Pagina 1 din 1
Problema cu aeru` conditionat
Scris: Dum 31-Iul-2011 08:15
de AblS
La mine problema cu un conducta de aer conditionat cred ca e din nasterea masini

. M-am dus odata la ats l-am schimbat ~260 Ron. ma tinut un an si anu trecut sa rupt din nou, in acelasi loc. Eu cred ca e de la trepidati, furtunu e din cauciuc si are o parte si din metal, partea aceea de metal se fisureaza.
Intrebarea este urmatoarea stie cineva un loc in bucuresti unde se fac sertizari de furtune. Vreau sa il fac pe tot din cauciuc astfel scap de o problema.
Are vreo importanta partea aceea de metal, de ce nu lau facut pe tot din cauciuc ?
O sa revin si cu poza mai pe seara.
Multumesc anticipat!

Scris: Mar 02-Aug-2011 13:54
de khan
pentru sertizare/inlocuire furtune recomand cu caldura Hansaflex, e pe DN 3, dupa Branesti. daca ai nevoie poti trece pe la mine, demontam, te trimit sa il faci si dupa aia reincarcam si testam instalatia. pentru membrii forumului testarea/incarcarea cu freon e 145 ron
Scris: Mar 02-Aug-2011 13:57
de AblS
nui problema de incarcat... ai idee cat costa coducta aia de sertizat ?
Scris: Mar 02-Aug-2011 14:06
de khan
mi-e imposibil sa iti spun in clipa asta, au site, cauta si le dai un telefon
Scris: Mar 02-Aug-2011 14:08
de AblS
multumesc
Scris: Mie 20-Iun-2012 14:12
de PEDROS69
Din pacate si furtunul scurt dintre radiatorul de aer conditionat si compresor (are o forma apropiata de litera Z) s-a fisurat, am incarcat odata instalatia cu freon, a mers o perioada, acum a inceput sa supureze pe la sertizare. Unde pot gasi un furtun original? masina este c5 II cu motorul 2.0 hdi 136 cp cod RHR.
Scris: Mie 20-Iun-2012 16:23
de niq
furtunul celalalt (nu ala din primul post) l-am luat eu de la un service unde am incarcat si instalatia cu freon. a venit pe comanda in 2-3 ore. a fost cam 170-180 de ron. si sertizarea ma costa cam 150 de ron, asa ca am preferat sa-l iau nou.
Scris: Mie 20-Iun-2012 23:55
de george13
Eu am avut un c5 1.6hdi 2007 la care am avut aceeasi problema.Insa la mine, daca imi aduc bine aminte teava era in totalitate metalica.
Oricum,fisura se producea la intrare in compresor.Dupa doua tevi schimbate pe garantie,una de cel de la care am cumparat masina si multi nervi pe la service citroen unde se ajunsese la schimbarea compresorului ,am descoperit ca doua suruburi din cele patru care fixeaza compresorul de aer conditionat (sau suportul pe care se fixeaza - nu mai stiu exact) aveau piulitele slabite.Presupun ca asta producea ceva vibratii care duceau la aparitia fisurii pentru ca dupa ce le-am strans nu am mai avut probleme.Cred ca acelasi lucru se intampla si la tine.Se pare ca e o problema din fabricatie.Pune si loctite pentru filete sau ceva asemanator.
Scris: Joi 21-Iun-2012 20:02
de PEDROS69
Din pacate furtunul meu are numai capetele metalice estul este furtun flexibil si nu cred ca are cum sa vibreze pur si simplu a cedat la imbinarea dintre furtun si capatul metalic. o sa incerc sa comand unul original pe masina este unul marca good year .