Pagina 1 din 1

motaj rezistenta

Scris: Sâm 18-Dec-2010 22:56
de k1sandu
acum cateva zile am pornit ventilatorul de la caldura de la masina citroen c5 1.8 16 v 2002. la treptele inferioare.si surpriza mergea doar pe ultima treapta, stie cineva cum se schimba rezitenta de la treptele inferioare.multumesc

Scris: Sâm 18-Dec-2010 23:34
de cbx

Scris: Dum 19-Dec-2010 09:37
de sandor mihai
legatura data de tine e despre tranzistori.la c5 1 la unele modele are chiar rezistente de sarcina.la citeva am intilnit mufa topita deci e posibil sa nu fie ele arse.

Scris: Dum 19-Dec-2010 09:40
de sandor mihai
scuze,mai jos e vorba si de rezistente intr-adevar.am citit doar inceputul.

multam fain

Scris: Mie 22-Dec-2010 09:51
de k1sandu
am gasit solutia la acea rezistenta cu ajutorul tau prietene si ai avut dreptate este topita rezistenta cu tot cu mufa. Stii cumva unde gasesc una la sh ca una noua costa in jur de 650 de roni asa mi-a szis reprezentantul de la peugeot .multumesc mult de informatie.

Scris: Mie 22-Dec-2010 18:19
de sandor mihai
rezistenta in sine nu are nimic.eu am rezolvat problema la masinile intilnite cu cleme cu suruburi (cum folosesc electricienii)
problema e ca rezistenta absoarbe un curent mult prea mare raportat la contactul din mufa,de aceea la aproape toate e topita mufa chiar daca inca functioneaza.ca si sfat,nu folositi ventilatorul pe viteza cea mai mca.

Scris: Mie 22-Dec-2010 21:05
de mesersmith
presupun ca masina la care faceti voi referire are aer conditionat mono si neautomatizat.
altminteri, nu are nicio rezistenta.
si parca am vazut candva o consola urata cu 3 roti mari pe ea...si presupun ca e aerul simplu, fara regulator cu tranzistor.