NU mai porneste "printesa"
Scris: Mar 28-Iun-2011 01:28
Buna seara! (Cred ca mai bine as spune Buna dimineata!) De mult nu am mai postat, am citit doar posturile, deoarece cu nevasta mi-a mers bine
, iar cu "printesa" mi-a mers perfect! Insa duminca dimineata cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca. Am dat la automat cam de 5 ori, bineinteles ca am tinut cam 15 secunde la fiecare incercare (poate si un pic mai mult, oricum nu mai stiu deoarece eram in culmea disperarii), iar apoi a pornit. Imediat dupa aceea mi-a aparut aprins butonul galben de SERVICE si pe computerul de bord mesajul Engine system management fault! Am facut 15 KM, apoi m-am incumetat sa opresc motorul, iar apoi l-am repornit, aceleasi semnalmente pe bord.
Dupa vreo 3 ore cu motorul oprit, dupa ce am iesit de la biserica, masina a pornit fara probleme, fara sa-mi mai arate nici o eroare. Am plecat si am luat masa, am pornit-o de vreo 3 ori intre timp (am si alimentat), iar la bord nu mai arata nimic. Am facut apoi 300KM cu "printesa",am mers sa iau pe cineva care a suferit o operatie in alt oras, timp in care am oprit masina de doua ori si nu mi-a aparut absolut nici un mesaj de eroare si nici nu a facut nici o problema ( a tras cum trebuie, a pornit cum trebuie, "m-a iubit" la fel ca inainte).
Dupa aceea am oprit-o vreo 20 minute, iar cand am incercat sa o pornesc nu a vrut sub nici o forma sa porneasca desi motorul era cald! Am dat la automat pana mi s-a acrit si apoi s-a golit bateria! A trebuit sa-mi las "printesa" in drum si sa ajung acasa cu alta masina.
Acum va intreb pe voi cam ce ar putea sa fie???
M-am uitat la tevile de la injectoare(cele care intra in blocul motor si care se pot scoate cu o fixa de 17) si am motorina pe ele (bineinteles ca asa la rece, le-am desfacut si am dat la automat).
Problema e ca numai azi(dupamasa, acum fiind ora 2:30 dimineata) poate sa vina prietenul meu cu Lexia sa vada ce are, iar nu ma simt bine cand "printesa" e departe de casa.
Ar putea fi contactul imperfect de la mufa din blocul de sigurante din spatele bateriei sau e pompa de vina?
Va multumesc anticipat si va doresc o noapte fericita tutror, iar astazi
va doresc o zi superba (fara coduri galbene). DRUM BUN SI INTINS!!!

Dupa vreo 3 ore cu motorul oprit, dupa ce am iesit de la biserica, masina a pornit fara probleme, fara sa-mi mai arate nici o eroare. Am plecat si am luat masa, am pornit-o de vreo 3 ori intre timp (am si alimentat), iar la bord nu mai arata nimic. Am facut apoi 300KM cu "printesa",am mers sa iau pe cineva care a suferit o operatie in alt oras, timp in care am oprit masina de doua ori si nu mi-a aparut absolut nici un mesaj de eroare si nici nu a facut nici o problema ( a tras cum trebuie, a pornit cum trebuie, "m-a iubit" la fel ca inainte).
Dupa aceea am oprit-o vreo 20 minute, iar cand am incercat sa o pornesc nu a vrut sub nici o forma sa porneasca desi motorul era cald! Am dat la automat pana mi s-a acrit si apoi s-a golit bateria! A trebuit sa-mi las "printesa" in drum si sa ajung acasa cu alta masina.
Acum va intreb pe voi cam ce ar putea sa fie???
M-am uitat la tevile de la injectoare(cele care intra in blocul motor si care se pot scoate cu o fixa de 17) si am motorina pe ele (bineinteles ca asa la rece, le-am desfacut si am dat la automat).
Problema e ca numai azi(dupamasa, acum fiind ora 2:30 dimineata) poate sa vina prietenul meu cu Lexia sa vada ce are, iar nu ma simt bine cand "printesa" e departe de casa.
Ar putea fi contactul imperfect de la mufa din blocul de sigurante din spatele bateriei sau e pompa de vina?
Va multumesc anticipat si va doresc o noapte fericita tutror, iar astazi
