Antipollution fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Antipollution fault

Mesajde Pablo406 » Mie 17-Mai-2006 12:15

Salut! Ieri mi-a aparut pe display mesajul ESR/ASP fault si Antipollution Fault. A mai patit cineva chestia asta?
Am citit pe un forum englezesc ca la ei e ceva comun si se intimpla la masini peste suta de mii de km.
Rezolvare: In service , unde schimba filtrul de particule si catalizatorul( adica toata tulumba aia de sub masina de pe evacuare) si costa cit o nunta intreaga, sau acasa, se demonteaza tulumba, se scoate filtrul si se spala cu apa.
Nu stiu la noi rezolvarea la chestia asta. Are cineva experienta cu asa ceva?
P.S. Asta e cu siguranta urmarea fireasca a problemei cu Low level adittive care imi tot apare si la care service-ul meu nu a avut solutie. :)

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Mie 17-Mai-2006 12:43

Pablo406 nu stiu ,asa ca nu te pot ajuta .
O sugestie : nu am vazut (poate nu am cautat destul ) un jurnal de bord la C5 - pareri despre aceasta masina de la persoane care o posed , consum ..... s.a.m.d ,NU pareri despre ce am citit ...pareri de la posesori de C5
-- nu de alta dar la anul mi se termina leasingul la kalos si o schimb ...si in lista mea s`ar afla si C5

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 17-Mai-2006 15:49

N'ai spus de ce masina e vb.
Intradevar trebuie umplut rezervorul cu aditiv Eolys. Solutia spalarii cu apa a FAP-ului ramane provizorie pt 20000km.
Adreseaza-te unui service autorizat Citroen-pejo.
La noi distractia te costa 3 h de asteptare. si... circa niste bani... nu stiu exact! sic!

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Mie 17-Mai-2006 22:38

Scuze ! E vorba de 2.2 HDI sx. Si am umpplut rezervorul cu Eolys, de cum a aparut mesajul pe display. Dar tot nu au reusit baietii autorizati sa reseteze calculatorul. Tot apare low level.
Circa niste bani este pentru laudele aduse ATS. Corect. Promit ca las in pace ATS-ul, oricum subiectul este supradezvoltat pe forum, as fi plictisitor.
M-am uitat prin magazine de FAP de cumparat si e piesa exclusiv Citroen. Toate celelalte elemente de evacuare se gasesc.
Am vazut ca de acum pun chestii din astea si pe Renault 2.0 dci si pe masinile nemtesti. Numai ca acelea se refolosesc cu usurinta.

fisherking
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Mie 05-Apr-2006 00:34
Localitate: Constanta

Mesajde fisherking » Dum 11-Iun-2006 13:37

Buna ziua,
Si mie mi-a aparut mesajul "Antipollution Fault". La service mi-au schimbat debitmetrul si o conducta fisurata, care a cauzat problema cu debitmetrul.

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Lun 12-Iun-2006 03:36

Salut! Mersi de informatie.
Despre ce debitmetru este vorba? Ca sunt mai multe.

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Mar 11-Iul-2006 20:12

Se pare ca am rezolvat faza cu antipollution. Am desfacut toba cu catalizatorul/filtrul.Apropo, buna piesa, pare ca e inox.Filtrul e in partea din spate si mai lipseau soarecii din el. L-am spalat cu multa apa .
Acum nu imi mai apar pierderi de putere si urmatoarele avertizari antipollution fault , clean diesel filter si nici diesel filter clogged. A ramas totusi Additive level low. Cred ca e o problema separata.
Am si surprins-o de citeva ori cind isi facea singura ciclul de regenerare, treaba pe care nu am mai observat-o pina acum.
A , am vazut si eu la masina asta consum sub 6% cu aer conditionat. Nu in oras, bineinteles.
In concluzie spalare filtrului da rezultate bune. Este simplu de facut, singurul semn de exclamare ar fi atentia sporita la demontarea celor doi senzori. Mie mi s-au parut senzori de temperatura, dar pot sa ma insel.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 12-Iul-2006 10:28

la ce se refera acel "Additive level low"?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Vin 14-Iul-2006 08:29

E vorba de antipollution diesel additive low level, o chestie pe care o am mai de mult. Unii au scris ca mesajul dispare dupa ce umpli rezervorul de aditiv, altii au schimbat nu stiu ce chip pe sistemul de antipoluare.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 28-Oct-2006 13:16

hopa hentz!!!!! Ieri mi-a aparut si mie mesajul antipollution fault si a aparut cand am oprit motorul dupa 180 de km parcursi fara oprire.Cand l-am oprit, mi s-a parut ca a avut o vibratie ciudata, ca si cum nu s-ar fi hotarat sa se opreasca, ca la auto aprindere la motoarele pe benzina.Pana la urma s-a oprit apoi curios fiind, l-am pornit din nou sa vad daca mai face la fel si atunci a aparut mesajul.Am observat ca mai mult de 130km/h nu mai merge si ca nu mai are aceeasi repriza, ii lipseste din putere.Am sunat la service citroen constanta si baiatul de acolo mi-a aspus ca e fie din alimentare(motorina proasta), fie a intrat aer pe instalatia de alimentare.Parca nu prea imi vine sa cred.
Ma intereseaza daca si cum se poate remedia kestia asta.Vad ca au mai patit-o si altii dar nu prea se discuta pe marginea subiectului asta.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 28-Oct-2006 18:36

fa plinul cu motorina motorina mol-evo si cred ca ii trece. am ceva prieteni cu masini mai noi care tot asa mai patesc de nu mai vor sa sara de 120 si asa le-a trecut la toate. poati sa incerci sa te duci cu ea mai sus in turatie la treptele 1,2,3 adica aproape de 5000. apropos, de unde ai alimentat?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Dum 29-Oct-2006 09:02

si mie mi s-a intamplat aceeasi problema; am alimentat cu motorina cea mai buna zic eu - omv premium diesel si nu a mai facut. In plus motorul trage altfel si se opreste intr-o fractiune de secunda :wink: .
Se pare ca motorina de la pompa este execrabila - motoarele diesel noi avand de suferit!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 29-Oct-2006 09:09

Ciudat, ieri in prima faza nu mai sarea de 130 si mai apoi, pe seara se ducea pana la 180 unde se pare ca e ea limitata. Mesajul nu a disparut si eu cred ca e ceva mai grav, avand in vedere ca mesajul nu apare mai tarziu in timpul mersului, ci instantaneu, chiar la pornire. ma gandesc ca e vreun senzor care nu-si mai face treaba deloc, dat fiind faptul ca apare imediat si nu dupa ce motorul ar merge un timp. La voi cum aparea?
A, si am uitat sa va spun, am alimentat de la lukoil:))

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Dum 29-Oct-2006 12:12

mie, dupa 3, 4 porniri mi-a disparut acel martor.Din cate am citit eu, la xantia e problema cand licareste - se aprinde si se stinge - dc e numai aprins inseamna ca dor te atentioneaza.

ideea e ca imediat ce-ti apare acel martor, motorul intra intr-un fel de safe mode. dupa ce repornesti masina se tureaza si merge normal, dar e posibil ca martorul sa nu disparea; la cateva reporniri si bineinteles o turare a motorului in prealabil, dispare.La mine asa a mers, si dupa ce am schimbat motorina sper ca s-a rezolvat definitiv; si inca ceva - evita sa mergi cu putina mototrina in rezervor - de fiecare data cand mi-a aparut(de 3 ori) eram pe rosu sau avem in jur de 10l.

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Lun 30-Oct-2006 12:05

MIe mi-a aparut de doua ori in aceeasi zi. Mesajul a fost atat de scurt incat abia am apucat sa vad ce scrie si a aparut la pornirea motorului care nici macar nu era rece. Apoi nu m-a mai deranjat. Sunt curios maine daca mai apare.
Ultima oară modificat Dum 10-Dec-2006 14:40 de către darian, modificat 1 dată în total.


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos