Pagina 1 din 2
c5 porneste greu cu baterie noua
Scris: Dum 30-Ian-2011 18:39
de felyxmogo
Rog sfaturi...masina este un c5 din 2002 2.0 hdi, masina o am de anul trecut vara, a inceput iarna pornea tot mai greu (cu cat era mai frig), pana la urma doar cu cabluri o mai puteam porni (incercam sa o pornesc pana terminam bateria).Bateria veche era de 60 Ah, prea putin. Am pus una noua de 77 Ah, masina porneste dar foarte foarte greu, dupa 4-5 incercari. Totusi daca e noua ar trebui sa porneasca din prima, daca tot incerc sa o pornesc si nu merge o descarc...si ce-am rezolvat.
Multumesc.
Scris: Dum 30-Ian-2011 18:42
de mesersmith
verifica bujiile incandescente.
la var I bujiile sunt in paralel la nivelul lor, ceea ce inseamna ca trebuie sa desfaci cablurile care le leaga.
dupa ce le desfaci, indeparteaza cablurile de langa ele si cu un fir cu 12v pe el, atinge-le in locul unde erau acele cabluri si trebuie sa produca mici scantei.
asta iti va arata ca e buna.
Scris: Dum 30-Ian-2011 19:37
de sorin.
Poate nu mergi suficient sa se incarce bateria.Verifica daca poneste dupa ce pui bateria la redresor o zi.
Scris: Dum 30-Ian-2011 19:47
de felyxmogo
sorin. scrie:Poate nu mergi suficient sa se incarce bateria.Verifica daca poneste dupa ce pui bateria la redresor o zi.
cand aveam bateria veche mergeam si 50 de km...si tot asa facea. Totusi am pus baterie noua.
O sa verific bujiile incadescente.
Scris: Dum 30-Ian-2011 19:56
de sorin.
O baterie descarcata nu sa incarca intr-o ora.
Scris: Dum 30-Ian-2011 19:59
de felyxmogo
bine am facut si 350 de km (cluj-timisoara) fara oprire si pe urma la fel.
Scris: Dum 30-Ian-2011 20:15
de mbc
Vezi ca la baterie conteaza curentul de pornire foarte mult. Degeaba ai pus una de 77Ah daca nu are un curent de pornire mai mare. Ce marca e bateria? Ce model?
Daca dadeai de 2-3 ori sa porneasca, invartea calumea dar nu pornea, atunci e vina masinii (bujii, chestii electrice, alte chestii). Daca nu a invartit calumea nici macar o data sau de doua ori, este dusa bateria.
Ca idee, chestie ce tine de bun simt. Cand vinzi o masina si te intreaba omul frumos ce probleme are, ii zici ca iarna porneste greu. Ca toti suntem ocupati si nu e ok sa ne pierdem timpul. Ca oricum nu dau bani pe o masina fara sa o verifice cineva avizat. Aa... si trebuia sa imi spui si ca a fost lovita frontal masina. Eu as propune suspendarea contului, pacat ca masina a fost de vanzare pe autovit nu clubcitroen si nu cred ca vor vrea administratorii.
Scris: Dum 30-Ian-2011 20:23
de felyxmogo
mbc scrie:Vezi ca la baterie conteaza curentul de pornire foarte mult. Degeaba ai pus una de 77Ah daca nu are un curent de pornire mai mare. Ce marca e bateria? Ce model?
Daca dadeai de 2-3 ori sa porneasca, invartea calumea dar nu pornea, atunci e vina masinii (bujii, chestii electrice, alte chestii). Daca nu a invartit calumea nici macar o data sau de doua ori, este dusa bateria.
Ca idee, chestie ce tine de bun simt. Cand vinzi o masina si te intreaba omul frumos ce probleme are, ii zici ca iarna porneste greu. Ca toti suntem ocupati si nu e ok sa ne pierdem timpul. Ca oricum nu dau bani pe o masina fara sa o verifice cineva avizat. Aa... si trebuia sa imi spui si ca a fost lovita frontal masina. Eu as propune suspendarea contului, pacat ca masina a fost de vanzare pe autovit nu clubcitroen si nu cred ca vor vrea administratorii.
eu nu stiu despre ce vorbesti...
Scris: Mie 02-Feb-2011 12:47
de felyxmogo
da..una nu era buna.
Scris: Vin 04-Feb-2011 12:37
de vivi
Aceeasi problema am avut-o si eu cu pornirea. Am luat o baterie noua si nici cu aia nu porneam. Si am gasit rezolvarea, erau bucsile de la electromotor. Dupa ce am schimbat bucsile am pornit si cu bateria veche care avea 6 ani.
pornire grea c5
Scris: Vin 04-Feb-2011 18:21
de laci_troen
Salut,
intrebare ; electromotorul invarte usor? daca da ,incearca daca porneste usor trasa sau impinsa atunci ai un injector sau mai multe defecte, se pot verifica .
Re: pornire grea c5
Scris: Vin 04-Feb-2011 20:21
de danutz
laci_troen scrie:Salut,
intrebare ; electromotorul invarte usor? daca da ,incearca daca porneste usor trasa sau impinsa atunci ai un injector sau mai multe defecte, se pot verifica .
Cred ca cea mai mare gafa e sa pornesti o asa masina trasa sau impinsa : 1. pana nu ia ECU comanda Ignition data de cheie, poti sa o tot "tragi" si 2. poti bine mersi sa reusesti sa rupi cureaua de distributie si sa-ti sara pana si pompa de injectie de la punct, iar cand o s tragi linie la pagube...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.Daca nu-i dai de cap singur, mai bine o duci pe o platforma sau tractata la un service in care ai incredere, decat sa te zgarcesti la ceva bani.Eu, personal, pt faptul ca m-a lasat electromotorul la masina anterioara, am dus-o tractata la service, pt ca nu aveam nici scule sa-l pot schimba eu, si nici nu stiam exact cum sa-l dau jos, dar tot patitu-i priceput; chiar si cei de la service m-au sfatuit sa NU O PORNESC IMPINSA.Cum crezi !Bafta !
P.S. Eu sunt aproape 100 % sigur ca ai bujiile arse si nu ajung la incandescenta.Verifica mai intai aceasta pista si mai vb dupa aia
Scris: Vin 04-Feb-2011 20:39
de laci_troen
Scuze, spuneam si eu o idee!! ca de la bun inceput trebuia mers in service,apropo la asta pompa este sarita tot timpul!!!
Scris: Vin 04-Feb-2011 20:44
de danutz
laci_troen scrie:Scuze, spuneam si eu o idee!! ca de la bun inceput trebuia mers in service,apropo la asta pompa este sarita tot timpul!!!
Nu e nevoie sa te scuzi fata de mine, stai linistit; fiecare invata din greselile proprii sau ale altora (in cazul ideal, de preferat ar fi varianta 2, nu?

), nu s-a nascut nimeni invatat.Si, apropo, cum e pompa sarita tot timpul la astea, ca nu prea inteleg?

Scris: Vin 04-Feb-2011 20:59
de laci_troen
La HDI pompa nu trebuie pusa la punct,in cazul de fata.Este la care trebuie.