Pagina 1 din 2

schimbare pompa servo electrica...

Scris: Mie 27-Mar-2013 20:55
de mariuss99
imi poate spune cineva daca am schimbat pompa servo electrica la masina daca trebuie invatata sau nu ca nu imi cupleaza servo?
vreau sa zic ca am gasit una de peugeot 407 si ii la fel am schimbat doar vasul de deasupra....
ca sa mearga servo trebuie invatata pompa?

Scris: Mie 27-Mar-2013 21:04
de mesersmith
Tu nu cumva ai mai postat o data despre acelasi lucru?
Nu conteaza.
Scie aici exact tot ce ai facut pana acum, ca sa stiu ce sa-ti spun sa faci.

Scris: Mie 27-Mar-2013 21:16
de mariuss99
ba da aporximativ....
am gasit o pompa servo de peugeot 407 si ii identica la mufe la tot i-am schimbat vasul de sus am bagat cele doua mufe in pompa dar tot nu face nimic....
sincer am crezut ca o pun sus si o vede ca si buna....
dar nici macar nu scoate nici un sunet.....
sau trebuie invatata la cineva cu diagnoza de citroen.........
deja mi-am prins urechile si nu mai stiu ce sa ii fac........

Scris: Mie 27-Mar-2013 23:50
de mesersmith
Daca pompa e identica, nu trebuie sa-i faci nimic, nu trebuie invatata cu nimic.
Ar trebui sa porneasca singura.
Nu stiu daca pompa de la 407 este identica. E posibil sa fie unele diferente.
Apoi, ar trebui sa verifici si siguranta alocata pompei, cand s-a ars cea veche, e posibil sa fi ars si siguranta ei.
La fel, trebuie verificat tot circuitul, daca pompa este ok si mufa este aceeasi.

Scris: Joi 28-Mar-2013 00:08
de KyoViking
Ai incercat sa resetezi computerul de bord? Eu cand am schimbat saiba de cupru la un injector, dupa pornire motorul nu mergea rotund. Am scos bornele de la baterie 2-3 min si dupaia a mers bine. Sper sa fie de folos.

Scris: Joi 28-Mar-2013 09:11
de mariuss99
am sa incerc si asa .....
totul ii identic in afara de vas care l-am schimbat cu cel de pe pompa mea...
siguranta alocata pompei unde o gasesc in panoul de langa baterie? de cat ar trebui sa fie?
ms...

Scris: Joi 28-Mar-2013 09:41
de Rica
la montaj-demontaj scoti bornele
dupa ce termini lucrarea pui borna si calculatorul ar trebui sa vada ca pompa este buna
bafta

Scris: Joi 28-Mar-2013 10:30
de mesersmith
Bornele care? Kilometrice? :razz: :razz: :razz: Sau care?
Eu sunt convins ca asa a procedat colegul si ca a scos bornele de la baterie, daca la asta te-ai referit.
Cum aceasta operatie nu e deloc una simpla, recomand tratarea cu seriozitate a acestui lucru, pentru ca nu cred ca ai vrea sa iei foc pe drum.

Siguranta este F10 de sub capota, deasupra bateriei.
Verific-o. Ar trebui sa fie verde la culoare.
Nu-ti mai pun poze, pentru ca nu poate fi decat una singura F10. Este de 30A. Sa nu pui sarme sau chestii romanesti, asa cum am mai vazut pe aici tot felul de sfaturi de genul asta.
Cumperi siguranta de 30A, identica din punct de vedere constructiv si electric.

Totusi, spune-mi si mie ceva.
Spui ca ai pus vasul tau si nu cel al pompei.
Nu stiu cum e la 407, dar ca la c5 sigur nu e. Tu stii ca uleiul pentru directie este acelasi cu cel de la suspensie?
Cand ai schimbat pompa, ce ulei ai pus? Presupun ca macat a trebuit sa completezi, ca ai pierdut ceva ulei, nu? Cu ce ai completat?

Uita-te la mufa de pe pompa si spune-mi cati pini vezi in ea.

Scris: Joi 28-Mar-2013 11:18
de mariuss99
siguranta ii buna...
pe o mufa are 4 si 5 pini si pe cealalta mufa 2 pini
am dat doar vasul de pe pompa servo cel negru l-am inlocuit
de ulei am bagat cel de pompa servo electrica are o culoare spre verzui albastrui
Imagine

Imagine
am pus si doua poze cu pompa servo de peugeot

Scris: Joi 28-Mar-2013 11:26
de mesersmith
Stai putin, ca m-ai pierdut.
Totusi, indiferent de ulei, pompa trebuia sa inceapa sa se invarta.
Nu am nicio documentatie de var II, din care sa inteleg cum merge pompa asta, adica sa vad cand anume porneste, daca se invarte tot timpul, daca schimba sensul, etc.
Pentru ca daca face toate astea, inseamna ca are un controler propriu.

Totusi, explica-mi chestia cu uleiul, ca nu am verificat pana acum.
La masina ta, nu ai un furtun care intra in pompa si care vine de la rezervorul alb din stanga motorului?
Adica, nu este acelasi rezervor cu cel de la suspensie? Ca asta ar fi wow...
Ori, daca e asa, ce tot spui tu de ulei verde? Unde l-ai pus? In care rezervor? Ca daca ai pus uleiul ala in rezervorul suspensiei, ai comis-o rau de tot.

Scris: Joi 28-Mar-2013 11:32
de mesersmith
Exact cum banuiam si cum stiam. Foloseste acelasi ulei cu suspensia, ca la var I, chiar daca acolo pompa era mecanica.
Deci, unde ai pus uleiul ala verde?
Imagine

Scris: Joi 28-Mar-2013 11:41
de Rica
cred ca a pus LHM in loc de LDS

Scris: Joi 28-Mar-2013 12:11
de mariuss99
sincer am pus in ambele borcane....dar nu vad care ar fi legatura de nu merge pompa servo....
specificatiile uleiului este : M2C204-A2

Scris: Joi 28-Mar-2013 12:15
de Rica
clar nu este bun
in C5 de pune LDS,acelasi fluid,lichid ca cel de la suspensie

Scris: Joi 28-Mar-2013 12:16
de mesersmith
Prietene, care ambele borcane?
La C5 existĂŁ unul singur.
ªi da, pompa ar trebui sã se Învârtã indiferent de ce ulei ai.
Dar cred cĂŁ e spre binele tĂŁu cĂŁ nu porneÂşte.