa nu fie nevoie de spalari aspirari si alte chestiuni de genul asta. daca chiar vrei sa iti faci motorul curat ... fa-lo cu o carpa umeda si cu mare grija nu arunca cu jetu pe ea si dupa te miri ca nu merge
Scris: Vin 04-Sep-2009 19:03
de toro
Sti ! Se zice : ca atunci cand nu ai de lucru... sa-ti faci !!! Daca ai spalat motorul cu aparat de curatat sub presiune , si motorul a fost cald (contra-indicat ! ) atunci sau produs vaporii si o umezeala pe la contacte. Cumpara==Druckluft - Spray cu aer comprimat 400ml -54ron ==
si apucate de lucru ( cu folos) Mare dreptate are @mesersmith / Spray-ul contine un lichid ce curata contactele si protejeaza contra oxidarii --f.bun ! Succes!!! si daca o sa mai vrei a curata motorul , atunci gasesti pe piata un alt spray ce contine un extract de petrol ce se pulverizeaza pe sup. murdare -se lasa c.c.a 10 min. sa se usuce ,dupa care cu aer de la un compresor sufli si totul e ca ,,nou,,==Robitronic- Spray pentru curatat motoare termice- 400ml-25 ron ==
motorul se opreste la relantiu
Scris: Vin 04-Sep-2009 19:50
de ALEXXX87
stiu ca nu trebuie spalat....de fapt nu aveam dc ptr ca era foarte curat....in fine...acum nu mai pot face nimic....cert este ca am pornit masina pe loc fara sa merg cu ea si nu se mai opreste deloc....oare in mers sa fie altceva??ma gandesc ca era apa intrata pe la vreo mufa ceva iar dupa ce am mers ceva timp cu masina din cauza caldurii s-a evaporat....oare??

motorul se opreste la relantiu
Scris: Vin 04-Sep-2009 20:54
de ALEXXX87
credeti ca se va mai opri din nou in mers? stand pe loc vad ca pare ok...nu se mai opreste....sa fi ajuns apa la bujii??(cred ca as fi cel mai fericit daca ar fi doar atat....

)??
motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Scris: Vin 04-Sep-2009 21:20
de toro
Exclus apa la bujii ! Stai linistit ! Daca zici ca in relanti (stationare ) nu se opreste ,atunci se poate sa se fii uscat apa -condensul si totul e OK. Vezi maine la un drum . DAR ar fii bine sa sufli si sa cureti TOT ce este parte de contact electric ( Prize-mufe-conectorii) cu Spray-ul ce ti-am scris asta pt.oxizii ce ar putea aparea in viitor.
motorul se opreste la relantiu
Scris: Vin 04-Sep-2009 21:24
de ALEXXX87
pai acum in stationare cu motorul pornit nu se mai opreste inainte da....oare sa se fi uscat?ma gandesc ca daca era mai rau se apindea cva pe bord sau nu mai pornea deloc
motorul se opreste la relantiu
Scris: Vin 04-Sep-2009 21:32
de ALEXXX87
precizez ca motorul era rece....am mers vreo 500m pana la spalatorie...nu apucase sa se incalzeask...si m-am cam exprimat si gresit...nu se oprea in mers ci doar in stationare dupa mers ,asteptand la semafor....statea ceva timp dupa care murea dintr-o data
motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Scris: Vin 04-Sep-2009 21:41
de toro
Este doar o presupunere de a mea ,dar poate fii chiar de la ,,relanti,, la mufa ce duce la motorasul pas cu pas . uita-te daca oscileaza acul de la turometru. Dar vezi tu maine . Bafta !
motorul se opreste la relanti
Scris: Vin 04-Sep-2009 21:53
de ALEXXX87
pai nu oscileaza deloc turatia....pur si simplu se oprea...
motorul se opreste la relantiu
Scris: Sâm 05-Sep-2009 10:53
de ALEXXX87
azi de dim am pornit-o si am mers ceva cu ea prin oras....vad ca nu se mai intampla nimic...merge perfect(ca inainte de spalare)....nu se mai opreste motorul deloc....cred ca a fost vreo mufa ceva uda....sau inca apa la alternator...insa mi-am luat si acel spray....scrie pe el curatator parti electrice--asigura contactul optim si transferul de energie fara interferente...detaseaza grasimile,oxizii, sulfatiisi restabileste contactul si are efect impotriva umiditatii. sa mai dau pe la partile electrice??masina merge ca inainte de spalarea motorului...mai are sens sa folosesc spray-ul??mai ales ca pe instructiuni scrie sa decuplez de la reteaua de alimentare.
Scris: Sâm 05-Sep-2009 12:19
de toro
Normal sa dai cu acel spray ! daca a intrat apa-condens la una din partile componente electrice. Poti sa nu dai ,dar sa nu ai surprize peste catva timp. Ca nu se produce acuma acel oxid pe contacte, sigur in catva timp va aparea. Daca l-ai cumparat-folosestel cu incredere.
motorul se opreste la relantiu
Scris: Sâm 05-Sep-2009 12:31
de ALEXXX87
si ar trebui sa scot bornele bateriei cum este specificat pe spray? spray-ul miroase a solventi gen thinner...mi-e sa nu o dau in altceva sa topeasca ceva vreo mufa....sau sa patesc altceva....