Pagina 1 din 1

Probleme achizitie C5 2.0 HDI 2008

Scris: Dum 04-Aug-2013 11:58
de iulian.arg
Salut
sunt relativ nou pe forum si doresc sa achizitionez un C5
Am gasit un C5 2.0 hdi break 2008 (modelul vechi, nu cel nou) ~130 mii km

problemele pe care le-am vazut dupa drivetest sunt
- suspensie este foarte rigida, lucru la care nu ma assteptam
- scoate fum negru la accelerari puternice, chiar si pe loc dar mai ales in mers, lucru la care iarasi nu ma asteptam avand in vedere ca are FAP
- telescopul stanga fara era umed in partea de jos (unde intra o conducta) si partea de sus

suspensia mai rigida am mai citit pe forumul asta ca ar putea fi din fabrica sau ca sunt uzate capsulele. Insa toata masina este tare, nu doar fata sau spate.
Fumul mi se pare total anormal.
In rest masina pare ok ca uzura si nr de km.

Daca aveti pareri, idei, cauze sau rezolvari la problemele masainii, lasati-le mai jos va rog.

Va multumesc anticipat.
Scuze de eventualele greseli, sunt pe fuga.

Scris: Dum 04-Aug-2013 13:10
de mesersmith
Suspensia nu trebuie sĂŁ fie tare Âşi nici fum nu trebuie sĂŁ scoatĂŁ.
CâÞi km are maºina ºi la ce preÞ ai gãsit-o?

Scris: Lun 05-Aug-2013 01:45
de iulian.arg
Salut
Ms de raspuns
Masina are 130 mii cu carte service si arata pe masura kilometrilor.
Pretul e in jur de 6000 de euro, deci nu e o dubiosenie din punctul asta de vedere.
Masina se ridica si se coboara corespunzator insa este foarte rigida. Care ar putea fi cauzele? Sincer ma ingrozeste gandul ca C5-ul este atat de rigid si nu se poate face nimic sa il fac sa pluteasca. Daca nu exista o explicatie pentru rigiditate, cel mai probabil voi renunta la ea, oricat de bine si intretinuta ar arata.
In plus scoate fum la acelerari bruste si pe loc si in mers. Pare ca nu ar avea FAP sau ar fi anulat. Se poate la modelul asta? Din cate am citit pe forum, nu poate fi anulat.
Recent, proprietarul a completat cu lichid pentru FAP, mi-a aratat factura doveditoare. Se poate ca respectivul lichid sa fie de proasta calitate sau contrafacut? Scria Eolys pe factura dar cine stie ce a fost in mod real.
Cand se face regenerarea, cumva scoate fum pe evacuare? Poate era in perioada de regenerareatunci cand am facut testul.


Multumesc anticipat

Scris: Lun 05-Aug-2013 09:26
de marianmarian
nu are treaba incarcarea FAP-lui cu scoaterea de fum negru
fumu negru e de la motorina mai pe inteles uzura in injectoare.

Scris: Lun 05-Aug-2013 10:36
de iulian.arg
Salut si multumesc de rapsuns

Daca e uzura in injectoare, oricat de mare ar fi, FAP-ul nu ar trebui sa-si faca treaba si sa prinda toate particulele de motorina nearse?
Asta ma contrariaza. Fap-ul nu pare sa functioneze sau mai rau, pare sa nu existe pe masina asta (strict).
Oricum o sa merg pentru un test la reprezentanta dar vreau, daca e posibil, sa stiu daca merita sa o iau sau nu inainte de a ajunge la reprezentanta.

Ms de raspunsuri si poate daca mai sunt idei si se pot fi impartasite, le astept.

Multumesc.

Scris: Lun 05-Aug-2013 18:24
de iulian.arg
Salut,

revin cu ceva detalii si intrebari.
Daca masina este varianta Exclusive, inseamna cumva ca mai are niste sfere suplimentare pentru o tinuta mai confortabila.

Am primit pe privat detalii despre modul de diagnosticare si pret. Pentru cate sfere sa ma pregatesc, 4 sau 6?

Multumesc.

Scris: Lun 05-Aug-2013 19:42
de mesersmith
DacĂŁ ai buton sport la suspensie, 6.
DacĂŁ nu ai, atunci 4.

Scris: Lun 05-Aug-2013 19:44
de iulian.arg
Multumesc,

masina este fara buton sport deci are 4 sfere.

Ramane un mister fumul scos de o masina cu filtru de particule.

Mai caut.

Scris: Lun 05-Aug-2013 20:21
de mesersmith
Trebuie sĂŁ faci o diagnozĂŁ, pentru cĂŁ pot fi multe chestii implicate.