Probleme climatizare

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

dragosb
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 06-Aug-2009 00:16
Localitate: KRAAINEM, Belgia

Probleme climatizare

Mesajde dragosb » Mar 30-Aug-2011 16:20

Buna ziua,

Sper sa ma puteti ajuta intr-o problema legata de climatizare. Am un C5 cu climatronic si la un moment dat brusc a inceput sa bage aer cald in loc de rece. Apoi am observat ca dupa ce sta masina cateva minute, jumatate de ora cand o pornesc merge aerul rece vreo 5-10 min apoi din nou intra aer cald. Am fost la un service unde au observat ca era stricat ventilatorul, l-au schimbat au reincarcat cu freon si surpriza aceeasi problema. Mi-au spus ca pare infundat circuitul. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva ceva similar si daca exista vreo rezolvare fara a demonta toate tevile si a le curata pe rand pe fiecare.


Va multumesc anticipat

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 30-Aug-2011 16:58

pe ambele parti baga aer cald atunci cand se strica, indiferent de ce anume setezi tu din butoane?

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Mar 30-Aug-2011 18:15

salut Dragosb , asculta de mesersmith este un bun cunoscator ,dar vad ca nu vrea sa isi deschida un atelier dupa toata priceperea lui si indicatile lui,alti sunt putin cu limba romana in urma dar el e un .......?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 30-Aug-2011 18:21

si la mine se intampla cam aceeasi poveste, am fost la khan si mi-a curatat instalatia folosind o pompa de benzina si alcool izopropilic vreo 2 litri, a scos ceva mizerie...
simptomele sunt cam aceleasi, baga rece cand afara e racoare si in timpul zilei baga numa pe o parte (stanga) sau deloc. E posibil ca supapa care e pe peretele despartitor dintre motor si habitaclu sa se infunde si nu poate compresoru sa circule freonul de aceea imi baga rece doar pe stanga...

maine urmeaza sa incarc instalatia cu freon sa vad daca mai persista problema.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 30-Aug-2011 18:40

marianmarian scrie:salut Dragosb , asculta de mesersmith este un bun cunoscator ,dar vad ca nu vrea sa isi deschida un atelier dupa toata priceperea lui si indicatile lui,alti sunt putin cu limba romana in urma dar el e un .......?



mariane...... ti-e cald cu dintii in gura?

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 30-Aug-2011 18:43

viorele....

pune berea la rece :lol:

vin sa vad ce are clima ta...presimt ca iti trebuie o cutie cu aeratoare,se mai rup clapetele in cutie si motorasele se invart in gol.
deci nu prea are importanta ce setezi tu ea baga ce vrea muschii ei.e citroen :twisted:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 30-Aug-2011 19:26

sorin2010 scrie:viorele....

pune berea la rece :lol:

vin sa vad ce are clima ta...presimt ca iti trebuie o cutie cu aeratoare,se mai rup clapetele in cutie si motorasele se invart in gol.
deci nu prea are importanta ce setezi tu ea baga ce vrea muschii ei.e citroen :twisted:


te astept cu drag dar nu e de la clapete pentru ca le-am verificat personal si nu au pic de uzura iar unul din motorase avea un dinte rupt pe un ax. am inlocuit acel motoras si nu s-a schimbat nimic... ma duc la khan maine poate ii dam de cap desi e la limita rabdarii :oops:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 30-Aug-2011 19:29

ai trecut prin clipe mai nasoale cu cealalta.don't give up.

dragosb
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 06-Aug-2009 00:16
Localitate: KRAAINEM, Belgia

Mesajde dragosb » Joi 01-Sep-2011 17:29

Multumesc pentru raspunsuri.

La mine baga aer rece la inceput pe ambele parti apoi devine cald din nou pe ambele parti.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 01-Sep-2011 17:51

dragosb scrie:Multumesc pentru raspunsuri.

La mine baga aer rece la inceput pe ambele parti apoi devine cald din nou pe ambele parti.


90% trebuie sa fie supapa infundata sau blocata pe deschis! se poate vedea exact pe robotul de incarcare clima cand baga cald se vad presiunile, mai exact pe vacuum. din cauza ca ramane acea supapa deschisa compresorul merge in gol si nu reuseste sa ridice presiunea suficient cat sa-si faca racirea.

la mine se pare ca s-a rezolvat, am curatat din nou acea supapa si initial ramanea iar blocata pe deschis dar am dat o pedala pana la 4500 de rotatii si a inceput sa lucreze :shock:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dragosb
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 06-Aug-2009 00:16
Localitate: KRAAINEM, Belgia

Mesajde dragosb » Joi 01-Sep-2011 20:39

Recunosc ca nu ma prea pricep la robotul de incarcat clima dar am vazut ca are doua indicatoare de presiune si cel care a incercat sa il incarce a zis ca nu reuseste, pe ambele indicatoare presiunea era pe la 12 bari si la turarea motorului urca pana pe la 15. Omul de la service zicea ca ar trebui sa fie pe la 4-5 bari. Nu stiu ce sa zic pt ca eu nu am prea inteles cum functioneaza robotul sau mai bine zis ce presiuni indica el acolo.

Mersi tuturor pentru raspunsuri si poate reusiti sa ma lamuriti cu aceasta problema.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 01-Sep-2011 20:58

dragosb scrie:Recunosc ca nu ma prea pricep la robotul de incarcat clima dar am vazut ca are doua indicatoare de presiune si cel care a incercat sa il incarce a zis ca nu reuseste, pe ambele indicatoare presiunea era pe la 12 bari si la turarea motorului urca pana pe la 15. Omul de la service zicea ca ar trebui sa fie pe la 4-5 bari. Nu stiu ce sa zic pt ca eu nu am prea inteles cum functioneaza robotul sau mai bine zis ce presiuni indica el acolo.

Mersi tuturor pentru raspunsuri si poate reusiti sa ma lamuriti cu aceasta problema.


trimite-mi o adresa de mail pe privat, iti voi da toata documentatia necesara pentru A/C
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 01-Sep-2011 21:26

sau ramane supapa blocata, daca presiunile de care spui tu se inregistrau pe acel robot.

dragosb
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 06-Aug-2009 00:16
Localitate: KRAAINEM, Belgia

Mesajde dragosb » Dum 04-Sep-2011 11:20

AM mai observat o chestie curioasa care poate va ajuta sa ma lamuriti cu problema pe care o am. Cand incerc sa ii dau drumul la A/C cum am spus merge o vreme cei drept ceva mai rece pe partea stanga si mai putin rece pe dreapta. Apoi dupa vreo 10-15 min baga doar aer cald dar lucrul ciudat este ca nu mai functioneaza bine nici racirea la motor cum trebuie si se supraincalzeste motorul chiar daca merg cu 90 la ora in treapta 4 (cutie automata). Am observat in schimb ca daca nu dau drumul la A/C partea de racire a motorului functioneaza perfect. Sper ca aceste indicii sa va poata ajuta sa imi dati un raspuns legat de problema mea.

Va multumesc

Eugen Chiriac
pasionat
Mesaje: 165
Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
Localitate: Galati

Mesajde Eugen Chiriac » Dum 04-Sep-2011 11:49

Daca spui ca motorul merge supraincalzit,compresorul de la aerul conditionat se decupleaza automat si e normal sa nu mai bage aer rece.Rezolva intai racirea motorului.Electroventilatorul porneste?inceaca sa cureti si radiatorul de racire,mergi la o spalatorie ,vulcanizare si sufla/l un pic dinspre motor spre exterior.Ai sa fii uimit cate gaze moarte si mizerie ai sa scoti


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11820
    Cel mai nou membru livio