Pagina 1 din 1

ralantiu foarte mic.

Scris: Mie 14-Iul-2010 16:35
de dan311027
Buna ziua .
De cind cu canicula , se intimpla ceva ciudat la masina.(c5 1.8 2002 benzina).
Dimneata porneste bine
La prinz cind e caldura mai mare , demarorul invirte scurt ,motorul o ia,dar la o turatie ff mica 300 -500 rpm fara sa trepideze,sta vreo 2-3 secunde la turatia acea (fara vlaga), dupa care urca la ralantiul normal.
Nu arata nici o eroare pe consola
A fost o singura zii in care tot asa incet a pornit, dar in loc sa urce in rpm , a murit complect, la a doua cheie a pornit
Numai in zilele ff calduroase a facut asa .
Multumes anticipat.

Scris: Mie 14-Iul-2010 22:08
de viorelovidiu
si mie se intampla la fel la masina din semnatura, foarte rar, s-ar putea sa fie de la umezeala din aer, altii zic ca e ceva normal.

Eu nu stiu ce sa mai cred :oops:

Scris: Mie 14-Iul-2010 22:41
de dan311027
Salut
Eu ma gindeam ca o fii vreun senzor ceva...eh ...daca nu o sa ma deranjeze o sa il las asa ..ca nu ma simt prea comfortabil sa merg la Citroen , (mai ales ca trebuie sa ma duc si cu translator dupa mine :))

Scris: Mie 14-Iul-2010 23:27
de gropitzabogdan
cum sa fie ceva normal ? :lol: Aberant

Scris: Joi 05-Aug-2010 17:53
de viorelovidiu
gropitzabogdan scrie:cum sa fie ceva normal ? :lol: Aberant


am citit mai bine primul post. mie nu-mi moare motorul si nu oscileaza la 300-500 ci intre 800-1000, dar am pus benzina mai buna gen alto 101 si petrom 99+ si nu mai oscileaza

Scris: Joi 05-Aug-2010 22:36
de dan311027
Nu a mai facut deloc asa , pentru ca nici temperaturile nu au mai depasit 27 de grade de mult timp, intre timp am schimbat si ambreiajul ..

O seara placuta

Scris: Vin 06-Aug-2010 00:04
de iuliu m.
Cred ca e "vapour lock".Poti face un research pe net.Sunt amanunte cate vrei.
Ciao!

Scris: Vin 06-Aug-2010 00:11
de dan311027
Da... pare plauzibil

Scris: Mar 17-Aug-2010 19:04
de sorin2010
ce tip de injectie ai? ew7j4 sau es9j4s?
sau da-mim o serie de sasiu.fenomenul ce se intampla la tine vine de la motorasul pas cu pas daca il ai sau de la clapeta de acceleratie daca e electronica.aceasta din urma cred ca s-ar putea reinitializa.
in orice caz nu caldura e de vina.in functie de citirea temperaturi motorului la pornire calculatorul dozeaza o anumita cantitate de aer si benzina.(asta daca poate).
daca ai relantiu mic si tinde motorul sa moara pt cateva secunde ai o problema pe partea de aer,venita de la acest motoras pas cu pas sau din clapeta.
un test nu i-ar strica totusi.
bafta

Scris: Mar 17-Aug-2010 19:07
de viorelovidiu
la mine relantiul a devenit foarte rotund si fara oscilatii chiar si cu AC pornit dupa curatarea clapetei de acceleratie. dar atentie dupa ce am curatat clapeta a fost nevoie de o reinitializare a computerelelor pentru ca dupa 2 minute imi dadea engine management faulty si statea in 1200 de ture.

Scris: Mar 17-Aug-2010 20:13
de sorin2010
pai in functie de tipul motorului daca are clapeta de aer electronica nu mai are motoras pas cu pas si deci se poate incerca curatare si reinitializare

Scris: Mar 17-Aug-2010 22:15
de dan311027
Buna .. mersi pt raspuns
Tipul motorului este ew7j4 1.8i 16v din cite stiu.
De cind nu mai sunt calduri mari nu a mai facut asa de loc . miotorul merge frumos "rotund :) " pe tester nu a iesit nici o eroare

Scris: Mie 18-Aug-2010 22:15
de sorin2010
sal
ai un motoras pas cu pas poz 10 din fig incearca sa il cureti sau sa il schimbi
nu va da eroare pe tester dar poate nu va functiona nici la frig.deci ia masuri acum.
spor la munca
Imagine

Scris: Joi 19-Aug-2010 10:47
de dan311027
O sa incerc ,, desi din schema pare cam greu de ajuns la el.