Pagina 1 din 1

Faruri C5 II facelift

Scris: Dum 29-Noi-2015 21:50
de TomBogdanel
Buna seara! O sa fiu in curand proprietarul unui C5 cu volan pe dreapta si vreau sa stiu daca la RAR o sa fiu nevoit sa-i schimb farurile sau mai merge cu bulinele aplicate.
In plus, orice sfat legat de achizitie e binevenit. Masina o sa fie cu motorul de 2l diesel, 136cp, manuala, hatchback. As vrea sa fie cu echipare Exclusive, am si gasit unul la 1000 de lire cu 176k km. Cu km mai putini(152k sau mai putini), nu gasesc decat cu 5-700, chiar pana la 1000 de lire mai mult cu echipare VTR, si chiar nu stiu daca se merita diferenta de bani pentru echipare sau km.
In anunturi se lauda ca au istoric de service, dar am vazut si Mercedes vechi de 3 ani, la reprezentanta, cu 80k de mile dat inapoi, asa ca verificarea ochimetrica :shock: o sa fie pe primul loc.
Multumesc anticipat!

Scris: Joi 03-Dec-2015 16:30
de iulian.arg
Farurile s-ar putea sa poata fi reglate pentru stanga. Luminile de marsharier sunt pe ambele parti asa ca nu ai probleme.

Reconsidera totusi decizia de a-ti lua cu volan pe dreapta. Vei avea probleme la revanzare si sunt si incomode in trafic.
In plus, mai preagateau nushce derutati de legiuitori o lege care-ti ceara varii oglinzi si chestii in plus pentru dreptace. Nu-s excluse pe viitor nici tratamente separate la RCA pentru masinile cu volan pe dreapta, avand in vedere ca prezinta mai multe riscuri.
Intr-adevar sunt mai ieftine la cumparare dar se mai aduna costuri. Trebuie sa ai pe cineva in Anglia care sa-ti faca asigurare ca altfel platesti nushcate sute de lire pentru asigurare ca sa poti sa ajungi cu ea acasa.
Am un amic care si-a luat un Saab 9-3 din Anglia si per total a iesit cu 1000 euro mai ieftin decat daca-si lua fix aceiasi masina din Germania si cu 2000 mai putin daca si-o lua din Romania gata inmatriculata cu aceiasi intretinere si conditie. Insa Anglia e patria Saab-ului si a gasit foarte repede si ieftin ce voia adica service complet si cunoscut cu km rezonabili. Nu la fel stau lucrurile cand vine vornba de Citroen. In rest l-a costat 100 lire asigurare pe 7 zile (cu pontul de mai sus) si 150 motorina si bac-ul ca sa ajunga pe continent.

Ce vrei tu incepe de pe la 2000 euro pe continent. Taxa de inmatriculare in cel mai bun caz e 700 euro pentru o masina din 2005 (2006 ~ 900 euro; 2007 ~ 1000 euro; 2008 ~ 1200 euro; ) Am rotunjit in sus valorile.
C5 II 2004 e putin probabil sa gassesti dar daca gasesti, taxa e de 550 euro.
La automate nici sa nu te gandesti ca-i aproape si peste 2000 euro taxa de inmatriculare.

In rest fa-ti tu calculele bine, inainte de a scoate banul.
Si reiterez sfatul de a-ti lua cu volan pe stanga. Poate vei iesi mai scump la inceput dar vei fi mai in siguranta si fizic si mai predictibil financiar.