Pagina 1 din 11

Antipollution fault

Scris: Mie 17-Mai-2006 12:15
de Pablo406
Salut! Ieri mi-a aparut pe display mesajul ESR/ASP fault si Antipollution Fault. A mai patit cineva chestia asta?
Am citit pe un forum englezesc ca la ei e ceva comun si se intimpla la masini peste suta de mii de km.
Rezolvare: In service , unde schimba filtrul de particule si catalizatorul( adica toata tulumba aia de sub masina de pe evacuare) si costa cit o nunta intreaga, sau acasa, se demonteaza tulumba, se scoate filtrul si se spala cu apa.
Nu stiu la noi rezolvarea la chestia asta. Are cineva experienta cu asa ceva?
P.S. Asta e cu siguranta urmarea fireasca a problemei cu Low level adittive care imi tot apare si la care service-ul meu nu a avut solutie. :)

Scris: Mie 17-Mai-2006 12:43
de DMX
Pablo406 nu stiu ,asa ca nu te pot ajuta .
O sugestie : nu am vazut (poate nu am cautat destul ) un jurnal de bord la C5 - pareri despre aceasta masina de la persoane care o posed , consum ..... s.a.m.d ,NU pareri despre ce am citit ...pareri de la posesori de C5
-- nu de alta dar la anul mi se termina leasingul la kalos si o schimb ...si in lista mea s`ar afla si C5

Scris: Mie 17-Mai-2006 15:49
de MUGUREL PIRSCOVEANU
N'ai spus de ce masina e vb.
Intradevar trebuie umplut rezervorul cu aditiv Eolys. Solutia spalarii cu apa a FAP-ului ramane provizorie pt 20000km.
Adreseaza-te unui service autorizat Citroen-pejo.
La noi distractia te costa 3 h de asteptare. si... circa niste bani... nu stiu exact! sic!

Scris: Mie 17-Mai-2006 22:38
de Pablo406
Scuze ! E vorba de 2.2 HDI sx. Si am umpplut rezervorul cu Eolys, de cum a aparut mesajul pe display. Dar tot nu au reusit baietii autorizati sa reseteze calculatorul. Tot apare low level.
Circa niste bani este pentru laudele aduse ATS. Corect. Promit ca las in pace ATS-ul, oricum subiectul este supradezvoltat pe forum, as fi plictisitor.
M-am uitat prin magazine de FAP de cumparat si e piesa exclusiv Citroen. Toate celelalte elemente de evacuare se gasesc.
Am vazut ca de acum pun chestii din astea si pe Renault 2.0 dci si pe masinile nemtesti. Numai ca acelea se refolosesc cu usurinta.

Scris: Dum 11-Iun-2006 13:37
de fisherking
Buna ziua,
Si mie mi-a aparut mesajul "Antipollution Fault". La service mi-au schimbat debitmetrul si o conducta fisurata, care a cauzat problema cu debitmetrul.

Scris: Lun 12-Iun-2006 03:36
de Pablo406
Salut! Mersi de informatie.
Despre ce debitmetru este vorba? Ca sunt mai multe.

Scris: Mar 11-Iul-2006 20:12
de Pablo406
Se pare ca am rezolvat faza cu antipollution. Am desfacut toba cu catalizatorul/filtrul.Apropo, buna piesa, pare ca e inox.Filtrul e in partea din spate si mai lipseau soarecii din el. L-am spalat cu multa apa .
Acum nu imi mai apar pierderi de putere si urmatoarele avertizari antipollution fault , clean diesel filter si nici diesel filter clogged. A ramas totusi Additive level low. Cred ca e o problema separata.
Am si surprins-o de citeva ori cind isi facea singura ciclul de regenerare, treaba pe care nu am mai observat-o pina acum.
A , am vazut si eu la masina asta consum sub 6% cu aer conditionat. Nu in oras, bineinteles.
In concluzie spalare filtrului da rezultate bune. Este simplu de facut, singurul semn de exclamare ar fi atentia sporita la demontarea celor doi senzori. Mie mi s-au parut senzori de temperatura, dar pot sa ma insel.

Scris: Mie 12-Iul-2006 10:28
de nicum
la ce se refera acel "Additive level low"?

Scris: Vin 14-Iul-2006 08:29
de Pablo406
E vorba de antipollution diesel additive low level, o chestie pe care o am mai de mult. Unii au scris ca mesajul dispare dupa ce umpli rezervorul de aditiv, altii au schimbat nu stiu ce chip pe sistemul de antipoluare.

Scris: Sâm 28-Oct-2006 13:16
de mesersmith
hopa hentz!!!!! Ieri mi-a aparut si mie mesajul antipollution fault si a aparut cand am oprit motorul dupa 180 de km parcursi fara oprire.Cand l-am oprit, mi s-a parut ca a avut o vibratie ciudata, ca si cum nu s-ar fi hotarat sa se opreasca, ca la auto aprindere la motoarele pe benzina.Pana la urma s-a oprit apoi curios fiind, l-am pornit din nou sa vad daca mai face la fel si atunci a aparut mesajul.Am observat ca mai mult de 130km/h nu mai merge si ca nu mai are aceeasi repriza, ii lipseste din putere.Am sunat la service citroen constanta si baiatul de acolo mi-a aspus ca e fie din alimentare(motorina proasta), fie a intrat aer pe instalatia de alimentare.Parca nu prea imi vine sa cred.
Ma intereseaza daca si cum se poate remedia kestia asta.Vad ca au mai patit-o si altii dar nu prea se discuta pe marginea subiectului asta.

Scris: Sâm 28-Oct-2006 18:36
de dj01fad
fa plinul cu motorina motorina mol-evo si cred ca ii trece. am ceva prieteni cu masini mai noi care tot asa mai patesc de nu mai vor sa sara de 120 si asa le-a trecut la toate. poati sa incerci sa te duci cu ea mai sus in turatie la treptele 1,2,3 adica aproape de 5000. apropos, de unde ai alimentat?

Scris: Dum 29-Oct-2006 09:02
de cit16v
si mie mi s-a intamplat aceeasi problema; am alimentat cu motorina cea mai buna zic eu - omv premium diesel si nu a mai facut. In plus motorul trage altfel si se opreste intr-o fractiune de secunda :wink: .
Se pare ca motorina de la pompa este execrabila - motoarele diesel noi avand de suferit!

Scris: Dum 29-Oct-2006 09:09
de mesersmith
Ciudat, ieri in prima faza nu mai sarea de 130 si mai apoi, pe seara se ducea pana la 180 unde se pare ca e ea limitata. Mesajul nu a disparut si eu cred ca e ceva mai grav, avand in vedere ca mesajul nu apare mai tarziu in timpul mersului, ci instantaneu, chiar la pornire. ma gandesc ca e vreun senzor care nu-si mai face treaba deloc, dat fiind faptul ca apare imediat si nu dupa ce motorul ar merge un timp. La voi cum aparea?
A, si am uitat sa va spun, am alimentat de la lukoil:))

Scris: Dum 29-Oct-2006 12:12
de cit16v
mie, dupa 3, 4 porniri mi-a disparut acel martor.Din cate am citit eu, la xantia e problema cand licareste - se aprinde si se stinge - dc e numai aprins inseamna ca dor te atentioneaza.

ideea e ca imediat ce-ti apare acel martor, motorul intra intr-un fel de safe mode. dupa ce repornesti masina se tureaza si merge normal, dar e posibil ca martorul sa nu disparea; la cateva reporniri si bineinteles o turare a motorului in prealabil, dispare.La mine asa a mers, si dupa ce am schimbat motorina sper ca s-a rezolvat definitiv; si inca ceva - evita sa mergi cu putina mototrina in rezervor - de fiecare data cand mi-a aparut(de 3 ori) eram pe rosu sau avem in jur de 10l.

Scris: Lun 30-Oct-2006 12:05
de darian
MIe mi-a aparut de doua ori in aceeasi zi. Mesajul a fost atat de scurt incat abia am apucat sa vad ce scrie si a aparut la pornirea motorului care nici macar nu era rece. Apoi nu m-a mai deranjat. Sunt curios maine daca mai apare.