Pagina 1 din 3
Probleme climatizare
Scris: Mar 30-Aug-2011 16:20
de dragosb
Buna ziua,
Sper sa ma puteti ajuta intr-o problema legata de climatizare. Am un C5 cu climatronic si la un moment dat brusc a inceput sa bage aer cald in loc de rece. Apoi am observat ca dupa ce sta masina cateva minute, jumatate de ora cand o pornesc merge aerul rece vreo 5-10 min apoi din nou intra aer cald. Am fost la un service unde au observat ca era stricat ventilatorul, l-au schimbat au reincarcat cu freon si surpriza aceeasi problema. Mi-au spus ca pare infundat circuitul. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva ceva similar si daca exista vreo rezolvare fara a demonta toate tevile si a le curata pe rand pe fiecare.
Va multumesc anticipat
Scris: Mar 30-Aug-2011 16:58
de mesersmith
pe ambele parti baga aer cald atunci cand se strica, indiferent de ce anume setezi tu din butoane?
Scris: Mar 30-Aug-2011 18:15
de marianmarian
salut Dragosb , asculta de mesersmith este un bun cunoscator ,dar vad ca nu vrea sa isi deschida un atelier dupa toata priceperea lui si indicatile lui,alti sunt putin cu limba romana in urma dar el e un .......?
Scris: Mar 30-Aug-2011 18:21
de viorelovidiu
si la mine se intampla cam aceeasi poveste, am fost la khan si mi-a curatat instalatia folosind o pompa de benzina si alcool izopropilic vreo 2 litri, a scos ceva mizerie...
simptomele sunt cam aceleasi, baga rece cand afara e racoare si in timpul zilei baga numa pe o parte (stanga) sau deloc. E posibil ca supapa care e pe peretele despartitor dintre motor si habitaclu sa se infunde si nu poate compresoru sa circule freonul de aceea imi baga rece doar pe stanga...
maine urmeaza sa incarc instalatia cu freon sa vad daca mai persista problema.
Scris: Mar 30-Aug-2011 18:40
de sorin2010
marianmarian scrie:salut Dragosb , asculta de mesersmith este un bun cunoscator ,dar vad ca nu vrea sa isi deschida un atelier dupa toata priceperea lui si indicatile lui,alti sunt putin cu limba romana in urma dar el e un .......?
mariane...... ti-e cald cu dintii in gura?
Scris: Mar 30-Aug-2011 18:43
de sorin2010
viorele....
pune berea la rece
vin sa vad ce are clima ta...presimt ca iti trebuie o cutie cu aeratoare,se mai rup clapetele in cutie si motorasele se invart in gol.
deci nu prea are importanta ce setezi tu ea baga ce vrea muschii ei.e citroen

Scris: Mar 30-Aug-2011 19:26
de viorelovidiu
sorin2010 scrie:viorele....
pune berea la rece
vin sa vad ce are clima ta...presimt ca iti trebuie o cutie cu aeratoare,se mai rup clapetele in cutie si motorasele se invart in gol.
deci nu prea are importanta ce setezi tu ea baga ce vrea muschii ei.e citroen

te astept cu drag dar nu e de la clapete pentru ca le-am verificat personal si nu au pic de uzura iar unul din motorase avea un dinte rupt pe un ax. am inlocuit acel motoras si nu s-a schimbat nimic... ma duc la khan maine poate ii dam de cap desi e la limita rabdarii

Scris: Mar 30-Aug-2011 19:29
de sorin2010
ai trecut prin clipe mai nasoale cu cealalta.don't give up.
Scris: Joi 01-Sep-2011 17:29
de dragosb
Multumesc pentru raspunsuri.
La mine baga aer rece la inceput pe ambele parti apoi devine cald din nou pe ambele parti.
Scris: Joi 01-Sep-2011 17:51
de viorelovidiu
dragosb scrie:Multumesc pentru raspunsuri.
La mine baga aer rece la inceput pe ambele parti apoi devine cald din nou pe ambele parti.
90% trebuie sa fie supapa infundata sau blocata pe deschis! se poate vedea exact pe robotul de incarcare clima cand baga cald se vad presiunile, mai exact pe vacuum. din cauza ca ramane acea supapa deschisa compresorul merge in gol si nu reuseste sa ridice presiunea suficient cat sa-si faca racirea.
la mine se pare ca s-a rezolvat, am curatat din nou acea supapa si initial ramanea iar blocata pe deschis dar am dat o pedala pana la 4500 de rotatii si a inceput sa lucreze

Scris: Joi 01-Sep-2011 20:39
de dragosb
Recunosc ca nu ma prea pricep la robotul de incarcat clima dar am vazut ca are doua indicatoare de presiune si cel care a incercat sa il incarce a zis ca nu reuseste, pe ambele indicatoare presiunea era pe la 12 bari si la turarea motorului urca pana pe la 15. Omul de la service zicea ca ar trebui sa fie pe la 4-5 bari. Nu stiu ce sa zic pt ca eu nu am prea inteles cum functioneaza robotul sau mai bine zis ce presiuni indica el acolo.
Mersi tuturor pentru raspunsuri si poate reusiti sa ma lamuriti cu aceasta problema.
Scris: Joi 01-Sep-2011 20:58
de viorelovidiu
dragosb scrie:Recunosc ca nu ma prea pricep la robotul de incarcat clima dar am vazut ca are doua indicatoare de presiune si cel care a incercat sa il incarce a zis ca nu reuseste, pe ambele indicatoare presiunea era pe la 12 bari si la turarea motorului urca pana pe la 15. Omul de la service zicea ca ar trebui sa fie pe la 4-5 bari. Nu stiu ce sa zic pt ca eu nu am prea inteles cum functioneaza robotul sau mai bine zis ce presiuni indica el acolo.
Mersi tuturor pentru raspunsuri si poate reusiti sa ma lamuriti cu aceasta problema.
trimite-mi o adresa de mail pe privat, iti voi da toata documentatia necesara pentru A/C
Scris: Joi 01-Sep-2011 21:26
de mesersmith
sau ramane supapa blocata, daca presiunile de care spui tu se inregistrau pe acel robot.
Scris: Dum 04-Sep-2011 11:20
de dragosb
AM mai observat o chestie curioasa care poate va ajuta sa ma lamuriti cu problema pe care o am. Cand incerc sa ii dau drumul la A/C cum am spus merge o vreme cei drept ceva mai rece pe partea stanga si mai putin rece pe dreapta. Apoi dupa vreo 10-15 min baga doar aer cald dar lucrul ciudat este ca nu mai functioneaza bine nici racirea la motor cum trebuie si se supraincalzeste motorul chiar daca merg cu 90 la ora in treapta 4 (cutie automata). Am observat in schimb ca daca nu dau drumul la A/C partea de racire a motorului functioneaza perfect. Sper ca aceste indicii sa va poata ajuta sa imi dati un raspuns legat de problema mea.
Va multumesc
Scris: Dum 04-Sep-2011 11:49
de Eugen Chiriac
Daca spui ca motorul merge supraincalzit,compresorul de la aerul conditionat se decupleaza automat si e normal sa nu mai bage aer rece.Rezolva intai racirea motorului.Electroventilatorul porneste?inceaca sa cureti si radiatorul de racire,mergi la o spalatorie ,vulcanizare si sufla/l un pic dinspre motor spre exterior.Ai sa fii uimit cate gaze moarte si mizerie ai sa scoti