Pagina 1 din 2
intrebare
Scris: Lun 31-Ian-2011 16:06
de crys71
din nou revin cu o intrebare .. am c5 ll an 2008 benzina 140cp cutie automata.. am vrut sa mi schimb filtrul de benzina dar mecanicul nu l a gasit.. curios pt ca de la firma de la care l am luat la ei in program exista filtru de benzina la c5 ll.. ma ajuta cineva?alta intrebare.. cutia secventiala pe care o am cred ca are o problema: din trapta 1 trece f usor in a doua... apoi mergand cu o viteza crescatoare ajunge aproape la 3000 de turatii si face cand s ar schimba viteza in treapta a treia adica turatia scade la 2000.. dar nu trece in viteza 3 pe urma din nou ajunge la 3000 de turatii si apoi se schimba fara nici o problema in 3 apoi in 4... repet face asa doar la viteza a doua..s ar putea vedea cu lexia ce problema are? sau se pot regla rapoartele de schimbare din lexia?a inceput sa mi faca problema asta de cand un mecanic mi a curatat clapeta de la acceleratie de la motor..
Scris: Lun 31-Ian-2011 16:11
de sorin2010
c descri tu pare a fi o problema de patinare a discurilor din cutie.
lasa o serie de sasiu sa vedem si filtru de benzina
nu toate au.
Scris: Lun 31-Ian-2011 18:58
de crys71
deci nu se simte ca patineaza discul(discurile) masina raspunde la acceleratie nu se tureaza si ea nu prinde viteza si cum spuneam doar in treapta 2 face asa
Scris: Lun 31-Ian-2011 19:21
de sorin2010
cu tot respectul!nu inteleg.cum raspunde la acceleratie daca nu se tureaza si nu prinde viteza?
Scris: Lun 31-Ian-2011 19:31
de crys71
scuze poate nu m am facut bine inteles.. masina raspunde la pedala de acceleratie.. in general am vazut ca la mine se schimba viteza intr o treapta superioara la aproximativ 3000 de turatii... ajunge in treapta a doua... masina accelereaza ajunge la aproximativ 3000 de turatii iar apoi scade la 2000 -2500 de turatii ca si cand ar intra intr o treapta superioara ..dar tot in a doua e.. nu se simte ca patineaza nimic.. eu zic ca undeva se da o comanda gresita din calculator ..etc.... nu ma prea pricep..apoi din nou ajunge la 3000 de turatii.. evident viteza creste..si intra in a treia iar apoi in a patra fara sa se mai simta nimic neobisnuit.. am incercat si manual si exact la fel face ma repet inca o data....viteza creste..turatia creste.. ajunge la 3000 iar apoi tinand la fel de apasat pedala de acceleratie scade turatia la 2000 2500 dar nu intra in treapta a treia..sper ca am scris mai coerent ca data trecuta

Scris: Lun 31-Ian-2011 19:40
de sorin2010
eu zic ca ii cazu sa incerci la o lexia(test diagnoza)
ai tehnicieni f. buni la cj la citroen.
sa vezi daca ai erori si de ce natura sunt.
Scris: Lun 31-Ian-2011 19:46
de sorin2010
nu ai filtru de benzina.
ai in schimb o cutie de viteze pacatoasa.
Scris: Lun 31-Ian-2011 19:55
de crys71
la ce probleme sa ma astept din partea cutiei automate?eu sant f multumit de ea... consumul e putin mai mare dar m am invatat sa umblu prin oras pusa pe manual si atunci mai reduc consumul .. dar se intinde f bine la drum si are si un demaraj f bun si cand o calci se simte(binenteles ca simti si la buzunar

)..dar eu am luat o ca o masina de familie nu masina de curse..
Scris: Lun 31-Ian-2011 20:25
de sorin2010
stai linistit nu sunt asa multe probleme cu ea.
doar ca nu se poate repara.si celor care le repara nu prea le iese
de obicei se schimba toata cutia.
dar eu zic sa mergi la o diagnoza poate nu e problema interna.
bafta!
Scris: Mar 01-Feb-2011 00:06
de dxx
@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!
Scris: Mar 01-Feb-2011 17:45
de videosuzy
dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt
...........................
Au aparut C5-uri cu filtru de benzina? Stiam ca e printre putinele auto care nu au filtru de benzina...
Omul cat traieste invata...

Scris: Mar 01-Feb-2011 20:25
de dxx
Intrebare
Scris: Vin 04-Feb-2011 18:47
de laci_troen
Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.
Re: Intrebare
Scris: Vin 04-Feb-2011 20:12
de danutz
laci_troen scrie:Salut, verifica presiunea in roti mai ales cele de pe fata.
???

Pentru ?
Scris: Vin 04-Feb-2011 20:23
de sorin2010
dxx scrie:@crys71: filtrul de benzina il gasesti sub masina in partea dreapta inspre spate (cam in dreptul usii dreapta spate) dar trebuie mai intai sa desfaci niste protectii de pe dedesupt, nu este mare lucru.
daca la cutie ai probleme mecanice nu le vezi cu lexia. din ce descrii tu nu pare a fi nici o problema, este normal ce se intampla, mai intai functioneaza convertorul de cuplu 'neblocat' (cuplajul se realizeaza prin intermediul uleiului) iar cand turatia scade dar arata tot aceeasi viteza in bord atunci convertorul a trecut pe pozitia 'blocat' (o electrovana comanda chestia asta functie de mai multi parametrii cum ar fi turatie, cuplu, temperatura, pozitie pedala, etc) pentru a reduce consumul de combustibil si a ajuta la racirea uleiului din cutie (cuplajul se face in acest caz direct si nu prin intermediul uleiului din cutie). ai sa constati ca atunci cand este rece imediat dupa pornire convertorul nu se 'blocheaza' pana cand temperatura uleiului din cutie nu ajunge la cca 40 grade. treptele le schimba functie de cum apesi pe pedala, daca apesi mai tare va schimba la turatii mai mari, daca apesi finut va schimba la turatii mai mici si convertorul se va bloca mai repede de unde si consum mai mic.
sa o stapanesti sanatos!
dupa seria lui de sasiu nu are filtru de benzina
vin:VF7RCRFJF76835704