schimbare pompa servo electrica...

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

mariuss99
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 26-Mar-2013 09:28
Localitate: timisoara

schimbare pompa servo electrica...

Mesajde mariuss99 » Mie 27-Mar-2013 20:55

imi poate spune cineva daca am schimbat pompa servo electrica la masina daca trebuie invatata sau nu ca nu imi cupleaza servo?
vreau sa zic ca am gasit una de peugeot 407 si ii la fel am schimbat doar vasul de deasupra....
ca sa mearga servo trebuie invatata pompa?

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 27-Mar-2013 21:04

Tu nu cumva ai mai postat o data despre acelasi lucru?
Nu conteaza.
Scie aici exact tot ce ai facut pana acum, ca sa stiu ce sa-ti spun sa faci.

mariuss99
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 26-Mar-2013 09:28
Localitate: timisoara

Mesajde mariuss99 » Mie 27-Mar-2013 21:16

ba da aporximativ....
am gasit o pompa servo de peugeot 407 si ii identica la mufe la tot i-am schimbat vasul de sus am bagat cele doua mufe in pompa dar tot nu face nimic....
sincer am crezut ca o pun sus si o vede ca si buna....
dar nici macar nu scoate nici un sunet.....
sau trebuie invatata la cineva cu diagnoza de citroen.........
deja mi-am prins urechile si nu mai stiu ce sa ii fac........

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 27-Mar-2013 23:50

Daca pompa e identica, nu trebuie sa-i faci nimic, nu trebuie invatata cu nimic.
Ar trebui sa porneasca singura.
Nu stiu daca pompa de la 407 este identica. E posibil sa fie unele diferente.
Apoi, ar trebui sa verifici si siguranta alocata pompei, cand s-a ars cea veche, e posibil sa fi ars si siguranta ei.
La fel, trebuie verificat tot circuitul, daca pompa este ok si mufa este aceeasi.

KyoViking
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Mie 03-Aug-2011 20:38
Localitate: Arad
Masina: Citroen C5 III 2.0 HDI 2008

Mesajde KyoViking » Joi 28-Mar-2013 00:08

Ai incercat sa resetezi computerul de bord? Eu cand am schimbat saiba de cupru la un injector, dupa pornire motorul nu mergea rotund. Am scos bornele de la baterie 2-3 min si dupaia a mers bine. Sper sa fie de folos.
''Singura forta mai puternica decat aburul,electricitatea sau energia nucleara este vointa oamenilor'' Albert Einstein

mariuss99
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 26-Mar-2013 09:28
Localitate: timisoara

Mesajde mariuss99 » Joi 28-Mar-2013 09:11

am sa incerc si asa .....
totul ii identic in afara de vas care l-am schimbat cu cel de pe pompa mea...
siguranta alocata pompei unde o gasesc in panoul de langa baterie? de cat ar trebui sa fie?
ms...

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 28-Mar-2013 09:41

la montaj-demontaj scoti bornele
dupa ce termini lucrarea pui borna si calculatorul ar trebui sa vada ca pompa este buna
bafta
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 28-Mar-2013 10:30

Bornele care? Kilometrice? :razz: :razz: :razz: Sau care?
Eu sunt convins ca asa a procedat colegul si ca a scos bornele de la baterie, daca la asta te-ai referit.
Cum aceasta operatie nu e deloc una simpla, recomand tratarea cu seriozitate a acestui lucru, pentru ca nu cred ca ai vrea sa iei foc pe drum.

Siguranta este F10 de sub capota, deasupra bateriei.
Verific-o. Ar trebui sa fie verde la culoare.
Nu-ti mai pun poze, pentru ca nu poate fi decat una singura F10. Este de 30A. Sa nu pui sarme sau chestii romanesti, asa cum am mai vazut pe aici tot felul de sfaturi de genul asta.
Cumperi siguranta de 30A, identica din punct de vedere constructiv si electric.

Totusi, spune-mi si mie ceva.
Spui ca ai pus vasul tau si nu cel al pompei.
Nu stiu cum e la 407, dar ca la c5 sigur nu e. Tu stii ca uleiul pentru directie este acelasi cu cel de la suspensie?
Cand ai schimbat pompa, ce ulei ai pus? Presupun ca macat a trebuit sa completezi, ca ai pierdut ceva ulei, nu? Cu ce ai completat?

Uita-te la mufa de pe pompa si spune-mi cati pini vezi in ea.

mariuss99
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 26-Mar-2013 09:28
Localitate: timisoara

Mesajde mariuss99 » Joi 28-Mar-2013 11:18

siguranta ii buna...
pe o mufa are 4 si 5 pini si pe cealalta mufa 2 pini
am dat doar vasul de pe pompa servo cel negru l-am inlocuit
de ulei am bagat cel de pompa servo electrica are o culoare spre verzui albastrui
Imagine

Imagine
am pus si doua poze cu pompa servo de peugeot

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 28-Mar-2013 11:26

Stai putin, ca m-ai pierdut.
Totusi, indiferent de ulei, pompa trebuia sa inceapa sa se invarta.
Nu am nicio documentatie de var II, din care sa inteleg cum merge pompa asta, adica sa vad cand anume porneste, daca se invarte tot timpul, daca schimba sensul, etc.
Pentru ca daca face toate astea, inseamna ca are un controler propriu.

Totusi, explica-mi chestia cu uleiul, ca nu am verificat pana acum.
La masina ta, nu ai un furtun care intra in pompa si care vine de la rezervorul alb din stanga motorului?
Adica, nu este acelasi rezervor cu cel de la suspensie? Ca asta ar fi wow...
Ori, daca e asa, ce tot spui tu de ulei verde? Unde l-ai pus? In care rezervor? Ca daca ai pus uleiul ala in rezervorul suspensiei, ai comis-o rau de tot.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 28-Mar-2013 11:32

Exact cum banuiam si cum stiam. Foloseste acelasi ulei cu suspensia, ca la var I, chiar daca acolo pompa era mecanica.
Deci, unde ai pus uleiul ala verde?
Imagine

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 28-Mar-2013 11:41

cred ca a pus LHM in loc de LDS
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

mariuss99
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 26-Mar-2013 09:28
Localitate: timisoara

Mesajde mariuss99 » Joi 28-Mar-2013 12:11

sincer am pus in ambele borcane....dar nu vad care ar fi legatura de nu merge pompa servo....
specificatiile uleiului este : M2C204-A2

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 28-Mar-2013 12:15

clar nu este bun
in C5 de pune LDS,acelasi fluid,lichid ca cel de la suspensie
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 28-Mar-2013 12:16

Prietene, care ambele borcane?
La C5 existĂŁ unul singur.
ªi da, pompa ar trebui sã se Învârtã indiferent de ce ulei ai.
Dar cred cĂŁ e spre binele tĂŁu cĂŁ nu porneÂşte.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu