Pagina 1 din 1

Probleme intercooler!

Scris: Mie 21-Apr-2010 18:59
de RobyC5
Azi dupa ce am efectuat schimbul de ulei am observat ca intercooler e patat cu ulei ! M-am bagat sub masina si am observat ca mai sunt cateva furtune care au urme de ulei pe ele! Tin sa mentionez ca nu imi scade uleiul!Ce trebuie facut! Va multumesc!
Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Mie 21-Apr-2010 19:38
de mihaistan
salut , in principiu ... il dai jos ... si il speli f f bine (interior exterior) eventual vezi in ce stare sunt furtunele ... montezi totul ... strangi bine la loc ...(schimbi colierele daca ti se par subrede) ... de la o anumita varsta .... vin ceva vapori de ulei in admisie(automat trec si prin intercooler) iar cu vremea se imbiba totul f rau... si tot asa ! nu este nimic f f grav ... este totusi un diesel probabil are ceva km ....

intercooler

Scris: Mie 21-Apr-2010 22:45
de wippy
sigur e intercooler spart asa am avut si eu probat cu aer comprimat in apa ,am si incercat sa il lipesc dar nu a tinut lipitura cu rasina si am cumparat unul nou de la Valeo.Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Scris: Mie 21-Apr-2010 22:48
de mihaistan
nu este neaaparat asa ... cel mai corect ... curatat si vazut in ce stare se afla:) cel putin eu am mai curatat 2 in aceasi stare... si nu aveau nimic :wink:

Scris: Mie 21-Apr-2010 23:00
de C i t r o n e l
si eu as paria ca este spart/fisurat altfel uleiul strans ce se vede pe exterior de unde apare ?
este vre-o scurgere prin zona ca sa ajunga pe intercooler ?

cel mai probabil vaporii de ulei din interior au gasit pe unde sa iasa, un test de presiune la el va fi obligatoriu ( ~2 bar ) .

Scris: Joi 22-Apr-2010 11:14
de khan
nu e neaparat spart, grasimile sint mai subtiri si se strecoara mai usor printr-o mica zona neetansa, dar asta nu inseamna ca pierde si presiune pe acolo. de aia arata asa, mai mult ca sigur. pentru siguranta fa o proba cu presiune si radiatorul scufundat in apa, dar nu mai mult de 2 bar ca sa nu il spargi (la vulcanizare pot avea 8-10 bar asa ca nu recomand)