Pagina 1 din 2
Mi s-a ars ventilatorul de radiator
Scris: Vin 14-Dec-2012 21:56
de taviciobanu
Mdeaa, mi s-a ars ventilatorul de la radiator...A-nceput sa-mi faca bordul ca pomul de Craciun, apa s-a dus in rosu direct, stop, stop, service, benganituri in difuzor, ce mai, tot tacamul...In prima faza s-a ars siguranta mare de 50 A, am pus niste sarma si asa am ajuns la service.
De fapt apa nu a fiert, doar credea computerul ca a fiert.Totusi la o verificare mai atenta s-a vazut ca ventilatorul era ars, motorasul de fapt...
Ceva explicatii se poate? sau poate ca era batran si bolnav...
Scris: Vin 14-Dec-2012 22:02
de mesersmith
Motorasul ala nu e cine stie ce capodopera.
Adica, nu prea ma mira ca s-a dus, mai ales ca el e primul care-si ia in nas toata apa din fata masinii.
Il schimbi si gata.
L-ai demontat?
E ars complet?
Adica e ars bobinajul?
Sa nu fie carbunii terminati.
Scris: Vin 14-Dec-2012 22:47
de taviciobanu
Pur si simplu nu se invarteste cand il pun pe direct.Am comandat deja altul nou, 390 lei fabricatie Polonia.Sincer, nu m-am gandit la faza cu carbunii.Cum se verifica, din cate am vazut e cam capsulat totul pe-acolo?
Scris: Vin 14-Dec-2012 22:48
de taviciobanu
si apropo, of topic avertismentul ala nu se poate da jos?Am ispasit deja mai mult decat Nastase...
Scris: Vin 14-Dec-2012 22:55
de mesersmith
Dai motorul jos de pe suportul lui, dupa ce in prealabil ai scos elicea de pe el.
Atentie la surubul care tine aceasta elice, are filetul INVERS.
Apoi, cu o surubelnita, asa cum vezi in poza, desfaci prinderile presate de la capac.

Scris: Vin 14-Dec-2012 22:58
de mesersmith
taviciobanu scrie:si apropo, of topic avertismentul ala nu se poate da jos?Am ispasit deja mai mult decat Nastase...
Ok, o sa te propun pentru reabilitare.
Scris: Vin 14-Dec-2012 23:02
de taviciobanu
Hmmm, interesant, o sa incerc maine.Mersi.Si...carbuni de unde iau?
Scris: Vin 14-Dec-2012 23:28
de dj01fad
de la carbuni este sigur, am avut problema asta aproape la toate citroenurile ce mi-au trecut prin mana. totusi, de multe ori problema nu este efectiv la carbuni, ci la faptul ca intra apa, se face rugina la culisele carbunilor, si raman blocati.
s-ar putea sa am eu niste carbuni de la un motor de c5, trebuie sa ma uit sa vad ce si cum. daca cumva dau de ei, ti-i fac cadou.
Scris: Vin 14-Dec-2012 23:37
de mesersmith
taviciobanu scrie:Hmmm, interesant, o sa incerc maine.Mersi.Si...carbuni de unde iau?
Eu am luat carbuni de dacie, de alternator, din aceia cu 2 cabluri pe fiecare.
Apoi i-am taiat pe lungime cu o panza.
Nu este foarte profesionista manevra, dar in calarasi e foarte dificil sa gasesti ceva de genul asta.
Dar vad ca ar putea avea colegul dj.
Eu cred ca daca sunt doar carbunii, nu are rost sa cheltuiesti intreaga suma pentru motor.
Scris: Sâm 15-Dec-2012 00:12
de taviciobanu
Ce sa mai, l-am comandat deja...Dar sa va spun una buna, am ras cu lacrimi azi.
Fiti atenti:ma duc azi la un depozit second si-ntreb:aveti ventilator asa si pe dincolo?
Aveeem! 3 milioane!
Bah baieti, da cum sa cereti 3 milioane cand eu il iau cu 4 milioane nou nout cu 1 an garantie?
Eh, zice, chinezarii, chinezarii, zice patronul, intepat rau de tot!
Pardon, nu Ceaina, ci Polonia, zic eu.
Si-mi aduce pana la urma un ventilator ruginit de mama mama care abia se-nvartea.Bah baieti, la 1 milion il iau si-asa si cat o merge o merge, dar 3 milioane nu pot sa dau, nici macar nu se-nvarte usor, probabil e pe moarte si asta zic eu.
Nu si nu si nu si nu ca e bun, ca-i doar statut, ca-i frig, ca-si da drumul,etc.
Bine bah baieti, dati-i voi drumul si eu il iau si la 3 milioane,dar dati-i voi drumul.
Eh, probabil e putina mizerie intre motor si paleti, desfacem, curatam si e ca nou.Desfaceti baieti, le zic.
Si-aici e faza de coma:vine un dorel c-o cheie-n mana si trage boul sa desfaca, dar din cauza ca-i pe invers surubul, trage ca narodul si-l rupe din carcasa cu piulita cu tot!
Si-ncep sa se vaiete ca aoleoo motorul nostru, care acum e varzaaaa!!!
Si eu ma spargeam de ras huhuhu. Zic bine bah baieti, nu mai bine luati voi 1 milion de la mine si castigati si voi, eram si eu multumit, si toata lumea era fericita si se ducea acasa linistita?Asa luati-l si dati-l la gunoi ca vi-l mai cumpara draq acuma!Vedeti ce-nseamna sa va halapiti?Domne, ca ne-ai blestemat...Pai bah fratilor, daca eum-am rugat o juma de ora de voi sa nu ma jupuiti, si voi nu si nu...Acuma plangeti!
Scris: Sâm 15-Dec-2012 16:16
de Mexik
am mai patit si eu in trecut asa ceva,si asa le trebe la fomisti
Scris: Sâm 15-Dec-2012 22:04
de taviciobanu
Acum l-am demontat, l-am spalat bine bine, l-am pus la uscat si maine il examinez, poate mai iese ceva din el...
Scris: Dum 16-Dec-2012 01:13
de mesersmith
Nu te-ai uitat in el?
Ca spalatul se face dupa ce-l demontezi, ca o sa-ti curga praf de carbuni din el si o sa-l mai speli o data...
Scris: Lun 17-Dec-2012 19:51
de taviciobanu
M-am uitat:2 carbuni rupti+2 perii afumate.Ceva s-antamplat acolo...
Scris: Lun 17-Dec-2012 20:19
de mesersmith
Daca platanul care tine carbunii nu este ars sau topit, este reparabil.
O sa-ti ramana de rezerva.
Oricum, platanul ala se potriveste la motorul de la pompa hidraulica, asa incat ar fi bine sa-l pastrezi.