achizitionare citroen c5 pahse II

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

achizitionare citroen c5 pahse II

Mesajde soniqwe78 » Joi 01-Oct-2009 05:48

:?: salut lume
sunt si io nou pe forum;deci multumesc anticipat pentru injuraturile care le voi primi daca nu am postat unde trebuie
de fapt e pentru prima data cand postez ceva si asta din nevoie
posed un citroen Xantia 1.9d din 94 si vreau sa trec la un C5 model 2005 http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=166232822 adika exact asta mai precis , si sunt interesat de cei care au asa ceva ;daca ma pot ajuta cu niste sugestii;ce sa verific ,la ce sa ma uit cand fac drive testu , precizez ca e o masina sh adika exact cea din anunt, am vorbit cu omu si ma asteapta sambata pentru drive test
locuiesc in belgia si aici e cam nasol , adika din moment ce ai vb si faci un drive test si omu a acceptat sa il faci e aproape imposibil sa nu cumperi masina si sa nu dai un avans
deci nu vreau sa pierd nici masina nici banii de avans ,cam 500 euro pana ies toate actele
ce vreau eu sa aflu ......cum se comporta masina ? e fiabila ? cam ce consum are ? zgomot interior acceptabil ? manevrabilitate ?bubele obisnuite ale modelului,fiabilitatea motorului
precizez fara nici o suparere pentru nimeni ca prefer sa imi raspunda doar cei care au acest model dar si ceilalti sunt bineveniti
am mers si cu primul model de C5 din 2002 2000hdi si am fost placut impresionat dar prefer modelul 2 e mai stilat si prefer motor 1.6 in loc de 2.0. multumesc tuturor binevoitorilor cara ma pot ajuta cu niste raspunsuri sau macar sugestii

Avatar utilizator
TLGsoft
simpatizant
Mesaje: 74
Membru din: Sâm 02-Mai-2009 14:54
Localitate: Ramnicu Valcea
Contact:

Re: achizitionare citroen c5 pahse II

Mesajde TLGsoft » Joi 01-Oct-2009 07:47

Parere personala:

- masina arata bine, in general C5 este silentioasa, confortabila, motor fiabil
- scaunele sunt cam uzate, as pune huse urgent deoarece materialul original nu se poate schimba (decat scaunul cu totul)
- motorul este mic. Masina are totusi 1,5 tone goala.
- as verifica cartea de service
- as merge pe drum cu denivelari sa aud daca trosneste ceva pe sub ea.
- vad doar 4 airbag-uri, nu vad ESP, navigatie, jenti aliaj, oglinzi electrice incalzite...
- in contextul actual, pretul mai poate scadea.

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 01-Oct-2009 12:40

Din exp mea cu 2 motorizari 1.6HDI - C5-II.

ce poti tu incerca sa verifici la 1.6HDI:
Atentie verificare la drum se face fara muzica pornita. Muzica o testezi stand pe loc sa vezi si cat de repede intra in economy mode - bateria veche.
Actibildul de la faruri si cu datele de fabricatie si datele de pe geamuri trebuie sa fie absolut identice, altfel a fost inlocuit unul dintre ele - accident ???
Parbrizul verifica si urme de pietre.
Aliniere caroserie exterioara.

La motor:
- capacul de protectie sa nu aiba piciorusele de fixare rupte - problema de utilizator/service frecventa.
- sub capacul de protectie la injectoare cu motorul oprit verifici etansarea lor sa nu aiba urme de motorina, ulei depuneri gen smoala inainte si dupa ce faci test, sanse ~50% - problema frecventa
- conducta de inalta presiune de la servodirectie are obiceiul sa umezeasca pornind de sus se scurge LDS-ul pe ea sanse >90% - problema generala.
- sa nu fie sonda de ulei rupta si nivelul de ulei. - problema utilizator sau service.
- daca scoti capacul de protectie de pe stanga verifica la rezervorul LDS sa nu fie murdarie si scurgeri LDS, la fel rezervorul de antigel, nivel...
- la rezervorul de lichid frana iarasi sa nu ai scurgeri, mizerie.
- etansare racord evacuare turbo, este sub scutul termic nu se vede dar ai funingine pe turbo >50% problema frecventa.

La baterie
-sulfatare la borne, mizerie...

Sub motor - dar trebuie dat jos scutul de plastic:
- etansarea la baia de ulei !!! - a fost postata, - problema frecventa
- etansare semering cutie de viteza-planetara.

Legat de suspensie:
La telescoape -urme de umezeala - pierderi LDS.
Daca se ridica/coboara usor pe fiecare treapta.
Pe pozitia normala virezi volan maxim si vezi daca se ridica/coboara fata.
La drum daca troncane la gropi denivelari - problema frecventa pe spate.

Uzura discuri de frana - vizual daca este margine-bavura.

In interior:
uzura volan - problema frecventa.
uzura tapiterie - doar daca nu a avut grija de masina sau sunt dati km inapoi.
imbinare diverse plastice - sa nu fi fost desfacuta.
cuplare-uzura butoane cruise control si restul manetelor.

Daca ai posibilitatea pune seria VIN sa vedem caracteristiciele si ce generatie de FAP are.
Recomandat test Lexia ptr verificat motor, airbag-uri, km...

Zgomot la plecare de pe loc - ambreiaj, volanta... scartait.
Zgomot motor la pornire si in relanti - ar trebui sa fie silentios si fara vibratii si sa porneasca la sfert de cheie, aproape nu zici ca e diesel.

etc...

Daca ai cea mai mica banuiala gen martori aprinsi pe bord sau orice altceva suspect nu te arunca.
bafta

p.s.
Eu am fost pana in Belgia sa cumpar un C5-II anul trecut si cand am vazut-o cum arata n-am stiut cum sa fug mai repede... extrem de neingrijita.

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

Mesajde soniqwe78 » Joi 01-Oct-2009 13:55

multumesc tuturor de raspuns
problema e cam asa :pentru LUC nu stiu in ce zona a belgiei ai fost ...poate ai vazut o masina de la parcuri sau de la marocani fara suparare
in general aici masina se cumpara de la deler pusa la revanzare cu sevice capital facut adica practik iei o masina noua la mana a doua
sau direct de la proprietar caz in care proprietarul e obligat de lege sa iti prezinte actele masinii cartea service + certificatul CAR PASS unde e toata istoria masinii km la care a fost la revizii si cam tot si care certificat e eliberat de registrul auto belgian
in rest merci de recomandari; unele le stiam altele am ramas masca nici prin cap nu mi_au trecut oricum multumiri

pentru TLGsoft ;legat de motor versiunea 1 adica modelul 2000-2003 are 2000 capacitate si 110hp ,iar modelul 2 are 1.6 si tot 110 hp daca gresesc cu ceva spuneti_mi , io asa am inteles pana acum iar legat de dotari nu prea isi bat capul sa le insire oricum la c5 sunt cacalau iar oglinzilz incalzite si si esp au cam toate pe care le_am vazut
as spune ca e ceva standard , e o mare diferenta intre o tara si alta la optionale , in unele tari anumite optiuni sunt standard cum ar fi climatizarea automata , presuri ,oglinzi electrice si incalzite rabatabile automat ,tempomatul si nu mai imi trec prin cap iar in altele de ex ro. sunt trecute la optionale si platesti extra ; e o magaria a dilerilor, totusi nu mi_a dat nimeni un raspuns in legatura cu consumul ,eu cu batranica mea Xantie merg cam pe la 5.5-6 l la suta avand in vedere ca e 1.9 d simplu fara turbo si merg cam 80% pe autostrada

acum 6 ani am luat o scoda octavia noua , din showroom si nu au dat muisitii nimic am platit pentru crik si roata de rezerva vroiau bani pentru presuri , mai vroiau bani cam 6 mil pentru simplul fapt ca am cumparat de la ei , in fine ca sa simplifik dupa ce am asteptat cam o luna ca sa ridik o masina pe care pusesem mana si o testasem fiind in vitrina lor am renuntat si mi_am luat banii inapoi,deci in concluzie ro mania e tara minunilor!!!

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 01-Oct-2009 14:50

Dotarile de siguranta la C5-II sunt standard:
- ABS, ESP... + airbag-uri: fata sofer+pasager, laterale sofer+pasager, picioare sofer si cortina fata+spate.

Optionale sunt doar airbag-urile laterale ptr spate.

Oglinzile incalzite sunt standard, optionale sunt doar cele rabatabile si indexabila la pasager.
Climatronicul este standard difera doar in functie de nivelul de dotare LX - simplu sau SX - dublu.

Vorbind despre nivele de dotare primul parca este LX apoi vine SX: climatronic dublu, geamuri electrice fata+spate, stergator spate...
Din serie poti afla toate dotarile cu care a plecat masina din fabrica.

Eu zic ca C5-II este o cu totul alta masina fata de C5-I, este mai mult decat un facelift cum se vehiculeaza.
Ma refer atat la interior+dotari cat si la exterior si mai ales la motorizari, nici nu are rost sa te mai uiti la C5-I.

Consumul depinde cum o calci, dar mers pe autostrada 130km/h scoti ~6%.
Daca mergi la 90-100 scoti ~5% sau mai putin.
In oras media este ~7-8% depinde cat stai in trafic.

Bafta cu masina.

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

Mesajde soniqwe78 » Sâm 03-Oct-2009 04:11

salve luc
ce parere ai de astea ......
am inteles ca tu ai 2
cam care crezi ca merita ; mie imi place asta http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=164065617


dar nici astelalte nu sunt de lepadat http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=165494075 http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 02&asrc=fa http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?i ... 28&asrc=fa

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Sâm 03-Oct-2009 10:14

salut,

Da eu am 2 buc 1.6HDI FAP; una gri fulminator luata acum 2 ani la ~110.000km si ultima alba achizitionata anul trecut la ~85.000km.
Ambele pana acum sunt ok. Una dintre ele vreau sa o schimb cu un C6 in viitorul apropiat.
Dupa mine ca si culoare pe negru sau gri fulminator arata cel mai bine C5-II, este o masina mare ( dar arata bine si pe alb cu bandouri negre ).

Stiu culoarea de la prima am studiat-o ceva timp daca sa cumpar una exact culoarea aia dar din mai multe motive am renuntat asa ca a cumparat-o un prieten, daca tie iti place ia-o.

Ce ai mentionat tu merita vazute, fa-le o vizita sa vezi exct cum se prezinta, in poze toate sunt ok, realitatea poate sa difere putin.
Cu ultima nu merita sa pierzi timpul, nu are RCD-ul si este scumpa ptr dotarile ce le are.

bafta.

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

achizitionare citroen c5 pahse II

Mesajde cornelioan » Sâm 03-Oct-2009 13:34

Salut. Daca cea care are GPS in dotare nu are FAP, merita toata atentia.

sirJohn
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mar 08-Sep-2009 10:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde sirJohn » Dum 04-Oct-2009 08:36

Salut,

Numai ce am cumparat si eu un C5 II din 2006 2.0 HDI 138 CP si iti spun ce am verificat eu:

- am pus testerul pe ea;
- a fost facut itp-ul si au gasit doar faptul ca nu tine frana de mana cum vor ei;
- in rest verificari vizuale( si auditive): motor, suspensie, recipiente cu lichide (LDS, lichid de racire), functionarea luminilor, la interior sa functioneze geamurile, climatizarea etc.
- la final am facut si o revizie la firma de unde am luat masina si a iesit ok.

Totusi, fara tester va fi greu sa afli eventualele probleme ale masinii.

Concluzia e ca depinde de noroc, pana la urma e un SH.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 04-Oct-2009 13:23

unde au probat frina de mina, pe fata sau pe spate? ca e pe fata nu de alta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

sirJohn
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mar 08-Sep-2009 10:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde sirJohn » Dum 04-Oct-2009 19:50

Khan, daca te referi la mesajul meu, habar n-am, pentru ca dealerul s-a ocupat de ITP.

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

Mesajde soniqwe78 » Lun 05-Oct-2009 00:17

sirJohn scrie:Salut,

Numai ce am cumparat si eu un C5 II din 2006 2.0 HDI 138 CP si iti spun ce am verificat eu:

- am pus testerul pe ea;
- a fost facut itp-ul si au gasit doar faptul ca nu tine frana de mana cum vor ei;
- in rest verificari vizuale( si auditive): motor, suspensie, recipiente cu lichide (LDS, lichid de racire), functionarea luminilor, la interior sa functioneze geamurile, climatizarea etc.
- la final am facut si o revizie la firma de unde am luat masina si a iesit ok.

Totusi, fara tester va fi greu sa afli eventualele probleme ale masinii.

Concluzia e ca depinde de noroc, pana la urma e un SH.

eu te cred
dar vad ca esti in romana
eu sunt in belgia traiesc si locuiesc aici
e foarte dificil sa iau masina si proprietaru si sa ma duk sa o pun pe tester
ca sa nu zik si de partea financiara
asa ca o sa fie chiar la norok
dar in 99 la suta din cazuri toate masinile sunt intretinute ca la carte in sevice sau in reprezentante care nu sunt ca la noi
ca exemplu xantia pe care o am acum am luat_o de la un nene si omu mi_a zis ca a fost masina lui personala , ceea ce reiesea si din actele masinii
am luat-o cu 1000 de euro acum 2ani jumate si aveza 170.000 km , iar acum are 264.728km si mere ca in ziua cand am luat-o
si plus ca am mers cu multe c5 pana acum
am probat cam vre-o 10
toate mergand si aratand impecabil
dar ceva nu mi-a placut la ele
specific ca sunt un tip destul de chitibusar pe romaneste
io caut una maro visiniu cu mochete si bord crem
si inca nu am gasit
dar am probat destule
puteam sa o iau pe oricare
ideea e ca aici o masina la mana a2 a care e vanduta ca sa fie folosita mai departe aici si nu data la vanzare in ro sau in alta tara ;trebuie sa corespunda
aici cand faci itp nu te duci tu cu masina si dai un milion lu nea ionel sa iti ia gazele de la alta masina sau sa se faca ca nu a vazut cine stie ce
la mine cand trebe sa fac itp ma suna mecanicu ,vine imi ia masina imi lasa alta in lok ca sa am cu ce umbla se duce la itp daca totu e ok a 2 zi imi da masina si actele inapoi
daca nu ma suna sa imi zica si sa ma intrebe daca sunt de acord sau nu cu reparatiile pe care el oricum le face si piesele pe care le schimba
si imi pune factura in brate
deci mai are ro mult pana sa ajunga la fel
in rest ce sa zik
sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme

sirJohn
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mar 08-Sep-2009 10:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde sirJohn » Lun 05-Oct-2009 10:43

Multumesc de urari,

Cand am facut diagnoza masina a ramas la dealer, nu m-au lasat sa o scot din curte. Aici trebuie sa multumesc inca o data domnilor de la Alpha Motors Constanta (indeosebi D-lui Razvan Ciuche), care mi-au pus la dispozitie un tester (adica s-au deplasat ei cu testerul la masina).

In rest, numai de bine.

Succes la cautari!

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

Mesajde soniqwe78 » Lun 05-Oct-2009 14:19

sirJohn scrie:Multumesc de urari,

Cand am facut diagnoza masina a ramas la dealer, nu m-au lasat sa o scot din curte. Aici trebuie sa multumesc inca o data domnilor de la Alpha Motors Constanta (indeosebi D-lui Razvan Ciuche), care mi-au pus la dispozitie un tester (adica s-au deplasat ei cu testerul la masina).

In rest, numai de bine.

Succes la cautari!


merci
astept sa imi impartasesti primele impresii
cum e viata la bord, zgomot interior ,tinuta de drum , manevrabilitate ;consum

sirJohn
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mar 08-Sep-2009 10:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde sirJohn » Vin 09-Oct-2009 16:54

Primele impresii sunt bune : masina spatioasa, puternica, dotari multiple, siguranta cat cuprinde (10 airbaguri), consum rezonabil..
Chiar ma bucur ca am facut aceasta achizitie, deoarece la banii cu care am luat-o nu cred ca gaseam ceva similar.

Bine, mai sunt ceva bani de bagat in cauciucuri de iarna, verificat directia si franele, dar masina merge OK.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu