Pagina 1 din 2

Porneste in 3 pistoane parca

Scris: Lun 04-Ian-2016 21:11
de Beemer
Salut tuturor,

Odata cu venirea gerului am o problema cu masina si anume cand o pornesc la rece(-7 C), paraca ar porni doar in 2-3 pistoane si trepideaza tare. Precizez ca bujiile nu sunt arse (au fost verificate doar sa nu fie arse cu lampa pe baterie, nu au fost date jos si verificate daca sunt functionale 100 %). Astazi am incercat sa o pornesc, a invartit de 2-3 ori si a vrut sa porneasca dar, a "murit" imediat. La a 2-a cheie, a luat-o, dar tot asa parca mergea in 2-3 pistoane cam 30 sec-1 minut dupa care a inceput sa mearga normal. Tin minte ca si celalalt c5 I pe care il aveam avea un comportament asemanator dar la temperaturi mult mai scazute (-20 C) insa parca nu trepida asa tare. Nici bateria nu este foarte buna insa de invartit invarte ok, zic eu. As vrea sa stiu daca se mai confrunta cineva cu problema asta sau daca s-a confruntat in tecut si care a fost rezolvarea.
Multumesc.

Scris: Lun 04-Ian-2016 21:44
de neneabe
Salut,
Si mie imi facea asa ceva anul trecut pe la minus 8.
Anul asta am schimbat uleiul si filtrele. Am trecut la la 10w 40 la 5w 40.
La minus 9 pe 1 ian. a pornit la prima cheie.
Ieri la minus 13 se comporta la ca anul trecut la minus 8, pornire grea si vreo 20 sec mers gen 3 pistoane.
E o imbunatarire oricum.
Motorina e aceeasi marca, OMV sau LUkoil.

Scris: Lun 04-Ian-2016 22:07
de Beemer
Eu am bagat tot 5w30 total ineo ecs...ce e drept in aprox 3000 de km trebuie sa fac schimbul.
Un prieten mecanic mi-a sugerat ca ar fi de la combustibil si mi-a recomandat sa pun un aditiv de motorina sa curete sistemul de injectie, insa am o oarecare reticenta in a folosi asa ceva si cel mai probabil voi baga putina benzina sau alcool tehnic la urmatoare alimentare

Scris: Lun 04-Ian-2016 22:58
de neneabe
Am prieteni in zona de nord unde e mai frig cu 3,4 iarna care folosesc chiar 0W 40.
Spun ca porneste chiar si mai bine la temp de -15 sau 20.
Oricum, e interesant de sondat cu ce motorina se porneste mai bine iarna in ultimii 2 ani.

Scris: Lun 04-Ian-2016 23:41
de iulian.arg
Si a mea are cam acelasi comportament dar mersul neregulat dureaza 3-4 secunde.
Exista posibilitatea sa fie de la injectie daca tu zici ca iti merge in 3 pistoane timp de 20 de secunde.
Pe mine unul nu ma deranjeaza atata timp cat nu e acuta problema si nu merg cu masina in fiecare zi.

Scris: Mar 05-Ian-2016 00:11
de Beemer
poate am exagerat eu 1 min

L.E. ceva in genul asta face si a mea https://www.youtube.com/watch?v=nnwNBnLCsw4

Scris: Mar 05-Ian-2016 10:12
de iulian.arg
In film mi se pare destul de acuta treaba.
Mie de cele mai multe ori imi porneste din prima, dar merge cateva secunde neregulat.
Ma gandesc ca ar trebui inceput cu o curatare a injectiei, lucru pe care ma gandesc sa-l fac si eu.

Scris: Mar 05-Ian-2016 21:12
de neneabe
Da,
Nu face asa urat ca in film, dar se apropie de ce e acolo la -13.
astazi la -9 a pornit la prima cheie si a mers rotund de la inceput.
O diferenta destul de mare pt 4 grade distanta.
Mai vad in urmatoarea perioada cu temp spre -15 cum va sta treaba.

Scris: Mar 05-Ian-2016 22:25
de Beemer
O sa imi schimb bateria si voi reveni cu impresii

Scris: Mie 06-Ian-2016 08:52
de Mexik
Eu mai am in parcul auto un Xsara Picasso de 2.0hdi 90cp si are 218mii km.L-am pornit dupa 4 zile punandu-i de 2 ori bujiile (mentionez ca becul de bujii maxim 3 secunde sta nici nu observi cat de repede se stinge)si afara erau -9,a invartit de 2-3 ori si pornit mergand rotund motorul singura treaba este ca a scos un pic fum cam 10 secunde si gata.Daca merg cu el zilnic porneste mai ceva ca c5 ul care e 2.0i benzina.La voi sigur e problema ca motoarele astea pornesc sfert de cheie.Nu stiu de ce la mine stau bujiile asa putin dar nici nu imi bat capul cat merge.Odata de curiozitate la -7 am pornit-o fara bujii fara nimic direct cheie si spre mandria mea a pornit la fel cum era calda.
Personal eu cred ca aveti problema cu injectia si zic asta pt ca eu am lexia si lastul de injectoare imi arata corectia injectoarelor 0,1-0,2% ceea ce e foarte bine o corectie mica inseamna un injector bun adica lucreza foarte usor sa mentina parametrii.Verificati injectoarele intai cu lexia ca e simplu.La mine in spate la toba nici nu se simte miros de diesel

Scris: Mie 06-Ian-2016 14:17
de iulian.arg
Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.

Scris: Mie 06-Ian-2016 16:41
de urzica
iulian.arg scrie:Corectiile sunt la ralanti sau in turatie?
Intreb pentru ca mai am si eu probleme cu pornirea in 3 pistoane si ultima data cand m-am uitat, in turatii de mers corectiile erau aproape de 0 insa pe liber sunt ceva corectii.
Corectiile intotdeauna se citesc la ralanti, sper sa nu ma insel :oops:

Scris: Mie 06-Ian-2016 19:22
de Beemer
am facut o diagnoza azi in timp ce am pornit masina si am facut urmatoarele observatii:
1 inainte sa ii dau cheie m-am uitat la voltaj 10.88 V si cand i-am dat cheie a scazut undeva la 8 v in sarcina, deci maine voi lua o Varta silver dynamic de 74 Ah
2 am facut un print screen cu valorile corectiilor injectoarelor si am impresia ca pe cilindrul nr. 4 am probleme...a ajuns si pe la 130% dupa ce am lasat masina la relanti mai mult timp

Imagine

Scris: Mie 06-Ian-2016 20:14
de Mexik
corectiile sunt la relantiu iar bateria e slaba,referitor la injectorul 4 e pe duca si de acolo ai problemele

Scris: Mie 06-Ian-2016 22:33
de neneabe
Dar la putere simti ceva?
Trage mai greu?