Pagina 1 din 1

esp/asr fault

Scris: Mar 28-Dec-2010 18:35
de mbelciug
detin un c5 2001 hdi eclusiv bva.am o problema pe care am vazut-o si pe un forum englez,problema care se pare ca nu reusesc sa o rezolv prin reteaua de service.
la aprox 2000 ture,daca rulez constant un minut apare alarma esp/asr precum si antipolution fault si nivel eolis scazut.Aceste 2 din urma sunt normale pt ca fap-ul meu este gaurit de aprox 3 ani.
aparitia acestor alarme duc masina intr-un regim de functionare de avarie ,presupun fara turbina,mergind f lent.
daca opresc motorul cateva secunde se reseteaza esp/asr ,masina merge normal pina la o noua aparitie.
ce este interesant este ca fix la aceasi turatie apare problema,nici mai jos si nici mai sus.ca si exeplu: in oras nu apare niciodata,la peste 100 km/ora niciodata dar daca merg constant cu 90 apare.
am fost la service in pipera(si laalte 2 din Cta) dar nu am obtinut nimic concret,am inlocuit filtrele de aer de la electrovalvele dar degeaba.Am schimbat si 2 vane intre ele cu aceeasi lipsa de efect
are cineva vreo idee?

Scris: Joi 30-Dec-2010 12:32
de khan
la regulatorul de presiune s-a uitat cineva? e singurul care poate da combinatia de esp/asr faulty si antipolution concomitent cu limitarea turatiei

Scris: Joi 30-Dec-2010 13:02
de mihaistan
dupa cum zice si andrei , ar fi interesant de vazut ce nu ii place la respectiva turatie in mers :) cel mai simplu cu testeru , proble cu ea in diferite ipostaze :) oricum de curatat un regulator nu este scump deloc :)

Scris: Joi 30-Dec-2010 18:49
de mbelciug
la service-urile pe unde am umblat nu s-a pus problema acestui regulator iar testerul a fost folosit dar probabil depinde si cine il foloseste.
daca imi spuneti cam pe unde e si cum arata acest regulator il fac luna cu placere ,in prima faza
multumesc pt idei

Scris: Mar 05-Iul-2011 00:47
de buda.nicolae
Cum se curata regulatorul? La serviceurile care cunosc treaba asta sau se poate face si acasa??? Va multumesc anticipat de raspuns.

Scris: Mar 05-Iul-2011 11:38
de mihaistan
Ideal ar fi sa faca cineva care a mai umblat , iar acesta se curata la ultrasunete ...

La domnul Belciug a fost o problema la vacum , turbina functiona cu presiune foarte mare si o baga in limitare ....

Scris: Mar 05-Iul-2011 12:30
de buda.nicolae
Multumesc mihaistan! Am crezut ca se poate face acasa, fara sa fie nevoie de aparate speciale, insa se pare ca m-am inselat! Oricum as fi vrut sa surubaresc un pic la motor (nu sunt specialist, insa asa poate ca mai invat cate ceva). Iti doresc o zi placuta si spor la munca!