Pagina 1 din 3
As vrea si eu pilot automat, ma puteti ajuta ?
Scris: Lun 25-Feb-2013 19:49
de taviciobanu
Salut!
C5-ul meu este din 2003 phaseI.As vrea sa-i pun un pilot automat (maneta din stanga).Din cate am inteles cica n-ar trebui decat sa-i cumpar o maneta si s-o var in mufa.Sa fie asa simplu?Ma puteti ajuta cu niste sfaturi (ce fel de maneta s-ar potrivi, daca ar mai trebui facut si altceva, etc) ?
Scris: Lun 25-Feb-2013 20:48
de marianmarian
trebuie verivicata dupa VIN-ul masini daca are instalatia pe masina de pilot automat
nu se merita modificari
Scris: Lun 25-Feb-2013 23:39
de mbc
Eu stiu ca trebuie si activata cu Lexia, dar nu sunt 100% sigur.
Scris: Lun 25-Feb-2013 23:48
de mesersmith
Da, trebuie activata functia din lexia, dar nu inainte de a vedea daca masina este precablata.
Personal, nu cred ca e cablata, desi nu stiu sigur.
De pe citroen service, nu poti afla daca este precablata sau nu. Degeaba bagi VIN-ul masinii, ca n-o sa-ti spuna daca e precablata, ci doar daca are sau nu o functie sau o alta.
Scris: Mar 26-Feb-2013 17:29
de taviciobanu
Paaiiii, si cum as putea sa aflu daca e precablata?
Scris: Mar 26-Feb-2013 17:37
de Rica
cauti mufa dedicata

Scris: Mar 26-Feb-2013 17:58
de Static
Rica scrie:cauti mufa dedicata

mno, guys
dar nu trebuie schimbata si masca volanului?
Scris: Mar 26-Feb-2013 17:59
de aurelian21
E f simplu, daca din lexia ai optiiunea de a activa asa ceva cel mai probabil e precablata, pentru ca BSI-ul e programat sa caute unitatea, daca nu ai optiunea in lexia nici cablajul nu il ai, apropo aici ar merge si pt cd-changer... (ce vorbeam noi pe privat) daca nu vrei sa dai jos nimic...
Scris: Mar 26-Feb-2013 18:06
de Catalin Ionut
mufa dedicata e cumva langa sigurante?...cand deschizi de tot compartimentul din stanga volanului?...eu acolo am o mufa mai maricica care nu e conectata la nimic
Scris: Mar 26-Feb-2013 18:31
de mesersmith
Pe naiba. Ce mufa dedicata visati voi? Sunt o gramada de chestii care trebuie sa existe.
In primul rand, masina sa aiba cel putin com2000 si nu mai vechi. Apoi sa ai la ambreiaj un contactor, iar la frana un alt contactor, dar cu doua randuri de contacte. Si mufele aferente lor. Si acestea sa fie legate la instalatia masinii, nu doar sa fie si ele pe acolo.
Masca volanului? Tu ai vazut vreodata un c5 var II? Ce masca, ce volan?
In alta ordine de idei, eu obisnuiesc ca atunci cand nu stiu, sa nu scriu nimic. Prefer sa nu incurc pe nimeni.
Nu se dau premii pentru un anumit numar de posturi.
Presupunerile pot incurca mai mult, decat sa ajute.
Scris: Mar 26-Feb-2013 18:35
de Static
mesersmith scrie:Masca volanului? Tu ai vazut vreodata un c5 var II? Ce masca, ce volan?
In alta ordine de idei, eu obisnuiesc ca atunci cand nu stiu, sa nu scriu nimic. Prefer sa nu incurc pe nimeni.
Nu se dau premii pentru un anumit numar de posturi.
Presupunerile pot incurca mai mult, decat sa ajute.
intamplator am faza II cu cruise control, iar in masca volanului am un loc special "taiat" pentru maneta de cruise ca doar nu se aplica cu lipici.
C'mon Meser....wake up
Scris: Mar 26-Feb-2013 18:39
de mesersmith
Daca prin masca volanului tu intelegi acele plasticuri de sub volan, da, ai dreptate. Si acelea trebuiesc decupate. Nu stiu sigur daca au sau predecupata zona aia.
Eu am inteles ca te referi la capacul de pe volan (unii asa numesc acea parte a volanului), ca la acele masini care au butoane acolo: c4, c5 III si alte marci.
Scris: Mar 26-Feb-2013 19:04
de Static
da la acele plastice ma refeream.
oricum se poate verifica la mufa de la frana in functie de cate fire are.
eu parca am 3 daca nu ma insel.
Scris: Mar 26-Feb-2013 19:29
de silviu_79
Rica: iar te bagi in ciorba fara sa ai habar. (scuze dar este enervant cu bagatul asta in seama pe toate topicurile fara sa ai habar de unele si vorba lui mesersmith, numarul de posturi nu se premiaza).
Comanda de pilot automat/limitator se monteaza in COM unde e un lacas cu contacte in care se infige smecheria. Adica comanda, nu alta smecherie

)
La pedala de ambreiaj trebuie sa existe un contactoc cu 2 fire, la frana trebuie sa fie cu 4 fire iar pentru a functiona si limitatorul trebuie sa ai si la acceleratie o mufa cu cel putin 4 fire.
Ma rog, daca ele nu exista se pot adauga, atat contactoarele cat si firele.
Scris: Mar 26-Feb-2013 19:37
de mesersmith
Corect, nu e mare lucru de tras cateva fire.
La fel si contactoarele.
E interesant de vazut daca la o masina necablata, exista suporturile pentru contactori.
Si da, pentru limitator, trebuie sa existe acel contactor si pe acceleratie de care uitasem.
Nu stiu daca nu cumva la variantele de c5 cu potentiometrul la pedala de acceleratie, sunt sau nu inglobate acele contacte in acel potentiometru. Nu stiu acest lucru si inclin sa cred ca exista doar varianta cu contactor extern.