Pagina 1 din 5

Test lexia , diferite probleme

Scris: Vin 13-Apr-2012 08:29
de gropitzabogdan
Desi nu s-a intamplat niciodata asa ceva , masina m-a lasat in drum. Am plecat dimineata din Alba Iulia spre Craiova fara nici o problema si inainte de Sibiu pe la Saliste la o viteza de 130 km/h a inceput sa intre in frana de motor si sa tremure toata masina . Am oprit pe dreapta ,m-am uitat putin la ea si am incercat sa plec mai departe. :roll: Dupa multe incercari de pornit masina am reusit intr-un final si tremura toata , nu se tura nici macar pana in 2000 . Am reusit sa ajung la sibiu la citroen cu ea in starea in care era si au pus lexia pe ea .

POZA test lexia
Imagine

Poza injectoare relati/turat
Imagine

Imagine

Ce-i de la citroen au spus mai multe cauze care fac ca masina sa nu porneasca :cry:

Scris: Vin 13-Apr-2012 10:32
de mihaistan
Ar fi util sa se stearga toate erorile ... iar cu Lexia conectata sa "dai" o cheie ... teoretic ar trebui sa se vada ce ii lipseste ! si dupa aceea vazut erorile recente care apar ...ce verdict au dat ?

Scris: Vin 13-Apr-2012 11:28
de gropitzabogdan
Au incercat sa o porneasca dar a pornit greu si era lexia pe ea . Dupa ce a pornit a scos fum alb si tremura motorul. Au spus ca injectorul 1 si 3 sunt cu probleme

Scris: Vin 13-Apr-2012 14:44
de gropitzabogdan
http://www.youtube.com/watch?v=ymVh352K5N0
Am postat o filmare sa fie mai explicita . Oare injectoarele sunt problema?

Scris: Vin 13-Apr-2012 22:43
de dj01fad
eu nu cred... nu crapau 2 injectoare odata, si parerea mea este ca NU e de la injectoare. cel mai posibil sa fie zapacit regulatorul de presiune. am patit asta la 3 masini, si in nici unul din cazuri nu mi-a dat eroare permanenta pe lexia, doar intermintenta, cum ti-a dat si tie. cand l-am inlocuit au disparut simptomele. cumva cand e rece porneste mai bine?

Scris: Sâm 14-Apr-2012 02:28
de iuliu m.
Daca asta nu-i regulator de presiune de pe pompa...
Exact asa facea a mea asta-iarna cand ma suparasem rau pe ea :lol:
I-am "trantit" unul SH de Jumper, acelasi motor, si a mers brici de atunci si pana acum.
E doar o idee.
Bafta!

Scris: Sâm 14-Apr-2012 09:09
de gropitzabogdan
La rece motorul porneste la prima cheie doar ca tremura groaznic si scoate un fum asa cum se vede in filmare :cry:

Scris: Sâm 14-Apr-2012 10:05
de dj01fad
hmmmm acum am vazut filmuletul... fumul ala si mersul airuea chiar poate sa fie de la injector sa stii.

Scris: Sâm 14-Apr-2012 11:09
de gropitzabogdan
Dupa sarbatori sper sa rezolv problema. Oricum nu la citroen ca astia iti taie si parul din cap .La ei ma costa in jur de 36 mil injectoarele asa ca am adus masina acasa pe platforma momentan. Daca era de la regulator pe lexia nu aparea eroare ceva?

Scris: Sâm 14-Apr-2012 14:43
de dj01fad
pai ai eroare acolo, eroarea numarul 4, care spune ca ai lipsa presiune carburant... asa mi-a dat si mie cand a fost de la regulator, si a fost tot eroare intermitenta, nu permanenta. totusi, pierderea de presiune poate sa fie si de la injector.... nu stiu ce sa zic, pe nevazute nu poti sa tragi concluzii.
daca vrei injectoare, am eu de la un c5 cu 2000 hdi rhz, care avea 120,000 km. bineinteles, asta daca chiar e de la injectoare.

Scris: Mie 18-Apr-2012 17:45
de gropitzabogdan
Se pare ca problemele cu injectoarele sunt doar din cauza motorinei :evil: . PETROM

Scris: Mie 18-Apr-2012 18:29
de mesersmith
Pana la urma ai rezolvat? Si cum?

Scris: Mie 18-Apr-2012 20:56
de gropitzabogdan
Momentan masina este in service si am cumparat injectoare second doar ca unul din ele nu merge si maine imi aduce altu. Sa vedem maine cu celalalt daca e bun . Cu masina pornita am scos pe rand mufele si la injectorul 1 nu schita nici un semn . Dimineata sper sa rezolv :roll:

Scris: Joi 19-Apr-2012 13:23
de gropitzabogdan
Revin cu noutati. Se pare ca merg injectoarele toate dar masina tot tremura si scoate fum alb . Nici nu stiu ce sa ii mai fac :(

Scris: Joi 19-Apr-2012 13:32
de calul
Verifica debitmetrul de aer si regulatorul de presiune de la pompa de injectie sau poate senzorul de la rampa comuna. Daca injectoarele merg bine poate fi presiunea scazuta de motorina sau debitul de aer gresit calculat de ECU. Pentru debitmetru poti incerca simplu prin scoaterea mufei acestuia. Iti doresc mult noroc la rezolvarea problemei.