Pagina 1 din 1

NU mai porneste "printesa"

Scris: Mar 28-Iun-2011 01:28
de buda.nicolae
Buna seara! (Cred ca mai bine as spune Buna dimineata!) De mult nu am mai postat, am citit doar posturile, deoarece cu nevasta mi-a mers bine :lol: , iar cu "printesa" mi-a mers perfect! Insa duminca dimineata cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca. Am dat la automat cam de 5 ori, bineinteles ca am tinut cam 15 secunde la fiecare incercare (poate si un pic mai mult, oricum nu mai stiu deoarece eram in culmea disperarii), iar apoi a pornit. Imediat dupa aceea mi-a aparut aprins butonul galben de SERVICE si pe computerul de bord mesajul Engine system management fault! Am facut 15 KM, apoi m-am incumetat sa opresc motorul, iar apoi l-am repornit, aceleasi semnalmente pe bord.
Dupa vreo 3 ore cu motorul oprit, dupa ce am iesit de la biserica, masina a pornit fara probleme, fara sa-mi mai arate nici o eroare. Am plecat si am luat masa, am pornit-o de vreo 3 ori intre timp (am si alimentat), iar la bord nu mai arata nimic. Am facut apoi 300KM cu "printesa",am mers sa iau pe cineva care a suferit o operatie in alt oras, timp in care am oprit masina de doua ori si nu mi-a aparut absolut nici un mesaj de eroare si nici nu a facut nici o problema ( a tras cum trebuie, a pornit cum trebuie, "m-a iubit" la fel ca inainte).
Dupa aceea am oprit-o vreo 20 minute, iar cand am incercat sa o pornesc nu a vrut sub nici o forma sa porneasca desi motorul era cald! Am dat la automat pana mi s-a acrit si apoi s-a golit bateria! A trebuit sa-mi las "printesa" in drum si sa ajung acasa cu alta masina.
Acum va intreb pe voi cam ce ar putea sa fie???
M-am uitat la tevile de la injectoare(cele care intra in blocul motor si care se pot scoate cu o fixa de 17) si am motorina pe ele (bineinteles ca asa la rece, le-am desfacut si am dat la automat).
Problema e ca numai azi(dupamasa, acum fiind ora 2:30 dimineata) poate sa vina prietenul meu cu Lexia sa vada ce are, iar nu ma simt bine cand "printesa" e departe de casa.
Ar putea fi contactul imperfect de la mufa din blocul de sigurante din spatele bateriei sau e pompa de vina?
Va multumesc anticipat si va doresc o noapte fericita tutror, iar astazi :D va doresc o zi superba (fara coduri galbene). DRUM BUN SI INTINS!!!

Scris: Mar 28-Iun-2011 20:33
de neloo71
Aceeasi problema am avut-o si eu pana saptamana trecuta,cand am trecut pe la fam.Stan la Ploiesti si am pus lexia pe ea. M-a sfatuit omul sa pun ulei 2t in motorina si plus de asta sa schimb acumulatorul care era cam obosit. De atunci multumesc lui Dumnezeu nu a mai facut probleme.

Scris: Mar 28-Iun-2011 21:21
de buda.nicolae
Am aflat buba, un contact imperfect! Cred ca e cel de pe filtrul de motorina sau de sub filtru de motorina, pe acolo pe undeva! Dupa ce l-a rectificat a mers "printesa". Apropo care e proportia la ulei 2T si de care ulei folositi? Va multumesc si va doresc o seara placuta!
P. S. LA MULTI ANI SI MULTA SANATATE tuturor celor care poarta numele Sfintilor Apostoli Petru si Pavel!!!

Scris: Mie 29-Iun-2011 11:41
de pef73
1L:200 Ulei 2T/motorina

Scris: Mie 29-Iun-2011 12:44
de danutz
Apropo, m-ati facut curios, pt ca n-am stiut : la ce ajuta daca pui 2T in motorina?Pe timp indelungat nu dauneaza?

Scris: Mie 29-Iun-2011 13:16
de buda.nicolae
Multumesc pef73!!! De care ulei 2T folosesti sau care il recomanzi? Din posturile de pe forum am inteles ca trebuie sa fie full sintetic, insa cam atat, o marca mai deosebita sau recomandata nu am vazut sa scrie pe undeva!

Scris: Mie 29-Iun-2011 14:11
de pef73
danutz scrie:Apropo, m-ati facut curios, pt ca n-am stiut : la ce ajuta daca pui 2T in motorina?Pe timp indelungat nu dauneaza?

Ajuta la ungerea pompei de inalta presiune.Pompa isi face ungerea cu motorina, dar cum motorina din ziua de azi cu cat este mai Euro cu atat este mai ''uscata''.Aici intervenim noi cu uleiul 2T.
@buda.nicolae Pune si tu un ulei mai bun. Eu am pus si de drujba, de la Husqvarna.

Scris: Mie 29-Iun-2011 19:34
de danutz
Multam pt informatie !

Scris: Mie 29-Iun-2011 20:47
de buda.nicolae
Pef73 oare nu o sa-mi infund filtrul de particule? A mai incercat careva care are FAP? Daca ma gandesc ca oricum FAP-ul se infunda prin simpla folosire a motorinei, dar daca mai adaugi si ulei!? Cred ca pentru motoarele care nu au FAP este ok de folosit, insa pentru celelalte motoare nu prea as avea incredere! Ce schimbari vizibile ai observat de vand folosesti ulei 2T?
O seara placuta!

Scris: Joi 30-Iun-2011 12:19
de pef73
De aceea se foloseste ulei 2T,pentru ca este un ulei de amestec, este conceput sa se arda odata cu benzina.Oricum cantitatea este destul de mica si sunt sigur ca din pompe bagam gunoaie mult mai mari si mai daunatoare pentru sistemul de injectie.Cat despre FAP,pana acum nici o problema,dar nu bag 2T de multa vreme.Poate o sa te lamureasca vreun coleg care are ceva vechime in combinatia aceasta.

Scris: Joi 30-Iun-2011 12:34
de buda.nicolae
Multumesc de informatii! Ce schimbari ai observat de cand folosesti 2T?