Ventilator

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
ady9110
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Sâm 26-Mai-2012 23:07
Localitate: Prahova

Ventilator

Mesajde ady9110 » Mar 31-Iul-2012 21:51

Am si eu o nelamurire.cand conduc mai agresiv(schimb viteze pe la 4000-5000 ture) dupa 2 3 km incepe ventilatorul sa intre in functiune.si dureaza cam 5 10 minute chiar si dupa ce am oprit masina.E normal sa se intample asa sau e posibil sa fie ceva defect? :D

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 31-Iul-2012 21:56

E normal. Motorul e cald, mai ales daca tragi de el pe caldurile astea. Vrei sa ia foc? Daca n-ar porni ventilatorul ala...nu m-ar mira.
Apa unde iti sta?

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mar 31-Iul-2012 22:03

nu e normal sĂŁ meargĂŁ dupĂŁ ce ai luat contactul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 31-Iul-2012 22:05

Se pare ca la var II e normal.
La mine la var I, oricat ar fi motorul de cald la oprirea lui, se opreste ventilatorul.
La var II, l-am mai auzit mergand cam jumatate de minut.
Am si doua peugeot 308 noi si la fel este si la ele.

Avatar utilizator
ady9110
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Sâm 26-Mai-2012 23:07
Localitate: Prahova

Mesajde ady9110 » Mar 31-Iul-2012 22:23

in bord ambii indicatori sunt la jumatate.La mine dureaza si 10 minute dupa ce am oprit motorul.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 31-Iul-2012 22:23

Nu cred ca e normal.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 01-Aug-2012 07:24

sandor mihai scrie:nu e normal sĂŁ meargĂŁ dupĂŁ ce ai luat contactul.

si la xantia mea mai merge dupa ce iau contactul
cat nu am stat sa ma uit
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 01-Aug-2012 08:45

la xantia problema e la mufa de la sonda de temperatura. Nu e logic sĂŁ meargĂŁ ventilatorul dupĂŁ oprirea motorului pt. CĂŁ pompa de apa nu mai miÂşcĂŁ apa prin motor. ÂŞi oricum dupĂŁ oprirea motorului temperatura apei creÂşte pt cĂŁ absoarbe cĂŁldura de la metal.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 01-Aug-2012 08:48

dar termostatul e mecanic si apa circula :wink:
raceste apa din radiator si o trimite in motor
rece jos calda sus :wink:

EDIT:e o protectie suplimentara
cum ai zis in motor continua sa se incalzeasca si caldura o disipeaza prin radiator cu ajutorul ventilatorului
scade sub 80-90 se opreste ca nu mai prea calda apa
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
ady9110
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Sâm 26-Mai-2012 23:07
Localitate: Prahova

Mesajde ady9110 » Mie 01-Aug-2012 10:38

deci pana la urma ar trebui sa ma duc cu ea la un service sau nu e nevoie? :)

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 01-Aug-2012 10:39

nu te duce,e normal :wink:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
ady9110
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Sâm 26-Mai-2012 23:07
Localitate: Prahova

Mesajde ady9110 » Mie 01-Aug-2012 10:40

Ok,multumesc pentru raspuns. :D

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 01-Aug-2012 11:23

nu e normal. Am mai avut probleme de astea la 1.6. Cauza aº putea fi Releul gri din dreapta ventilatorului, modulul care comandã ventilatorul sau calculatorul de injecþie. Puþinã logicã ne ajuta sã ne dãm seama cã 10 minute sunt prea mult pentru a raci o apa care nu mai e circulata. Senzorul care informeazã calculatorul de temperatura apei e pe chiulasã iar dupã ce opreºti motorul ventilatorul poate merge 2 ore cã nu prea conteazã. Temperatura din jurul Senzorului va scãdea odatã cu rãcirea motorului. În plus timpul în care sta pornit dupã oprirea motorului zici cã e aleator.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Mie 01-Aug-2012 13:10

Week-endul trecut am observat si eu, pentru prima oara, ca ventilatoarele de la motor au ramas pornite dupa oprirea acestuia. Afara erau vro 38 de grade, masina a fost forjata vreo 70 km ( cu 4 persoane si bagaje)..apa pe la 90 la drum intins si varfuri de maximum 97 grade la opriri cu motorul tinut pornit ( ex:semafoare, localitati cu carute multe). Consider ca e normal, apa oricum circula daca termostatul este deschis. Pana acum nu am observat sa faca asa, dar poate nu oi fi fost eu atent. Oricum , la toate masinile anterioare, inclusiv la actualul logan de serviciu, pe caldura mare, ventilatorul ramane pornit si cand motorul este oprit.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 01-Aug-2012 13:24

toate care au ventilatoare electrice fac asa
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats