Pagina 1 din 1

Incalzire habitaclu

Scris: Lun 11-Ian-2010 07:20
de SPF
Mi se parea mie de cand am luat masina ca se incalzeste in interior mult prea repede pentru un motor diesel. Mai am fiat cu motor diesel 1.3 multijet si te rogi de el pana face caldura macar vreo 10 minute de mers in sarcina.

Citroenul face cald inauntru in primele 2 minute la temperaturi destul de racoroase. Are vreun sistem auxiliar de incalzire? Am versiunea cu clima automata cu doua zone.

Scris: Lun 11-Ian-2010 13:36
de sirJohn
Si la mine se incalzeste destul de repede - cam 2 minute acum iarna. Deci, cred ca e aceeasi situatie ca la tine. Cred ca "Asa face toate, sefu'! ".

Dar de data asta e de bine :)

Scris: Lun 11-Ian-2010 16:49
de viorelovidiu
si la mine e la fel, dupa razuitul ghetii de pe parbriz deja era cald inauntru :)

Scris: Lun 11-Ian-2010 18:18
de bogwol
confirm si eu; mai mult, spunea cineva aici de forum de la Promotor (revista nu reprezentanta) ca a facut un comparativ intre C5 cel nou si noua mazda 6 iar C5 s-a incalzit mult mai repede; asa ca.... fie iarna cat de rea, eu nu ma tem cu masina mea.... :D

Scris: Lun 11-Ian-2010 23:54
de picieri
Pana se incalzeste apa din instalatie face caldura cu curent, in tomberonu de clima este un radiator electric, dupa ce se incalzeste apa se opreste radiatoru electric. Treaba asta e fenomenal, in 2 minute deja ai calcura in masina, nu foarte mare dar este totusi cald.

Scris: Mar 12-Ian-2010 12:31
de mesersmith
nu au toate acea rezistenta...

Scris: Mar 19-Ian-2010 23:00
de silviu_79
Confirm treaba cu incalzirea electrica cu rezistente. C5 III are asa ceva si pe benzinar.
Multe masini au asa ceva, in special pe diesel. (inclusiv autohtonul logan diesel).

Scris: Dum 31-Ian-2010 08:33
de SPF
Cred ca incalzirea este de la aerul conditionat. Zilele astea am pornit masina fiind afara din ea (am volan pe dreapta) si am auzit tacanitul caracteristic de pornire a comporesorului de aer conditionat. Afara erau vreo 3 grade celsius si clima era pusa pe auto la 25 de grade.

Scris: Dum 31-Ian-2010 09:13
de silviu_79
Tacanitul era de la releul ce comanda acele rezistente, daca nu ma insel au siguranta de 40A. Nu au legatura cu AC, sunt in aeroterma habitaclu.

Scris: Dum 31-Ian-2010 12:25
de vlad c4
La C4 sub 3.5 grade decupleaza automat compresorul de la clima si il recupleaza la peste 5 grade. La C5 nu stiu daca valorile sint la fel dar nu cred sa difere.

Scris: Dum 31-Ian-2010 12:56
de urzica
Cred ca aerul conditionat (compresorul) porneste si in functie de nivelul umiditatii aerului din habitaclu nu numai in functie de temperatura.....

Scris: Dum 31-Ian-2010 12:59
de vlad c4
El (compresorul) porneste tot timpul peste 5 grade. Ca raceste sau doar dezumifica aerul e partea a 2-a. Dar sub o anumita temperatura nu mai porneste. La C4 e 3,5 grade, cum am zis mai sus. Si temperatura asta e cea de afara, nu din habitaclu.