Help!!!!!

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Help!!!!!

Mesajde Racareanu112 » Joi 12-Ian-2012 09:31

Am o intrebare siastept cat mai multe parereti..

Vreau sa achizitionez un citroen C5 2.0hdi 110cp din 2001
`Cutie manuala
`climatronic
`masina are 400.000km

VA ROG sa imi ziceti parerei de fapt aici va avea loc un schimb o sa ii dau un opel astra g 2.0dti 16v din 2000 caravan

Ma intereseaza despre motor si suspensie? ce probleme ar putea sa aibace trebuie vazut la ea mai atent ce probleme au in general masinile astea...

Multumesc Forum Citroen!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 12-Ian-2012 10:07

Eu unul nu as lua o masina la 400000km decat daca ar fi a unui cunoscut de-al meu de noua si ar avea un pret foarte mic. Altfel nu. Nu stiu in ce stare este masina ta, dar macar o cunosti.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 12-Ian-2012 10:10

salut
400.000 pot fi multi km, dar daca utilajul a fost intretinut cum trebuie, atunci totul este ok. eu stiu una cu acelasi motor care are 540.000, si inca merge. schimbul merita din plin daca este ok, si e comparabila ca stare generala cu opelul tau. probleme... ce sa zic, cele uzuale legate de consumabile si poate ambreiajul ca a cam mers pana acum, dar poate l-o fi schimbat cineva intre timp... oricum, ar trebui sa ii faci o verificare mai amanuntita: uzura discuri de frana, suspensie, scurgeri de ulei, eventual pusa pe lexia si vazut ce zice motorul, si nu numai.

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Joi 12-Ian-2012 10:26

ms mult de tot,masina din cate am vazut este intr`o stare ff buna si la motor nu prea am vazut mare lucru ca e plina de capace pe acolo,scurgeri nu am vazut nimik, se aude un fajnait dar mi`a zis ca e o rola care trebuie schimbata

as vrea ceva detalii de injectoare si pompa injectie...electrice sau mecanice? ca eu m`am saturat la opel cu ele electrice,mi se par o porcarie sau cel putin la dti meu pompa injectie fff pacatoasa! masina a fost zic eu intretinuta din ce spune el..facea drumuri de frantza cu ea..si din cauza asta cred ca are si km astea!! si imi fac griji si imi este frica de suspensia asta..nu prea stiu mare lucru de ea...ca mai am pe cineva cu n bmw525 din 95 cu perne de aer care i sau stricat si il costa enorm reparatia!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 12-Ian-2012 10:34

injecia este common rail, injectoarele sunt tot electrice, iar pompa este foarte foarte trainica. poate decat regulatorul de presiune sa crape, dar este fro 600 lei nou si scapi de probleme. opelul tau, daca este dti, mi se pare ca nu e common rail... si oricum, nu exista termen de comparatie intre motorul de opel di hdi-ul de citroen, acesta din urma fiind extrem de smecher. fa un test cu ea, si daca merge bine, ai sa ramai uimit cum trag cei 109 caluti :lol:

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 12-Ian-2012 10:36

Presupun ca iti dai seama ca la km astia, masina nu mai e d-ra si ca pot aparea multe probleme.
E f important in ce conditii s-au facut acei km. Ca daca cel de dinaintea ta a carat saci de grau la moara, mergand 10km zilnic pe aratura, nu-i totuna cu o alta situatie in care masina a fasait pe autostrada toata viata.
La fel e f important si cata grija a avut omul de dinainte cu schimbarea consumabilelor, daca i le-a dat la timp, de care a pus, ce motoria a folosit, etc.
Presupun ca stii ca anii trecuti se vindea motorina din agricultura si de la vapoare si care era trasportata in cine stie ce butoaie sau sticlute in care cine stie ce-o fi fost inainte...

Ti-am sters celalalt mesaj cu acelasi subiect.

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Joi 12-Ian-2012 11:08

ms pt pareri,am gresit postu acolo...chiar nu am idee ce sa fac...totusi mi se par multi km si cum zice cel de sus ca o sa fiu uimit cum trag cei 110caluti eu cred ca dupa 400de mii de km sau mai pierdut caluti astea...si eu ma gandesc si la alta varianta degeaba are consumabile schimbate la ea la timp dar uzura motorului este mare...si masina are nr de frantza nu este rulata in romania

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Joi 12-Ian-2012 12:50

si inca ochestie ii sta Service aprins dc oare?

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 12-Ian-2012 12:54

posibil sa nu fi facut ultima revizie
daca cei 400 de mii au fost facuti cum spui,pe drumuri europene,pe trasee lungi atunci merita
dar tu vrei sa o inmatriculezi le noi?
de ce nu vinzi opelul si cauti una inmatriculata?
au preturi bune gata inmatriculate
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 12-Ian-2012 13:12

daca chiar vrei sa o iei, poti sa vi cu ea la mine, ii punem lexia si vedem ce striga...

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Vin 13-Ian-2012 21:57

m`am intalnit cu baiatu cu masina,va multumesc in primu rand tuturor care mi`ai lasat o parere insa nu am facut nimik cu el pt ca sincer nu am vazut niciodata in viata mea masina cu atatea probleme...

Manerele de usi rupte 2
Parbrizu Fisurat
O rola terminata
Pompa servo directe dusa in viraje masina se oprea
Frnele mergeau la a 2 pedala,mi`a zis ca a schimbat placheti :))
Suspensia cand o ridica si o cobora scartaia din toate incheieturile
Aibergurile sarite la volan si bord
Masina a fost lovita in bot ca avea radiatoarele strambe
M`am contrazis cu el 20 de min ca el zicea ca are 136cp masina :) dar ea avea 110
zicea ca are Xenon dar nu avea
zice ca are asr dar nu avea
Frana de mana nu ii mergea
Si asta doar ce am vazut eu dar cinestie cate o mai avea!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 13-Ian-2012 22:01

imi pare rau ca ai fost dezamagit.... trebuie sa cauti mai cu atentie, eventual sa ai si niste bani pregatiti :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Vin 13-Ian-2012 22:12

eu am cautat,am vb cu baiatul la telefon mi`a zis ca e perfecta masina am vazut si ceva in poze dar pana nu vezi cu ochii tai nu ai de unde sa sti...am mers cu masina si intradevar cei 110cp isi facea treaba adika masina tragea cat de cat bine pe langa opelul meu dar cand luat viraj cu ea se oprea :)

Si inca o chestie fara suparare dar eu unu opelul meu la interior il vad mult mai bine ca aia am fost dezamagir si de felul cum stai la volan!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 13-Ian-2012 23:10

Acum eu nu stiu cum a fost pozitionat si reglat scaunul, daca o fi fost rupt, sudat, defect, etc, dar iti pot spune ca niciodata n-o sa stai intr-un opel asa cum stai intr-un c5.
Poate doar in Insignia, dar in modele mai vechi, nu cred ca se sta ca in C5.
Imi pare rau ca ai fost dezamagit, dar cred ca nesimtirea unora depaseste orice nivel. Cum dzeu sa-ti spuna ca masina e perfecta, atata vreme cat era plina de bube?

Racareanu112
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Joi 12-Ian-2012 09:24
Localitate: Craiova

Mesajde Racareanu112 » Vin 13-Ian-2012 23:29

la asta cu statu in scaun a fost o parere de`a mea,aici parerile sunt impartite si depinde si de scaun,volan cum erau reglabile...dar da asta am ramas si eu blocat ma facut sa fac si 1oo de km pana la el k sa vad o masina de dus la dezmembrat!


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu