Oglinda rabatabila electric.
Scris: Vin 03-Iul-2015 11:41
Salut tuturor,
Azi dimineata confruntandu-ma cu vechea problema Citroen si anume blocul de comanda al geamurilor care are toane cand vrea, am actionat butonul de selectare al oglinzilor stanga dreapta si apoi am apasat si in jos pe rabatare(cand face figuri si nu se ridica geamurile sau nu se lasa apas toate butoanele pe rand si isi revine de cele mai multe ori).
Oglinzile s-au rabatat, iar la actionarea butonului de rabatare din nou, oglinda din dreapta s-a deschis iar cea din stanga a ramas rabatata si nu mai schita nici un gest, deci nu se auzea deloc motorasul ca ar incerca sa o deschida dar ceva il impiedica. Am incercat sa opresc motorul, am scos siguranta de Shunt(SH) pentru a reseta BSI-ul, dar nimic.
Dupa ce am desfacut partial panoul de usa in partea dreapta si mi-am bagat mana sa scot mufele de la oglinda din motorul de la macara, le-am bagat la loc, iar dupa cateva actionari a butonului de rebatare de pe blocul de comanda din usa, oglinda a inceput sa se miste si sa se rabateze normal.
Problema este ca acum are un zgomot mai ciudat, mai pronuntat si la rabatarea de inchidere a masinii, cand ajunge in capat(langa geam), nu se mai opreste motorasul si se aude cum scapa dintii pinioanelor. Acum masina trebuie sa o las deschisa, implicit oglinzile rabatate spre exterior ca sa nu mai faca urat motorasul.
Concluzia pe care o trag inainte sa desfac toata oglinda este ca cel mai probabil s-au uzat dintii(care sunt cel mai probabil de plastic), in consecinta ma apuc de cautat pe la dezmembrari o alta oglinda rabatabila electric.
Intrebarea mea este daca a ma patit cineva si daca a rezolvat-o cumva fara a inlocui oglinda(daca a desfacut motorasul de rabatare si a reusit sa inlocuiasca ceva) ?
O alta intrebare ar fi daca potriveste oglinda rabatabila electric de pe varianta I si daca un indicativ sigur pentru oglinzile rebatabile electric, este prezenta a 2 mufe(in pozele anunturilor de pe net) sau exista si oglinzi ne-rabatabile electric cu 2 mufe la capat?
Vaporul este un C5 II 2.0 Hdi 138 Bva Fap Exclusive din 2006
Azi dimineata confruntandu-ma cu vechea problema Citroen si anume blocul de comanda al geamurilor care are toane cand vrea, am actionat butonul de selectare al oglinzilor stanga dreapta si apoi am apasat si in jos pe rabatare(cand face figuri si nu se ridica geamurile sau nu se lasa apas toate butoanele pe rand si isi revine de cele mai multe ori).
Oglinzile s-au rabatat, iar la actionarea butonului de rabatare din nou, oglinda din dreapta s-a deschis iar cea din stanga a ramas rabatata si nu mai schita nici un gest, deci nu se auzea deloc motorasul ca ar incerca sa o deschida dar ceva il impiedica. Am incercat sa opresc motorul, am scos siguranta de Shunt(SH) pentru a reseta BSI-ul, dar nimic.
Dupa ce am desfacut partial panoul de usa in partea dreapta si mi-am bagat mana sa scot mufele de la oglinda din motorul de la macara, le-am bagat la loc, iar dupa cateva actionari a butonului de rebatare de pe blocul de comanda din usa, oglinda a inceput sa se miste si sa se rabateze normal.
Problema este ca acum are un zgomot mai ciudat, mai pronuntat si la rabatarea de inchidere a masinii, cand ajunge in capat(langa geam), nu se mai opreste motorasul si se aude cum scapa dintii pinioanelor. Acum masina trebuie sa o las deschisa, implicit oglinzile rabatate spre exterior ca sa nu mai faca urat motorasul.
Concluzia pe care o trag inainte sa desfac toata oglinda este ca cel mai probabil s-au uzat dintii(care sunt cel mai probabil de plastic), in consecinta ma apuc de cautat pe la dezmembrari o alta oglinda rabatabila electric.
Intrebarea mea este daca a ma patit cineva si daca a rezolvat-o cumva fara a inlocui oglinda(daca a desfacut motorasul de rabatare si a reusit sa inlocuiasca ceva) ?
O alta intrebare ar fi daca potriveste oglinda rabatabila electric de pe varianta I si daca un indicativ sigur pentru oglinzile rebatabile electric, este prezenta a 2 mufe(in pozele anunturilor de pe net) sau exista si oglinzi ne-rabatabile electric cu 2 mufe la capat?
Vaporul este un C5 II 2.0 Hdi 138 Bva Fap Exclusive din 2006