Pagina 1 din 3

Fara FAP = Fara probleme - In sfarsit ... mi-am scos FAP-ul.

Scris: Mar 23-Feb-2010 10:16
de C i t r o n e l
In sfarsit... mi-am scos FAP-ul.

In 13-02-2010 pe o ninsoare ca-n povesti mi-am facut de lucru si mi-am scos FAP-ul de pe Blacky, C5-II motor 1.6HDI FAP 110cp ~142.000km:

- am pus un FAP gaurit in locul celui care il am si care inca mai este bun.

- am instalat emulatorul de FAP - Emulatorul FAP este un dispozitiv electronic conceput de mine special pentru a permite scoaterea FAP-ului de pe masina.

- ulterior am decuplat si pompa de la rezervorul de aditiv Eolys deoarece nu are nici un rost sa consum Eolys-ul aiurea,
rezervorul de aditiv tocmai fusese reumplut acum 30.000km; pastrez aditivul daca vreodata o sa repun FAP-ul bun inapoi.

Masina are fara FAP pana acum ~350-400km facuti urban si extrauban si merge superb, motorul trage mai bine si parca este mai silentioasa, o monitorizez periodic cu Lexia pentru a vedea daca totul este OK... toate bune si frumoase.
Urmeaza in continuare teste de anduranta pentru verificarea Emulatorului FAP in trafic, etc.

ca sa nu mai insir inca odata descrierea operatiunilor ptr cei curiosi va pun link-ul la pag mea:
http://www.phones-direct.ro/public/fapsensor/index.html

Luc.

p.s.
Daca cineva are vre-un FAP defect ptr 1.6HDI de vanzare sunt interesat deoarece si C5-ul Blondy doreste o astfel de modificare.

Imagine

Scris: Mar 23-Feb-2010 11:50
de sandor mihai
CUM AI PACALIT SENZORII DE Presiune diferentiala? eu am gaurit citeva dar la unele apare FAP percee.

Scris: Mar 23-Feb-2010 12:21
de C i t r o n e l
cu Emulatorul de FAP.

Acesta este un dispozitiv electronic care inlocuieste senzorul diferential de presiune in totalitate si va trimite catre ECU semnalul corespunzator unui FAP OK in functie de regimul motorului.
Semnalul acestuia nu este constant, este variabil in functie de semnalul citit de la un alt senzor al masinii.

http://www.phones-direct.ro/public/fapsensor/nofap.html

Scris: Vin 05-Mar-2010 20:11
de C i t r o n e l
update

>822km de cand merg fara FAP, dar cu Emulatorul FAP:

- nici o problema,
- consum mai mic,
...
- inca nici nu doreste sa-si faca regenerarea ( statistic incarcarea FAP 67% ).

Imagine

Scris: Mie 10-Mar-2010 00:08
de C i t r o n e l
update:
astazi am scos-o putin afara si a decis sa-si regenereze FAP-ul:

Imagine

regenerarea s-a efectuat la ~ 980-1.000km de cand am gaurit FAP-ul si am pus Emulatorul de FAP;
dupa cum se vede media distantei dintre regenerari a inceput sa creasca.

pana acum se pare ca totul este OK, ciclul se reia OK.

Saptamana viitoare voi putea oferi Emulatorul de FAP pentru cine doreste sa renunte temporar sau permanent la FAP-ul de pe motorul 1.6 HDI.

oofff

Scris: Joi 11-Mar-2010 14:59
de soniqwe78
am fost azi la aia la sevice unde am schimbat toate alea pe la masina
si upsss surpriza
nu stiu daca ti-am zis aseara am schimbat si placutele de frana
si ieri pe drum la prima franare pe la 150km/h canci frana
si azi am fost calare peste ei
repede sa nu fac scandal au luat masina au bagat-o pe testeru de frana si surpriza totul in regula , bine pedala nu e asa teapana da mi-au zis ca nu se aeriseste si ca isi revine in 2-3 zilz
iar mesajul de eroare management motor nici de al dracu nu a mai vrut sa apara nici pe lexia nici pe ecranul de bord ..........
asa ca am luat-o in brate
au zis ca e posibil dupa schimbarea filtrului de aer sa fie o eroare a filtrului fap si a citirii gazelor de evacuare pana se prinde sistemul ca filtru de aer e nou
in rest aceiasi problema cu suspensia care mi se pare din zi in zi mai tare ;daca pun un creion pe strada si trec peste el se simte destul de serios
am inebunit de cap
mai nou din cauza zdruncinaturilor incep sa am si greierasi prin bord , prin usi
se poate inmuia suspensia din lexia sau nus ce sa zik , or fi duse sferele ? cand ma apas pe coltul masini ,coboara sub greutatea mea si revine la lok imediat ce o eliberez
nici urma de balans cum facea xantia
si e dura rau se simt si zgrumturile din astfalt pe autostrada, e o senzatie foarte nasoala si destul de galagioasa

si problemele se tin lant ca de de aia mi-am luat citroen .... sa nu ama celeasi probleme ca toti ceilalti ....sa fiu mai diferit hi hi ih
inca o data miii de multumiri pentru sfaturi si consiliere si la vara cand ajung in ro te caut neaparat sa te imbat bine

Re: oofff

Scris: Joi 11-Mar-2010 15:47
de nicum
soniqwe78 scrie:se poate inmuia suspensia din lexia sau nus ce sa zik , or fi duse sferele ? cand ma apas pe coltul masini ,coboara sub greutatea mea si revine la lok imediat ce o eliberez
nici urma de balans cum facea xantia
si e dura rau se simt si zgrumturile din astfalt pe autostrada, e o senzatie foarte nasoala si destul de galagioasa


Mie imi suna a sfere descarcate.

Scris: Joi 11-Mar-2010 15:48
de viorelovidiu
legat de suspensie cred ca treci prin ce am trecut si eu... verifica telescoapele sa nu existe scurgeri, in compartimentul motor la fel pe langa BHI. parcata peste noapte fara frana de mana trasa - doar in viteza - vizibil fata e mai lasata sau spatele? linia de crom trebuie sa fie paralela cu solul, maxim 3-5 grade pe fata. exista un topic deschis de mine de vreo 9-10 pagini pe sectiunea hidraulica:)

Imi pare rau sa aud ca ai astfel de probleme...

Scris: Dum 04-Apr-2010 22:25
de C i t r o n e l
Emulatorul FAP realizat de mine este testat si pe motorizare 2.0 si 2.2 HDI de catre colegii nostrii cu Peugeot, mai multe aici:

http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... to=newpost


p.s.
rog moderatorii sa "faca curat" in topic si sa mute mesaje anterioare fara legatura cu subiectul deoarece iarasi ajunge topicul varza si vorbim despre orice numai despre subiectul topicului nu.

Scris: Joi 08-Apr-2010 22:43
de gropitzabogdan
Eu am eroarea "DIesel aditive minimum level" de aproape un an :lol: !!! + ca FAP-ul trebuie schimbat !!! si + ANTIPOLLUTION FAULT , ESP/ASR NOT FUNCTIONING !!! Ai putea sa ma ajuti sa scap?? cat costa total si cat ar dura toata procedura?

Scris: Joi 08-Apr-2010 22:53
de gropitzabogdan
ar putea sa fie alceva in afara de fap ?? Cand o calc pe la 3000-4000 de ture e gata "ANTIPOLLUTION FAULT" sau lent sa ajung pe la 110-120 , aceasi treaba " ANTIPOLUTION FAULT "

Nu mai pot vedea mesajul :wink:

As scapa sigur cu EMU?

Scris: Joi 08-Apr-2010 22:57
de C i t r o n e l
Trebuie vazut exact care sunt bubele la tine - trebuie pus Lexia pe masina.

Cu renuntarea la FAP te pot ajuta dar FAP-ul va trebui sa-l dai jos si sa-l gauresti singur deoarece eu nu am service si scule.

Scris: Joi 08-Apr-2010 22:59
de gropitzabogdan
cand am fost ultima data la citroen . Mi s-a zis ca asta e cauza

Scris: Joi 08-Apr-2010 23:01
de gropitzabogdan
de unde esti ?
inca ceva: cum sa-l dau eu jos si sa-l gauresc ? :lol:
Vin cu el la tine gaurit? :lol:

Scris: Joi 08-Apr-2010 23:11
de C i t r o n e l
Cand te hotarasti iti trimit un EMU FAP( mai am 2 buc ) , daca ai minime cunostinte tehnice il montezi tu pe masina, o testezi 50-200km si daca totul este ok si nu iti mai apar erori poti sa gauresti FAP-ul.
Pentru mesajul de Aditiv minim va trebui resetat caluclatorul deci iarasi ajungi la Lexia.

vezi aici detalii inclusiv cum sa ma contactezi email/telefon ca sa pot sa-ti trimit instructiunile de montare pe motorul 2.0l:
http://www.phones-direct.ro/public/fapsensor/nofap.html

Poti sa apelezi la un service local ptr gaurire, nu e mare filozofie daca au elevator si bormasina +un burghiu lung.