Pagina 1 din 1
Garda la sol prea mare la C 5 II ?
Scris: Joi 10-Dec-2009 16:03
de danutz
Am si eu o intrebare pt posesorii de C 5 II (2.0 hdi, 138 cp). Toate sunt asa ridicate de pe roti in pozitia normala de mers sau nu ? Mie mi se pare ca primul model nu este asa ridicat, si cred ca se vede cam urat golul destul de mare dintre roata si aripa.Se poate cumva cobori putin fara sa se modifice comfortul si comportamentul masinii, sa nu? Ce mi s-a mai parut mie personal a fost faptul ca suspensia e mai rigida (sau nu e ??)Multumesc pt opinii !
Scris: Joi 10-Dec-2009 16:26
de mesersmith
daca masina e mai ridicata, clar se pierde din confort, masina fiind mai rigida...
din cate am obs eu, nu e nicio diferenta intre cele doua modele din punctul asta de vedere...
daac e ridicata mai mult decat trebuie, inseamna ca cineva a umblat la traductorii de asieta, aflati pe fiecare punte...
daca o vei regla cum trebuie, vei simti imediat o imbunatatire semnificativa a confortului...
Scris: Joi 10-Dec-2009 20:01
de tibotib
Salut!
Si eu am aceeasi impresie,desi masina a fost cumparata de noua si nu a avut cine sa umble laea!Plus ca,atunci cand i-am spus despre acest lucru sefului de atelier de la Fet-Com Suceava,raspunsul a fost ca asa este din fabricatie si ei nu au voie sa intervina pentru ca masina este in garantie!
Oricum,fata de masina cu care am facut drive-test la Pitesti,este <putin> mai rigida,dar m-am obisnuit cu ea.
Scris: Joi 10-Dec-2009 20:16
de sirJohn
Nu mi s-a parut asa de inaltata cum spui tu, parca uneori e cam rigida ca suspensie, insa eu unul sunt multumit asa cum e. Ba chiar uneori o ridic eu la treapta a doua (aia de maxim 40 km/h), pentru scurte deplasari prin zone cu gropi (chiar in Buc.) sa fiu sigur ca nu ating ceva pe dedesubt.
Scris: Joi 10-Dec-2009 22:54
de danutz
OK, cred ca cel mai bine ar fi sa postez cateva poze cat mai curand si asa o sa va puteti da si voi cu parerea mai bine, pt ca am mai vazut modelul asta si inainte si nu parea asa de sus ca cea pe care am achizitionat-o recent.Modelul vechi care l-am avut, daca mergeam pe un drum mai rau, dupa ce opream motorul, ramanea putin mai ridicata dar dupa ce blocam masina din telecomanda cobora singura la nivelul normal; asta noua (C 5 II), spre deosebire de cealalta, cand deblochez nu se aude pompa hidraulica bazaind, desi la actionarea comenzilor de ridicare din buton raspunde, cu toate ca un pic mai lent decat modelul I, cel putin pe fata.E normal asa ceva sau nu prea?Eventuale cauze?Merci tuturor pt pareri !
Scris: Vin 11-Dec-2009 10:45
de C i t r o n e l
Pe langa poze pune si niste valori masurate, ( dar nu fata de ornamente/piese de plastic ) sa putem verifica si noi.
Scris: Vin 11-Dec-2009 13:58
de alex21iasi
Am vazut parerile voastre... eu consider ca in momentul in care masina e ridicata pe treapta de pana in 40km/h sau pe cea mai de sus (pana in 10km/h) - aici ma refer la H3+ masina nu este mai rigida , dimpotriva, se comporta mult mai elastic in suspensie, balansul fiind foarte mare...
Asta e parerea si senzatia mea.
Si cred ca e si logic deoarece in acest fel se obtine o mai buna amortizare a denivelarilor din calea de rulare (gropi, damburi, etc.) Nu are cum sa fie mai rigida atat timp cat e ridicata.
Scris: Vin 11-Dec-2009 14:31
de fane_tzeava
Poate asa e la H3+ dar la H3 e mai rigida la a doua si ultima treapta
Scris: Vin 11-Dec-2009 17:44
de mesersmith
alex21iasi scrie:Am vazut parerile voastre... eu consider ca in momentul in care masina e ridicata pe treapta de pana in 40km/h sau pe cea mai de sus (pana in 10km/h) - aici ma refer la H3+ masina nu este mai rigida , dimpotriva, se comporta mult mai elastic in suspensie, balansul fiind foarte mare...
Asta e parerea si senzatia mea.
Si cred ca e si logic deoarece in acest fel se obtine o mai buna amortizare a denivelarilor din calea de rulare (gropi, damburi, etc.) Nu are cum sa fie mai rigida atat timp cat e ridicata.
dimpotriva, cu cat e mai ridicata cu atat mai tare ai senzatia ca esti pe aratura cu un tractor cu rotile desumflate...
nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta...
la ultima treapta, cea cu 10km/h, topaie de zici ca nu are suspensie deloc...
prin urmare, daca e ridicata cu putin peste inaltimea optima, masina devine mai rigida, la fel si daca e mai jos...
h3+ nu are nicio legatura cu nr de trepte de ridicare sau coborare, ci are doar functia sport in plus, functie care rigidizeaza si ea masina suplimentar...
Scris: Vin 11-Dec-2009 19:07
de tibotib
masina nu este mai rigida , dimpotriva, se comporta mult mai elastic in suspensie, balansul fiind foarte mare...
Da,aici ai dreptate,balansul lateral este mai mare,ca si cum ai merge pe <catalige>,dar suspensia in sine este mai rigida!
Scris: Vin 11-Dec-2009 23:10
de mesersmith
tibotib scrie:masina nu este mai rigida , dimpotriva, se comporta mult mai elastic in suspensie, balansul fiind foarte mare...
Da,aici ai dreptate,balansul lateral este mai mare,ca si cum ai merge pe <catalige>,dar suspensia in sine este mai rigida!
pai daca suspensia e mai rigida, masina cum e?
eu iti spun asa: dac o ridici tremura si topaia ca o masina fara arcuri...
aceeasi senzatie o ai in caruta...ceea ce inseamna ca se rigidizeaza...adica nu mai are suspensie....
Scris: Sâm 12-Dec-2009 00:42
de tibotib
Intamplator,doar aceasta era afirmatia mea,restul fiind <citat> din ce a scris colegul...
Este mai rigida,dar fiind mai inalta se misca mai mult< lateral si nu sus-jos>,asta fiind senzatia de <elasticitate> pe care o simte el.
Sau,ca sa fiu mai <roman>,mai mult se balangane decat sa amortizeze denivelarile,si probabil miscarea stanga-dreapta da senzatia de confort...
Scris: Sâm 12-Dec-2009 00:44
de mesersmith
senzatie de confort cand e ridicata?
doamne, dumnezeule...
