Injectoare, pompe, regulatoare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Injectoare, pompe, regulatoare
Salutari posesorilor si pasionatilor de Citroen.Am tot cautat pe forum un topic exclusiv pe acest subiect si desi sunt foarte multe discutii pe tema asta, personal nu am gasit informatiile care-mi trebuiesc.Deci....problemele mele sunt urmatoarele:
1. este mai bine sa inlocuiesc injectorul cu unul sh, sau sa incerc sa-l reconditionez la Buzau sau in alta parte unde se lauda ca pot repara/reconditiona asa ceva? Ma refer la injector marca SIEMENS pentru C5 II 2.0HDi 138cp.
2. difera injectorul de la motorul 2.0HDi 136cp cu FAP de cel de la 2.0HDi 138CP fara FAP? In principiu n-ar trebui dar trebuie sa intreb.
Astept pareri/sfaturi calificate si mai ales de la cei care au incercat reconditionarea lor (pe net nu am gasit nimic)
1. este mai bine sa inlocuiesc injectorul cu unul sh, sau sa incerc sa-l reconditionez la Buzau sau in alta parte unde se lauda ca pot repara/reconditiona asa ceva? Ma refer la injector marca SIEMENS pentru C5 II 2.0HDi 138cp.
2. difera injectorul de la motorul 2.0HDi 136cp cu FAP de cel de la 2.0HDi 138CP fara FAP? In principiu n-ar trebui dar trebuie sa intreb.
Astept pareri/sfaturi calificate si mai ales de la cei care au incercat reconditionarea lor (pe net nu am gasit nimic)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Eu nu am auzit de motor de 138 si de 136, numai de 136, pt ca are fix 100kw, dar asta conteaza mai putin.
Undeva la sectiunea publicitate, era un coleg care parea destul de profesionist care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor.
Diferenta dintre el si altii, este ca are scule serioase, cel putin din poze.
La cat costa un injector nou, eu zic ca merita sa incerci.
Undeva la sectiunea publicitate, era un coleg care parea destul de profesionist care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor.
Diferenta dintre el si altii, este ca are scule serioase, cel putin din poze.
La cat costa un injector nou, eu zic ca merita sa incerci.
Ultima oară modificat Mie 15-Feb-2012 00:47 de către mesersmith, modificat 1 dată în total.
)mesersmith scrie:Eu nu am auzit de motor de 138 si de 138, numai de 136, pt ca are fix 100kw, dar asta conteaza mai putin.
Undeva la sectiunea publicitate, era un coleg care parea destul de profesionist care se ocupa cu reconditionarea injectoarelor.
Diferenta dintre el si altii, este ca are scule serioase, cel putin din poze.
La cat costa un injector nou, eu zic ca merita sa incerci.
Foarte multi nici nu stiu ca exista varianta fara FAP, de unde este si diferenta de 2cp desi cum spui si tu, tot 100kw apar pe carte, dar o lasam ca fiind alta chestie pt ca am aflat ca nu conteaza.Multumesc foarte mult pt raspunsul rapid, dar din nefericire nu ma ajuta pt ca nu stiu la care coleg te referi.Un pic mai explicit daca se poate.Multumesc inca o data si sper ca forumul sa se dovedeasca din nou, f. Util
mihaistan scrie:Buna ziua , sunt curios ... cum se comporta masina si cine a constatat injectoarele stricate ? tocmai am fost sa verificam injectoare la un c5 hdi rhr cu peste 200k si erau brici ....
Buna ziua.Simptomele au inceput din vara.Daca mergeam mai mult cu masina si o opream, trebuia sa astept sa se mai raceasca pentru ca altfel nu mai pornea.Mai tarziu am descoperit ca pot s-o ajut cu racitul, pulverizand niste apa pe injectoare.Tot vara dupa ce am mers cu 160km/h pe autostrada, cand am intrat in Bucuresti si am scos-o din viteza ca sa fac frana de motor, mi s-a oprit motorul in mers.La fel, a trebuit sa stau ca sa se raceasca.Am crezut ca iarna o sa fie ok, datorita frigului dar la prima cheie dimineata o ia foarte greu, cateodata deloc.Dupa ce o pornesc, restul zilei nu mai am probleme, porneste la sfert.De mers, cand merge, merge ok, motorul toarce ok desi parca aud ceva nereguli in toba.
Am pus un tester universal pe ea si-mi arata presiunea 260bar la relanti si ~ 600bar cand o accelerez.
La indrumarea lui Khan astazi o sa-i fac testul cu paharele si o sa-i mai fac o diagnoza, dupa care voi lua o hotarare, pentru ca este pacat de masina.Sunt foarte multumit de ea si merita 1-2 injectoare

Va tin la curent
Ar fi de verificat bujiile + releul de bujii pentru pornirea de dimineata ... am avut aceasi problema cu un c5 ... problema fiind releul (desi in vara fusese cumparat nou) .
Iar cu pornirea cand este fierbinte ... ar fi interesat de pus testerul exact cand se intampla acest lucru . S`ar putea sa aveti surpize ...
Iar cu pornirea cand este fierbinte ... ar fi interesat de pus testerul exact cand se intampla acest lucru . S`ar putea sa aveti surpize ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
mihaistan scrie:Ar fi de verificat bujiile + releul de bujii pentru pornirea de dimineata ... am avut aceasi problema cu un c5 ... problema fiind releul (desi in vara fusese cumparat nou) .
Iar cu pornirea cand este fierbinte ... ar fi interesat de pus testerul exact cand se intampla acest lucru . S`ar putea sa aveti surpize ...
Acum nu am cum sa fac asta pt ca este frig afara si nu mi-au mai aparut acele simptome.La ce surprize va referiti?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Intr-adevar, am patit si eu ceva similar: la cald, dar numai la cald, motorul pornea f greu si numai dupa ce-l lasam sa se raceasca.
Explicatia era una f simpla: unul dintre injectoare scapa atat de mult pe retur la cald, incat nu mai putea crea presiunea necesara in rampa.
Injectorul a fost reconditionat si merge si azi.
Explicatia era una f simpla: unul dintre injectoare scapa atat de mult pe retur la cald, incat nu mai putea crea presiunea necesara in rampa.
Injectorul a fost reconditionat si merge si azi.
mesersmith scrie:Intr-adevar, am patit si eu ceva similar: la cald, dar numai la cald, motorul pornea f greu si numai dupa ce-l lasam sa se raceasca.
Explicatia era una f simpla: unul dintre injectoare scapa atat de mult pe retur la cald, incat nu mai putea crea presiunea necesara in rampa.
Injectorul a fost reconditionat si merge si azi.
Exact asta am dedus si eu, ba chiar mi s-a confirmat tot citind pe acest forum.Din acest motiv vreau sa fac si testul cu paharele.Voi verifica si bujiile totusi.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Da, musai testul cu paharele, dar cu motorul f cald.
Din pacate, nu mai stiu cat ar trebui sa curg aintr-un minut, dar iti poti da seama procentual de diferente.
Adica daca intr-o anumite unitate de timp, intr-un pahar ai avea dublu cantitatii, e clara treaba.
Nu e de abandonat ideea cu regulatorul, care ar putea da aceleasi simptome.
Din pacate, nu mai stiu cat ar trebui sa curg aintr-un minut, dar iti poti da seama procentual de diferente.
Adica daca intr-o anumite unitate de timp, intr-un pahar ai avea dublu cantitatii, e clara treaba.
Nu e de abandonat ideea cu regulatorul, care ar putea da aceleasi simptome.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats