Salutare,
Sunt nou pe forum si as vrea daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi.
Sunt posesorul unui citroen C5 II, am avut un mic accident cu el si a trebuit sa demontez pompa hidraulica, am desfacut cele doua conducte si a curs tot uleiul jos, apoi cand am montat pompa inapoi, masina nu se ridica, mentionez ca am deplasato fara pompa circa 1 km pana la sevice, cu suspensie 0. Este ceva ciudat ptr ca nu mai ridica masina, fiindca se aude un bazait la pompa dar nu se intampla nimic, in schimb am desfacut o conducta sa vad daca alimenteaza circuitul cu ulei.....in ea intra ulei dar nu curge pe gaurile unde intra conducta, aveti idee daca trebuie resetata?acum in bord imi apare sistem suspension/ esp defective dupa ce am demontat pompa... Ma poate ajuta cineva cu un sfat??
MUltumesc anticipat!
Probleme amorsare pompa hidraulica c5 II
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Sâm 20-Apr-2013 20:56
- Localitate: Bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Pompa e normal sa se auda, dar n-o lasa sa mearga aiurea, ca o s-o strici, ea mergand acum fara ulei.
Fa-ti rost numai de ulei LDS, completezi cu ulei si pornesti motorul.
In mod normal ai nevoie de un capac la rezervorul de lichid in care sa bagi aer cu o jumatate de atmosfera.
Daca faci asa, sa nu cumva sa ai umiditate in aerul ala.
Pentru amorsarea fara acest dispozitiv, va trebui sa pornesti motorul, dai comanda de ridicare sau coborare si misti de furtunul care iese din pompa si se duce catre servo. Pentru varianta II trebuie sa ma uit cum e la mine, eu am facut asta de multe ori, dar numai la varianta I.
Daca nu ai rezolvat inca, scrie-mi pe mess.
mesermith_m
Fa-ti rost numai de ulei LDS, completezi cu ulei si pornesti motorul.
In mod normal ai nevoie de un capac la rezervorul de lichid in care sa bagi aer cu o jumatate de atmosfera.
Daca faci asa, sa nu cumva sa ai umiditate in aerul ala.
Pentru amorsarea fara acest dispozitiv, va trebui sa pornesti motorul, dai comanda de ridicare sau coborare si misti de furtunul care iese din pompa si se duce catre servo. Pentru varianta II trebuie sa ma uit cum e la mine, eu am facut asta de multe ori, dar numai la varianta I.
Daca nu ai rezolvat inca, scrie-mi pe mess.
mesermith_m
-
- just curious
- Mesaje: 5
- Membru din: Sâm 20-Apr-2013 20:56
- Localitate: Bucuresti
mesersmith scrie:Pompa e normal sa se auda, dar n-o lasa sa mearga aiurea, ca o s-o strici, ea mergand acum fara ulei.
Fa-ti rost numai de ulei LDS, completezi cu ulei si pornesti motorul.
In mod normal ai nevoie de un capac la rezervorul de lichid in care sa bagi aer cu o jumatate de atmosfera.
Daca faci asa, sa nu cumva sa ai umiditate in aerul ala.
Pentru amorsarea fara acest dispozitiv, va trebui sa pornesti motorul, dai comanda de ridicare sau coborare si misti de furtunul care iese din pompa si se duce catre servo. Pentru varianta II trebuie sa ma uit cum e la mine, eu am facut asta de multe ori, dar numai la varianta I.
Daca nu ai rezolvat inca, scrie-mi pe mess.
mesermith_m
Am rezolvat,
Mersi mult!
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi 18-Feb-2021 17:31
- Localitate: HASPARREN
- Masina: Citroen C5 2.0 2010
- 2: Nu
- 3: Nu
Re: Probleme amorsare pompa hidraulica c5 II
Salutare colegi,
Am o problema cu al meu citroen C5 2010 2.0 136cp cand l-am cumparat-o aici in Franta am dus-o la un service sa o verifice si i-a gasit la roata dreapta garnitura de planetara rupta si am zis ca o programez ca sa o schime. Pana aici toate cele bune am dus-o la mecanic si cand am mers dupa el mi-a zis ca in momentul cand a ridicat masina pe elevator a curs lichid de LDS din el dar el a complectat .Am ajuns casa find noapte nu am vazut decat a 2 zi ca in partea dreapta fata aprarator si roata era pata de lichid. Am mers inapoi si mi-a zis ca de la el nu e si cine stie ce s-a intamplat pana la urma o ramas asa mi-a dat un litru de LDS sa mai complectez. Cam la fiecare 2 saptamani lasam jos si complectam cu lichid pana sub sita. La un momendat m-i s-a aprins atentinare ca sistemul hidraulic e fault am facut programare la reprezentanta si mi-au constatat ca e arsa pompa hidraulic dar daca complectam cu lichid si pana scadea era ok.Pret pompa 1700 euro.
Am mers casa suparat si povestind cu un prieten din Cluj care are tot citroen zicea ca el nu crede ca e arsa pompa daca masina se ridica ssi daca mai incet dar se ridica. Sa caut unde pierd licgidul ca acolo e problema mea.Cei de la reprezentanta mi-au depresurizat masina si a ramas asa jos. Am ajuns acasa am lasat jos lichidul aproepe 5 litri am recuperat,si am dat jos rezervorul LDS si intradevar era spart si acolo pierdeam lichidul. Am comandat alt rezervor si lichid LDS ca am zis ca daca tot am lasat cel vechi jos hai sa o schimb si aia. Am pus rezervorul sus am bagat in prima faza 4 litri de lichid ca atata o intrat am pus busonul am bagat aer pe gaurica si am pornit masina si am dat comanda sa se ridice dar nu vrea si pe langa asta am un `ciuit` cand invart volanu stanga dreapta de la butoiasul in care intra furtunul de la rezervorul LDS si inante nu facea asa si de ridicat s-a ridicat dar putin.
Orice idee e foarte bine venita Va multumesc anticipat!
Am o problema cu al meu citroen C5 2010 2.0 136cp cand l-am cumparat-o aici in Franta am dus-o la un service sa o verifice si i-a gasit la roata dreapta garnitura de planetara rupta si am zis ca o programez ca sa o schime. Pana aici toate cele bune am dus-o la mecanic si cand am mers dupa el mi-a zis ca in momentul cand a ridicat masina pe elevator a curs lichid de LDS din el dar el a complectat .Am ajuns casa find noapte nu am vazut decat a 2 zi ca in partea dreapta fata aprarator si roata era pata de lichid. Am mers inapoi si mi-a zis ca de la el nu e si cine stie ce s-a intamplat pana la urma o ramas asa mi-a dat un litru de LDS sa mai complectez. Cam la fiecare 2 saptamani lasam jos si complectam cu lichid pana sub sita. La un momendat m-i s-a aprins atentinare ca sistemul hidraulic e fault am facut programare la reprezentanta si mi-au constatat ca e arsa pompa hidraulic dar daca complectam cu lichid si pana scadea era ok.Pret pompa 1700 euro.
Am mers casa suparat si povestind cu un prieten din Cluj care are tot citroen zicea ca el nu crede ca e arsa pompa daca masina se ridica ssi daca mai incet dar se ridica. Sa caut unde pierd licgidul ca acolo e problema mea.Cei de la reprezentanta mi-au depresurizat masina si a ramas asa jos. Am ajuns acasa am lasat jos lichidul aproepe 5 litri am recuperat,si am dat jos rezervorul LDS si intradevar era spart si acolo pierdeam lichidul. Am comandat alt rezervor si lichid LDS ca am zis ca daca tot am lasat cel vechi jos hai sa o schimb si aia. Am pus rezervorul sus am bagat in prima faza 4 litri de lichid ca atata o intrat am pus busonul am bagat aer pe gaurica si am pornit masina si am dat comanda sa se ridice dar nu vrea si pe langa asta am un `ciuit` cand invart volanu stanga dreapta de la butoiasul in care intra furtunul de la rezervorul LDS si inante nu facea asa si de ridicat s-a ridicat dar putin.
Orice idee e foarte bine venita Va multumesc anticipat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187756
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos