Pagina 1 din 2
Nu pot controla directia la c5 II 136 cp
Scris: Sâm 03-Sep-2011 23:01
de szilaro
Am un C5 II 2.0 hdi, din 2005, daca o calc mai tare dintr-o data imi pare ca nu mai am control asupra volanului, si o las mai usurel, chiar daca merg sa zicem cu 40 km/h si sprintez pana la 70 km/h ca sa depasesc ceva, apoi daca merg sa zicem pe autostrada de la 140 km/h am o senzatie de nesiguranta. Vreau sa zic ca am mai avut inainte un C5 I 2.0 hdi din 2002, dar nu am patit asa ceva . Oare sa imi fie praf directia ???
Scris: Dum 04-Sep-2011 01:46
de mesersmith
posibil da patineze cureaua de accesorii.
Scris: Dum 04-Sep-2011 06:04
de viorelovidiu
mesersmith scrie:posibil da patineze cureaua de accesorii.
poti te rog sa detaliezi?
@szilaro: motivele pot fi multiple, jocuri in directie (capete de bara, pivoti, bielete de directie), in basculele spate (rulmenti terminati), joc in coloana volanului, etc
Scris: Dum 04-Sep-2011 09:02
de crisscream
Cam aceeasi problema o am si eu. Daca accelerez brusc ,fara ca rotile fata sa piarda aderenta, masina trage puternic stanga sau dreapta (nu are preferinte). Cam la fel face si la o franare mai brusca.
Scris: Dum 04-Sep-2011 09:04
de viorelovidiu
crisscream scrie:Cam aceeasi problema o am si eu. Daca accelerez brusc ,fara ca rotile fata sa piarda aderenta, masina trage puternic stanga sau dreapta (nu are preferinte). Cam la fel face si la o franare mai brusca.
verifica-ti geometria!
Scris: Dum 04-Sep-2011 09:19
de claus4you
sau verifica bucsile de la bascule
Scris: Dum 04-Sep-2011 09:47
de crisscream
Ar trebui sa se vada usor eventualele jocuri\defecte ? Intreb asta deoarece am fost in service acum 2 saptamani si dupa un scurt control mi-au spus ca totul este in regula la directie\suspensie. Masina era in garantie la momentul respectiv dar mai avea putin pana la expirare fapt ce ma face sa ma indoiesc asupra seriozitatii controlului.
PS: Imi cer cer scuze lui Szilaro pentru ca am intervenit in topicul deschis de el , sper ca avem un defect comun si putem gasi rezolvarea impreuna.
Scris: Dum 04-Sep-2011 10:13
de mesersmith
am iesit o data din parcare f violent si pt ca am turat motorul f tare, am ramas fara directie si cu greu am evitat bordura de pe cealalta parte.
din cauza diferentei f bruste de turatie, aparea o usoara patinare a rolei pompei.
am facut cateva incercari ceva mai tarziu, si am schimbat cureaua.
fenomenul nu s-a mai repetat cu cureaua noua.
Scris: Mar 06-Sep-2011 19:37
de szilaro
crisscream scrie:Ar trebui sa se vada usor eventualele jocuri\defecte ? Intreb asta deoarece am fost in service acum 2 saptamani si dupa un scurt control mi-au spus ca totul este in regula la directie\suspensie. Masina era in garantie la momentul respectiv dar mai avea putin pana la expirare fapt ce ma face sa ma indoiesc asupra seriozitatii controlului.
PS: Imi cer cer scuze lui Szilaro pentru ca am intervenit in topicul deschis de el , sper ca avem un defect comun si putem gasi rezolvarea impreuna.
Nu e asta motiv de suparare

, bucuros as fi sa-mi fac odata timp sa merg cu ea la service... ca-s mai tot timpul plecat, si dupa ce problema e rezolvata , va spun ce a fost. Imi pare bine sa aud ca nu am eu probleme cu echilibrul, ma gandeam ca astea se intampla mai mult in capul meu decat cu masina. (mai facem haz de necaz)
Scris: Mie 07-Sep-2011 22:49
de sorin2010
daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
Scris: Vin 09-Sep-2011 23:01
de szilaro
sorin2010 scrie:daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
Sorin, ai nota 10 de la mine. Am fost la Peugeot la reprezentanta, si mi-au reglat suspensia cu 1.5 cm mai jos. A durat vreo 3 minute. Am mers apoi cu masina si merge minunat ... parca e alta masina, e mult mai sigura. Nu am incercat inca sa merg la viteze mari, dar acuma pe week-end asta am sa fac. Mai exista si un joc la bieleta antiroliu, piesa care va trebui inlocuita. Deci asta a fost, mersi... dau o bere.

Scris: Vin 09-Sep-2011 23:03
de viorelovidiu
szilaro scrie:sorin2010 scrie:daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
Sorin, ai nota 10 de la mine. Am fost la Peugeot la reprezentanta, si mi-au reglat suspensia cu 1.5 cm mai jos. A durat vreo 3 minute. Am mers apoi cu masina si merge minunat ... parca e alta masina, e mult mai sigura. Nu am incercat inca sa merg la viteze mari, dar acuma pe week-end asta am sa fac. Mai exista si un joc la bieleta antiroliu, piesa care va trebui inlocuita. Deci asta a fost, mersi... dau o bere.

stai la rand, eu trebuie sa-i dau o bere

Scris: Lun 12-Sep-2011 20:25
de sorin2010
colegiii... va doresc drumuri bune si sigure si multa sanatate,ma bucur ca va sunt de folos.
Scris: Dum 18-Sep-2011 00:49
de soniqwe78
salut la lumea cu masini frantuzesti
detin si eu un Citro c5 model 2 2005 1600hdi
am aceiasi prblema ca si voi nesiguranta directiei incepand de pe la 90- 100 km la ora
eu locuiesc in Belgia si e cam mama lor pe aici in afara de Franta
luna trecuta am facut inspectia tehnica (care se face pe bune) si nu au gasit nimic in neregula la suspensie si bucsaraie
am verificat si eu personal, totul e in regula nu jocuri nu uzuri masina are 94.000km si merge perfect bine exceptand ca azi mi-a aparut antipolutin sistem foult si dupa cateva ore ..... risc de colmatare filtru particule
o sa ma duc iar la reprezentanta sa vad ce mai are acum
sincer m-am cam saturat cam o data pe luna sunt in service cu ea
ceva sugestii cu directia ?
si cele 2 mesaje ?
ala cu antipolution nu ma deranjeaza prea tare
apare si cand e frana de mana putin trasa si plec cu ea asa
un dinte sau 2 nu va ganditi ca la maxim
dar celalalt mesaj ma nelinisteste risc colmatare filtru particule
Scris: Dum 18-Sep-2011 10:40
de sorin2010
salu....
poti te rog sa detaliezi ce inseamna nesiguranta incepand cu 90-100km/h?
vibreaza volanul sau ai senzatia ca ti volanul drept dar masina merge usor dreapta/stanga?.
cat despre cele 2 defecte sunt legate unul de celalalt.defectul principal este de colmatare fap.
la 94 de mii de km daca ti-s-a colmatat trag concluzia ca circuli mult in oras.
ar fi bine sa o iei pe autostrada si sa o ti la 3500 de ture minim 30-40 de minute.
o sa simti ca se infoaca tare,asta e ideea sa se arda particulele de fum si noxe din fap.
sa ne auzim cu bine,atentie la viteza sa circuli prudent.
