Pagina 1 din 1

Se arde mereu siguranta de la suspensie !!!!

Scris: Lun 27-Iun-2011 12:54
de danutz
Va salut, stimati colegi! Poate ma puteti ajuta si pe mine cu o parere in aceasta problema : de vreo 2 luni tot mi se ardea siguranta Maxi de 40 A, care tine de suspensie, si se afla in blocul de sigurante de sub ECU.Apoi imi aparea si mesajul aferent-Service-Suspension faulty, max. 90 km/h.Am tot schimbat-o, tinea cateva zile, apoi iar.Dar intr-o zi mi-a ars 4 deja; cum dadea sa se ridice masina, cum se ardea siguranta.Intrebare : se poate ca din cauza carbunilor uzati de la motorasul pompei sa se intample acest lucru?Mentionez ca releul care tine de suspensie e ok.Daca nu, cam care ar mai fi cauzele posibile, poate v-ati mai lovit de asa ceva?Stima !

Scris: Lun 27-Iun-2011 13:43
de mesersmith
dupa parerea mea e clar ca e ceva in motorul pompei si te sfatuiesc sa umbli imediat in el.
daca vei continua asa, risti sa incingi platanul care tine carbunii si, fiind din plastic, vei ramane fara el.
eu am patit exact aceesi chestie.

Scris: Lun 27-Iun-2011 20:52
de danutz
Merci,Marius; parca mi-amintesc ceva de genul cum ca ai reconditionat un asa motor.Oricum, cei de la Citroen sigur nu-si baga nasul in el, pt ca sigur habar nu au .Totusi am noroc ca nu am vandut pompa hidraulica de pe cealalta masina, si din cate am vazut codul e acelasi, asa ca o s-o schimb complet.Stii cumva unde as putea gasi carbunii sau eventual la cine as putea repara motorasul?(Asta, oricum cand voi reveni in tara)Multam anticipat!Numai bine ! :)

Scris: Lun 27-Iun-2011 21:27
de sandor mihai
caroseria are o gaura de evacuare a apei plasata sub motorul pompei.de multe ori se infunda iar apa intra in motor.daca ai noroc iti arde siguranta.daca nu ,se topeste platoul portperii.desfa urgent motorul.

Scris: Lun 27-Iun-2011 21:49
de danutz
Merci mult pt sfat,Mihai.O sa verific si acest lucru !

Scris: Lun 27-Iun-2011 22:28
de mesersmith
gaura aia e criminala.
si eu tot din cauza ei am patit-o, pt ca am scos busonul de la lichidul de racire care s-a scurs in zona gaurii obturate.
apa a intrat in motor, carbunii erau buni ca lungime, dar se incinsese platoul si topindu-se, a agatat un carbune si la rupt.
da, dane, am refacut acel platou, doar ca trebuie sa ai portcarbunii buni.
daca spui ca mai ai o pompa, desfa motorul si verifica-i carbunii, ca sa fii sigur ca sunt ok.
pt ca o data montata, daca iti apare o problema in motor, trebuie s-o dai jos si pierzi lichid, reamorsare, etc.
si daca tot e pompa jos demontata, de ce sa nu verifici motorul?
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Mar 28-Iun-2011 21:10
de danutz
S-a rezolvat buba ! Astazi am schimbat motorasul de pe pompa de rezerva, care arata foarte bine dupa spusele electricianului de la Citroen.La celalalt, platanul cu carbuni e ok, dar cica s-ar fi uzat rotorul (din cauza ca a intrat apa-ati avut dreptate, iar delasarea.....e boala veche, dar asta e).Din ce am auzit se poate inlocui la un meserias adecvat si-l pot pastra de rezerva.Va multumesc inca o data pt sfaturi,pt ca am mai invatat ceva !Stima !