Pagina 1 din 1

Valva EGR defecta "pe deschis"

Scris: Vin 12-Apr-2013 19:26
de mitre
Salut
Am fost plecat vreo 4300 km si inainte am facut un test la masina la reprezentanta Oradea. C 5 II 2006 motor 1997 diesel 100 kw. Aveam o eroare airbag si centura scaun dreapta si antipolution. Au sters erorile, prima nu mai apare dar a doua dupa 2 zile a reaparut. Nu sunt semne ca masina nu merge bine dar in plus au zus ca am valva EGR defecta blocata "in pozitia deschisa". Am mers apoi 4300 km si nu am bagat de seama nimic, poate un consum usor mai mare cam cu jumate de litru dar nu per total ci doar la accelerari bruste. Total traseu pe afisaj consum 5,4. Nu il discutam aici asa ca va rog opinii despre valva EGR care cica face cu manopera cam 1000 lei pe original.
Merci

Scris: Dum 14-Apr-2013 07:47
de marianmarian
e bine ca a ramas pe deschis ca daca ramanea pe inchis nu mergea masina te rugai de ia sa mearga
in legatura cu valva EGR incearca sa o curati si vezi rezultatul
daca nu da randament trebuie inlocuita cu una noua

Scris: Dum 14-Apr-2013 18:26
de mitre
[quote="marianmarian"]e bine ca a ramas pe deschis ca daca ramanea pe inchis nu mergea masina te rugai de ia sa mearga
in legatura cu valva EGR incearca sa o curati si vezi rezultatul
daca nu da randament trebuie inlocuita cu una noua[/quote]

Merci dar nu stiu unde se gaseste. Poate imi dai un indiciu.

Scris: Dum 14-Apr-2013 18:35
de marianmarian
sa discutat si vezi ca sunt poze puse cu valva EGR

Scris: Sâm 29-Aug-2015 22:16
de mitre
[quote="marianmarian"]sa discutat si vezi ca sunt poze puse cu valva EGR[/quote]
Evolutie ulterioara:
Plecat in concediu in Portugalia si la intoarcere in Marsilia dupa 6-7k km da in bot ... fum negru ... nu se accelera ... murea motorul inecat ... nu pornea ... toate problemele. Eram in trafic pe autostrada si o calc in a doua pana la blana pe panta si isi da drumul dar nu perfect. Simteam asa ca nu se accelereaza peste 3-3,5 k decat foarte greu in trepte superioare. Oricum fac prostia si in loc sa merg acasa zic ca ... anul asta nu am fost in Grecia si ma duc acolo. La intoarcere langa nis incep iar problemele si unde ... in punctul de plata la autostrada. Era un nene acolo si ma duce la service tractat ... si partial pe roti. Dupa ce se racea motorul pornea dar nu am stat sa se raceasca complet sa vad daca isi revine. Demonteaza baietii tot, tester bosh, nu mare lucru, vine unu cu Lexia .... rezultat EGR ...... in final schimbat cu una second hand ca noua nu era decat pe comanda si plecat a doua zi dimineata. Cost total 350 piesa, 150 manopera, 20 tractat si 15 camera pana a doua zi..... total 535 si daca mai pun doua roti care s-au dus in spania 140 ajung la 700 e la 9700 km. Cam mult dar daca stau sa ma gandesc bine la 165k inca nu am reparat nimic pana acum ... ma rog un telescop.
Dupa nu am mai avut antipolution faulty aprins cam vreo 300 km.