Pagina 1 din 1
Zgomot C5 I la viteza de 100-130 km/h
Scris: Mar 23-Feb-2010 10:33
de dragosb
Buna ziua,
Am si eu mai nou o problema cu C5-ul meu. Pe la o viteza de 100-130 km/h incepe sa se auda un zgomot ciudat ca si cum ceva ar bate, si acest zgomot se accentueaza si mai mult daca franez la viteza respectiva. Sub 100 km/h nu se aude nimic nici in mers nici la frnare.
Daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie as fi recunoscator.
Va multumesc anticipat
Scris: Mar 23-Feb-2010 10:40
de ViperDodo
e posibil sa ai nevoie de o echilibrare de roti!
Scris: Mar 23-Feb-2010 10:42
de dragosb
Multumesc pentru raspuns. Am sa incerc intai cu echilibrarea si apoi am sa postez pe net rezultatul sa va spun daca s-a rezolvat sau nu problema.
Scris: Mar 23-Feb-2010 12:01
de silentdj
ma gandesc ca jentile de pe masina nu sunt cele originale, ci unele aftermarket, care au niste inele de ghidare care s-au uzat. Inlocuirea lor rezolva problema...
Scris: Mar 23-Feb-2010 14:02
de dragosb
Gentile intradevar nu sunt cele originale, nici nu am stiut ca exista astfel de inele de ghidare. Am sa intreb la un service ce e cu ele si le spun sa le schimbe. Cat despre echilibrare am facut si asta dar nu a ajutat prea mult, ce e ciudat este ca zgomotul acela se aude deobicei cand accelerez spre 100-120 km/h , dar daca mai merg ceva timp cu masina parca nu mai reapare.
Oricum multumesc mult pentru informatii si am sa va tin la curent cu ce am rezolvat cu inelele de ghidare.
Scris: Dum 04-Apr-2010 05:05
de bogdans
in ordinea ... ieftina ... echilibrare , indreptat jante , schimbat cauciucuri ! iar bataia poate fi de la bieleta ... eu am patit la c3 !
Scris: Dum 04-Apr-2010 10:07
de mbc
echilibrarea nu are nici o treaba. Daca ti-s dezechilibrate jantele simti ca lucrurile merg aiurea si la 50 si la 100 iar la 130 nu mai poti merge pentru ca se cutremura toata masina daca problema e suficient de grava.
Jante de indreptat-- verifica la vulcanizare TOATE jantele, nu numai cele de pe fata. Cand le pune pe echipamentul care invarte roata, te uiti atent daca janta are bataie. Daca are bataie, trebuie dusa janta la service.
Cand roata e tot pe standul acela de rotire, cel de la vulcanizare se uita daca cauciucul este afectat. Daca da, el trebuie schimbat, nu mai ai ce face. Daca acesta este cazul vei observa ca profilul cauciucului nu este continuu ci are anumite iregularitati.
Verifica, obligatori, geometria rotilor. La noi in cluj e cam 60 ron verificare + rezolvare probleme si iti dau o hartie printata cu rezultatele testelor INAINTE si DUPA rezolvare si este cineva care iti explica ce si cum.