Pagina 1 din 1
acumulator auto
Scris: Sâm 19-Dec-2009 18:50
de chr1st1
Salutare!
Am si eu o mica propblema... dupa ce am dezgropat "tractorul" din zapada am incercat sa il si pornesc.. dar degeaba... "scanteieste, benzineste, dar nu porneste". dupa 2 incercari au inceput sa apara erorile: ANTIPOLLUTION FAULT, ENGINE IMOBILIZER FAULT... aia cu antipollution e mai veche la mine.. o ia razna daca nu are macar 1/4 motorina in rezervor.. dar aia cu imobilizatorul e noua

am mai incercat de vreo 2 ori si la ultima incercare am observat ca indicatorul de la acumulator nu mai revenea pe mijloc. nici macar nu se ridica din zona rosie de (-) , si nici electromotorul nu mai invarte... eu banuiesc ca este de la acumulator. m-am uitat pe cel de pe masina dar nu se mai vede mai nimic.
stie cineva ce tip de baterie trebuie unui C5-I 2.0hdi, 80kw ?? pe masina ese montata VARTA, dar nu se mai vede amperajul... aha.. sa nu uit.. parca mai era o caracteristica la acumulatorii astia... curentul la pornire sau ceva de genul asta.. imi cer scuze daca nu am folosit termenul corect.
Multumesc!

Scris: Sâm 19-Dec-2009 19:16
de chr1st1
LE: am mai incercat sa pornesc inca o data... aceeasi problema.. invarte o data si nu porneste.. a 2-a oara cand incearca da invarta se opreste lent, se sting toate luminile in bord, se arpind inapoi si apare engine imobilizer fault. am dat bateria jos, am intors-o pe toate partile si am gasit: 55A, 20Ah.. problema e ca mie imi pare cam mica... de 55 aveam la matiz.. si e mai mica decat locasul ei..
poate ma ajuta cineva sa imi spune ce fel de baterie se potriveste.. nu as vrea sa iau una care sa fie prea mica sau prea mare. Multumesc!

sal
Scris: Sâm 19-Dec-2009 19:31
de catalin1988
iti trebuie de 80 amperi, bafta
Scris: Lun 21-Dec-2009 14:27
de aurelian21
n-o mai chinui ... ca mai mult ca sigur e goala bateria ... nu te speria de erori in momentul in care masina ramane fara curent nu mai primeste informatii de pe la computere si incepe sa dea erori ciudate, incepand de la braking fault la imobilizator la ABS ESP & others. Fa rost de cabluri si ia curent ... si daca tot suntem la subiect schimba bateria ca e mai sanatos. eu acu cate va zile am schimbat-o si diferenta e de la cer la pamant ... aveam o varta de 50A si am schimbat-o cu un ROMBAT de 72A.
Scris: Lun 21-Dec-2009 14:28
de aurelian21
aaah si inca ceva ... nu trage mult de ea ca ramai fara electromotor ... si asa informativ un electromotor nou e 2400 RON second cam 3-400. si inca ceva inainte sa-i dai cheie dupa ce iti iei curent lasa cheia in contact 1 min ca de aceea iti da eroarea de imobilizator pt ca nu-ti mai recunoaste cheia
Scris: Mar 22-Dec-2009 17:48
de chr1st1
problem solved!!
baterie veche: 8V
baterie noua: 14,2 V ROMBAT PREMIER 75Ah, 750A (EN) 271 RON
Pleaca acuma bine.. doar ca am reusit sa blochez o usa... cand am scos bateria veche nu am blocat usile dinainte si nu se mai blocau (logic, avand in vedere ca inchiderea este centralizata).. si ce m-am gandit eu.. poata daca invart de dracia aia de pe usa din spate "child safety" o sa ramana incuiata. bineinteles ca nu a ramas blocata pt ca blocheaza deschidere din interior. am pus bornele inapoi, am incuiat usile si am plecat sa iau baterie, UITAND sa dezactivez child safety
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. acum nu se mai deschide usa nici din interior, nici din exterior. eu banuiesc ca nu are nimic de a face cu siguranta aia pt copii (ea fiind doar pt dezactivarea deschiderii din interior) cred ca e ceva de la inchiderea centralizata
a mai patit cineva asa? stie cineva cum pot deschide usa?
Multam fain!

Scris: Sâm 02-Ian-2010 09:19
de gropitzabogdan
ai rezolvat cu usa?
Scris: Sâm 02-Ian-2010 11:53
de mesersmith
dupa ce ai pus bateria noua, trebuia sa merga normal si acea usa, doar sa nu se deschida din interior, atat...
eu cred ca s-a blocat ceva in ea, si ma gandesc la actuator...
problema e ca nu prea ai cum sa ajungi la el cu usa inchisa...
daca apesi pe butonul de inchidere din interior, nu se aude lucrand actuatorul si in usa aia?
Scris: Sâm 02-Ian-2010 12:05
de gropitzabogdan
incearca sa actionezi butonul de inchidere a usilor cu o usa deschisa si atunci se va debloca si usa aceea

Scris: Mar 05-Ian-2010 12:28
de chr1st1
Salutare..
Am rezolvat... nu stiu cum... stiu doar ca acuma merge... cred ca o fi inghetat actuatorul ala pe acolo..
Multam fain pt sugestii.
topic closed...
LA MULTI ANI!
Scris: Vin 05-Mar-2010 15:33
de danutz
PT. chr1st1 :"Salutare ! Ti-am trimis vreo 4 pm-uri, dar toate imi apar ca mesaje in curs de expediere si nu cred ca le-ai primit si nu stiu ce se intampla.Mai bine suna-ma pe 0745.81.83.40 (in legatura cu motorul).Stima !"