Pagina 1 din 3

nu porneste

Scris: Lun 02-Ian-2012 23:05
de RICHARSON
Din pacate sunt nefericitul posesor al unui c5 (2005) 2.0 benzina, achizitionat sh.Dupa ce m-a lasat ambreiajul , apoi electromotorul , apoi sistemul de parking (2 senzori defecti) in minunata zi de 31 decembrie ,cand finalizam cumparaturile pt revelion am fost abandonat de catre masina in parcarea unui hypermarket.
Diagostic:nu mai porneste deloc si se aude un tacanit:tac, tac , tac .....cand dau la automat.
CEVA IDEI?
A mai avut cineva astfel de probleme?
Aaaa , era sa uit: are doar 70.000 km.

Scris: Lun 02-Ian-2012 23:17
de mbc
Daca la sfarsitul topicului se constata ca e BSM defect, mor de ras.

Scris: Lun 02-Ian-2012 23:39
de mihaistan
Salutare , verifica bateria !

Scris: Lun 02-Ian-2012 23:43
de RICHARSON
Bateria primul lucru , maine dimineata(tnx).Cat despre bsm de ras o sa razi tu caci eu o sa scot vre-o 12 mil din buzunar asa ca....

Scris: Lun 02-Ian-2012 23:49
de RICHARSON
era sa uit.Un amanunt de altfel f important.Cand dadeam la automat iesea fum de langa cutia de sigurante de la motor.M-am uitat mai atent si am observat ca firul de Masa care merge catre senzorul de uzura al placutei de frana este "praf"(avea camasa aceea cu care este acoperit in multe locuri topita complet).Sunt eu nebun sau asa ceva nu este posibil la o masina?Oricum am izolat acel fir insa problema nu a disparut(masina tot nu porneste)frumos nu?

Scris: Mar 03-Ian-2012 16:20
de urzica
Eu zic sa deconectezi bateria chiar daca nu folosesti masina, dupa cate spui tu s-ar putea sa ai o punere la masa care sa-ti consume bateria, pana la depistare defect las-o deconectata (pericol de incendiu) :!: :!: :!:

Scris: Mar 03-Ian-2012 16:25
de mesersmith
Daca acel fir ar fi cuplat la masa, ai avea doar un simplu mesaj pe afisaj si nu s-ar fi topit sau nu ar fi ars nimic.

Scris: Mar 03-Ian-2012 19:09
de RICHARSON
Astazi dupa cum am promis am verificat bateria.Nu asta e cauza defectiunii.Am pus si alta baterie si acelasi rezultat.Cand dau la automat face doar tac tac tac.Am aflat ca acel sunet vine de la starter-ul de la electromotor.Verdict pana acum :starterul merge , electromotorul nu invarte.Cauze......inca nu stiu .Maine il demontez si o sa vad daca e defect electromotorul sau e altceva .Multumesc pt sfatul cu deconectarea bateriei .Chiar acum ma duc sa rezolv problema.Va tin la curent cu eventualele schimbari .Daca aveti idei noi va rog sa ma bobbardati cu ele pt ca in momentul asta am un singur defect in cap:electromotorul.Multumesc

Scris: Mar 03-Ian-2012 19:10
de RICHARSON
bombardati(scuze)

Scris: Mar 03-Ian-2012 21:35
de mesersmith
Daca iti corectezi mesajele imediat, o poti face prin functia EDIT, care e activa 10 minute cred, dupa ce ai scris mesajul.

La electromotor ar trebui sa verifici carbunii, pt ca daca starter-ul cupleaza si electromotorul nu se invarte si nu se aude deloc, sunt doua cauze posibile:
-carbunii
-cablul care vine de la baterie si intra direct in starter, acela f gros, posibil sa nu fie bine prins pe capete, oxidat, etc.

Totusi, cel mai probabil sunt carbunii dusi sau altceva in electromotor.

Acel "tac" care spui tu ca se aude, se aude o data, o singura data cand pui contactul, sau se repeta chiar daca tu nu misti cheia?

Scris: Mar 03-Ian-2012 22:03
de RICHARSON
Initial imi facea o singura data TAC.Apoi am descoperit acel fir care avea invelisul topit.L-am inlocuit iar acum face de mai multe ori TAC TAC TAC.
Adica in timp ce dau la automat face continuu TAC TAC TAC.
Acum stiu ca face starterul asa pt ca am ascultat atent la motor , insa nu inteleg de ce nu invarte eletromotorul deloc.
Oricum multumesc pt sfatul cu edit, habar nu aveam.

Scris: Mar 03-Ian-2012 22:28
de danutz
Acelasi lucru l-am patit si eu, cu tacanitul de rigoare - doar o data cand dadeam la automat, urmat bineinteles si de fumul de rigoare dupa ce am innebunit-o dand la automat, pt ca m-a lasat relativ deodata electromotorul.Rezultat-electromotor nou, pt ca era marca Mitsubishi si nu se gesesc oriunde carbunii.Poate ai noroc si al tau e Bosch si scapi doar cu carbunii.Bafta !

Scris: Mar 03-Ian-2012 22:43
de RICHARSON
Am inteles.
Daca e electromotorul il repar usor.Maine o sa-l demontez si il duc la cineva pt un test.
Problema e ca l-am mai facut acum ceva timp si speram ca defectiunea o data rezolvata sa nu revina prea curand.

Vroiam sa te intreb insa:fum iesea din electromotor sau de la vr-un fir ca la mine ?

Scris: Mar 03-Ian-2012 23:29
de danutz
Din electromotor, pt ca am dat de prea multe ori la automat si tineam mai mult cheia. :mad:

Scris: Mar 03-Ian-2012 23:35
de mesersmith
Faza cu firul ala ma intriga f tare.
Mi-e teama sa nu ai probleme cu altceva, pt ca acel fir, daca e de la senzorul de placute de frana, nu se poate topi decat daca-i pune cineva foc.