Antipollution fault
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Antipollution fault
Salut! Ieri mi-a aparut pe display mesajul ESR/ASP fault si Antipollution Fault. A mai patit cineva chestia asta?
Am citit pe un forum englezesc ca la ei e ceva comun si se intimpla la masini peste suta de mii de km.
Rezolvare: In service , unde schimba filtrul de particule si catalizatorul( adica toata tulumba aia de sub masina de pe evacuare) si costa cit o nunta intreaga, sau acasa, se demonteaza tulumba, se scoate filtrul si se spala cu apa.
Nu stiu la noi rezolvarea la chestia asta. Are cineva experienta cu asa ceva?
P.S. Asta e cu siguranta urmarea fireasca a problemei cu Low level adittive care imi tot apare si la care service-ul meu nu a avut solutie.
Am citit pe un forum englezesc ca la ei e ceva comun si se intimpla la masini peste suta de mii de km.
Rezolvare: In service , unde schimba filtrul de particule si catalizatorul( adica toata tulumba aia de sub masina de pe evacuare) si costa cit o nunta intreaga, sau acasa, se demonteaza tulumba, se scoate filtrul si se spala cu apa.
Nu stiu la noi rezolvarea la chestia asta. Are cineva experienta cu asa ceva?
P.S. Asta e cu siguranta urmarea fireasca a problemei cu Low level adittive care imi tot apare si la care service-ul meu nu a avut solutie.
Pablo406 nu stiu ,asa ca nu te pot ajuta .
O sugestie : nu am vazut (poate nu am cautat destul ) un jurnal de bord la C5 - pareri despre aceasta masina de la persoane care o posed , consum ..... s.a.m.d ,NU pareri despre ce am citit ...pareri de la posesori de C5
-- nu de alta dar la anul mi se termina leasingul la kalos si o schimb ...si in lista mea s`ar afla si C5
O sugestie : nu am vazut (poate nu am cautat destul ) un jurnal de bord la C5 - pareri despre aceasta masina de la persoane care o posed , consum ..... s.a.m.d ,NU pareri despre ce am citit ...pareri de la posesori de C5
-- nu de alta dar la anul mi se termina leasingul la kalos si o schimb ...si in lista mea s`ar afla si C5
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Scuze ! E vorba de 2.2 HDI sx. Si am umpplut rezervorul cu Eolys, de cum a aparut mesajul pe display. Dar tot nu au reusit baietii autorizati sa reseteze calculatorul. Tot apare low level.
Circa niste bani este pentru laudele aduse ATS. Corect. Promit ca las in pace ATS-ul, oricum subiectul este supradezvoltat pe forum, as fi plictisitor.
M-am uitat prin magazine de FAP de cumparat si e piesa exclusiv Citroen. Toate celelalte elemente de evacuare se gasesc.
Am vazut ca de acum pun chestii din astea si pe Renault 2.0 dci si pe masinile nemtesti. Numai ca acelea se refolosesc cu usurinta.
Circa niste bani este pentru laudele aduse ATS. Corect. Promit ca las in pace ATS-ul, oricum subiectul este supradezvoltat pe forum, as fi plictisitor.
M-am uitat prin magazine de FAP de cumparat si e piesa exclusiv Citroen. Toate celelalte elemente de evacuare se gasesc.
Am vazut ca de acum pun chestii din astea si pe Renault 2.0 dci si pe masinile nemtesti. Numai ca acelea se refolosesc cu usurinta.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie 05-Apr-2006 00:34
- Localitate: Constanta
Se pare ca am rezolvat faza cu antipollution. Am desfacut toba cu catalizatorul/filtrul.Apropo, buna piesa, pare ca e inox.Filtrul e in partea din spate si mai lipseau soarecii din el. L-am spalat cu multa apa .
Acum nu imi mai apar pierderi de putere si urmatoarele avertizari antipollution fault , clean diesel filter si nici diesel filter clogged. A ramas totusi Additive level low. Cred ca e o problema separata.
Am si surprins-o de citeva ori cind isi facea singura ciclul de regenerare, treaba pe care nu am mai observat-o pina acum.
A , am vazut si eu la masina asta consum sub 6% cu aer conditionat. Nu in oras, bineinteles.
In concluzie spalare filtrului da rezultate bune. Este simplu de facut, singurul semn de exclamare ar fi atentia sporita la demontarea celor doi senzori. Mie mi s-au parut senzori de temperatura, dar pot sa ma insel.
Acum nu imi mai apar pierderi de putere si urmatoarele avertizari antipollution fault , clean diesel filter si nici diesel filter clogged. A ramas totusi Additive level low. Cred ca e o problema separata.
Am si surprins-o de citeva ori cind isi facea singura ciclul de regenerare, treaba pe care nu am mai observat-o pina acum.
A , am vazut si eu la masina asta consum sub 6% cu aer conditionat. Nu in oras, bineinteles.
In concluzie spalare filtrului da rezultate bune. Este simplu de facut, singurul semn de exclamare ar fi atentia sporita la demontarea celor doi senzori. Mie mi s-au parut senzori de temperatura, dar pot sa ma insel.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
hopa hentz!!!!! Ieri mi-a aparut si mie mesajul antipollution fault si a aparut cand am oprit motorul dupa 180 de km parcursi fara oprire.Cand l-am oprit, mi s-a parut ca a avut o vibratie ciudata, ca si cum nu s-ar fi hotarat sa se opreasca, ca la auto aprindere la motoarele pe benzina.Pana la urma s-a oprit apoi curios fiind, l-am pornit din nou sa vad daca mai face la fel si atunci a aparut mesajul.Am observat ca mai mult de 130km/h nu mai merge si ca nu mai are aceeasi repriza, ii lipseste din putere.Am sunat la service citroen constanta si baiatul de acolo mi-a aspus ca e fie din alimentare(motorina proasta), fie a intrat aer pe instalatia de alimentare.Parca nu prea imi vine sa cred.
Ma intereseaza daca si cum se poate remedia kestia asta.Vad ca au mai patit-o si altii dar nu prea se discuta pe marginea subiectului asta.
Ma intereseaza daca si cum se poate remedia kestia asta.Vad ca au mai patit-o si altii dar nu prea se discuta pe marginea subiectului asta.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
fa plinul cu motorina motorina mol-evo si cred ca ii trece. am ceva prieteni cu masini mai noi care tot asa mai patesc de nu mai vor sa sara de 120 si asa le-a trecut la toate. poati sa incerci sa te duci cu ea mai sus in turatie la treptele 1,2,3 adica aproape de 5000. apropos, de unde ai alimentat?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Ciudat, ieri in prima faza nu mai sarea de 130 si mai apoi, pe seara se ducea pana la 180 unde se pare ca e ea limitata. Mesajul nu a disparut si eu cred ca e ceva mai grav, avand in vedere ca mesajul nu apare mai tarziu in timpul mersului, ci instantaneu, chiar la pornire. ma gandesc ca e vreun senzor care nu-si mai face treaba deloc, dat fiind faptul ca apare imediat si nu dupa ce motorul ar merge un timp. La voi cum aparea?
A, si am uitat sa va spun, am alimentat de la lukoil:))
A, si am uitat sa va spun, am alimentat de la lukoil:))
mie, dupa 3, 4 porniri mi-a disparut acel martor.Din cate am citit eu, la xantia e problema cand licareste - se aprinde si se stinge - dc e numai aprins inseamna ca dor te atentioneaza.
ideea e ca imediat ce-ti apare acel martor, motorul intra intr-un fel de safe mode. dupa ce repornesti masina se tureaza si merge normal, dar e posibil ca martorul sa nu disparea; la cateva reporniri si bineinteles o turare a motorului in prealabil, dispare.La mine asa a mers, si dupa ce am schimbat motorina sper ca s-a rezolvat definitiv; si inca ceva - evita sa mergi cu putina mototrina in rezervor - de fiecare data cand mi-a aparut(de 3 ori) eram pe rosu sau avem in jur de 10l.
ideea e ca imediat ce-ti apare acel martor, motorul intra intr-un fel de safe mode. dupa ce repornesti masina se tureaza si merge normal, dar e posibil ca martorul sa nu disparea; la cateva reporniri si bineinteles o turare a motorului in prealabil, dispare.La mine asa a mers, si dupa ce am schimbat motorina sper ca s-a rezolvat definitiv; si inca ceva - evita sa mergi cu putina mototrina in rezervor - de fiecare data cand mi-a aparut(de 3 ori) eram pe rosu sau avem in jur de 10l.
MIe mi-a aparut de doua ori in aceeasi zi. Mesajul a fost atat de scurt incat abia am apucat sa vad ce scrie si a aparut la pornirea motorului care nici macar nu era rece. Apoi nu m-a mai deranjat. Sunt curios maine daca mai apare.
Ultima oară modificat Dum 10-Dec-2006 14:40 de către darian, modificat 1 dată în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187762
Total subiecte 18621
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos