Pagina 1 din 3
Sprituitoare parbriz
Scris: Dum 13-Mar-2011 17:54
de nickwu007
Salutare...Am o mica problema...De vreo 2 zile am probleme cu presiunea lichidului de parbriz,in sensul ca pe duzele de pe capota,imi iese cu o presiune foarte mica(abia daca ajunge pe parbriz).Duzele pentru spalarea lunetei merg ok,cat si spalatoarele de faruri.Am incercat sa suflu niste aer cu o pompa,atat pe furtunasul care duce la duzele de pe capota,cat si pe cel ce duce in rezervorul lichidului de parbriz,si a mers ok(deci am eliminat posibilitatea de infundare).Mentionez ca daca desfac furtunasul de langa coltul din dreapta jos al parbrizului,si apoi actionez comanda de spalare parbriz,lichidul are o presiune mai mica decat in mod normal,si iese cu intreruperi dese ,la intervale aproximativ egale de timp.Atasez o poza cu o pompa cu care am mai avut probleme datorita impuritatilor.Sa fie tot aceasta piesa de vina?Multumesc.

Scris: Dum 13-Mar-2011 18:38
de mesersmith
posibil.
pompa are doua sensuri de functionare, directionanad astfel jetul catre luneta sau parbriz.
posibil ca pe sensul catre parbriz sa fie infundata in interior.
fa o smecherie: inverseaza furtunele care ies din ea si vezi daca e vreo diferenta, bineinteles si comenzile vor fi inversate, luneta cu parbrizul.
dar in felul asta poti vedea daca e din pompa sau din sprituitoare.
eu banuiesc sprituitoarele, chiar daca tu spui ca le-ai verificat.
Scris: Dum 13-Mar-2011 19:25
de nickwu007
In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Scris: Dum 13-Mar-2011 21:30
de urzica
nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Cred ca este instalata o alta pompa....

Scris: Dum 13-Mar-2011 21:38
de marius74
aceeasi problema am avut si eu,se dilatase "schimbatorul de sens"din cauza lichidului prost din comert.
am curatit si am subtiat putin "schimbatorul de sens" si e ok acum
Scris: Dum 13-Mar-2011 21:56
de danutz
urzica scrie:nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Cred ca este instalata o alta pompa....


Nu cred sa fie vorba de alta pompa, pt ca din cate stiu e doar una singura.Cel mai sigur ai furtunasele obturate pe undeva.
Scris: Dum 13-Mar-2011 22:00
de mesersmith
pt sprituitoarele de la far, exista o a doua pompa.
eu cand spuneam sa schimbi furtunasele, ma refeream s-o faci la iesirile din pompa.
astfel, poti vedea daca in cele doua sensuri ale pompei, exista presiuni diferite.
asa cum spunea colegul mai sus, din cauza lichidului prost se pot intampla tot felul de surprize.
Scris: Dum 13-Mar-2011 22:11
de nickwu007
Da,daca spalatoarele de faruri au traseu diferit...e clar unde e problema.Faza e ca in august 2010 am curatat foarte bine pompa aia,ca era blocata numai pe fata,iar pe luneta nu mai spala.Data asta o schimb.Are cineva de vanzare obiectul din poza?

Scris: Dum 13-Mar-2011 22:43
de mesersmith
daca ai rezervorul de lichid murdar, o schimbi degeaba, se va infunda si cea noua.
mai ai capacul la rezervor?
Scris: Dum 13-Mar-2011 23:51
de nickwu007
Da,capacul e la locul lui.
Scris: Mar 15-Mar-2011 21:22
de nickwu007
Revin...Dupa cum spuneam,am mai avut probleme cu aceasta pompa,in sensul ca,se blocase doar pe spalare parbriz,iar cand vroiam sa spal luneta,tot pe duzele de pe capota iesea lichidul.Ceea ce ma nedumereste acum,este ca daca ar fi blocata,pe luneta,sa spunem,atunci cand vreau sa spal parbrizul,tot la luneta ar trebui sa iasa jetul,lucru care nu se intampla.Am sunat la citroen,si saracia asta de pompa e 230RON,si nu prea imi permit sa experimentez,mai ales ca data trecuta cand am umblat,fiind destept in cap,am rupt vreo doua cleme de la bara fata.Oare daca iau de aici....
http://cgi.ebay.com/Citroen-Windscreen- ... 35afc22f04
Scris: Mar 15-Mar-2011 21:46
de mesersmith
dar nu e mai iesftin s-o demontezi si s-o speli la interior? ca ar putea sa te coste 1 ora de munca si atat.
si mie mi s-a infundat de nenumarate ori pt ca nu mai aveam capacul la lichid de parbriz si se infunda mereu si o demontam, o curatam si mergea parfum.
Scris: Mar 15-Mar-2011 21:51
de nickwu007
Asta spuneam mai sus...Data trecuta cand am curatat-o am reusit sa rup niste cleme la bara fata,cand am demontat-o,si acum mi-e cam frica sa ma mai bag.
Scris: Mar 15-Mar-2011 23:02
de mesersmith
bara fata? dar ce ai cautat la bara?
virezi max stanga, desfaci scutul un pic si ajungi la pompa.
Scris: Mar 15-Mar-2011 23:09
de nickwu007
Scutul se scotea doar daca scoteam si ceva suruburi de la bara.Nu pot spune exact acum pe care,pt ca nu stiu pe de rost.Stiu ca a trebuit sa scot chiar si cateva suruburi de la scutul de plastic de sub motor,altfel,scutul rotii,nici nu vroia sa se clinteasca.