nu se tureaza 2.hdi 136cp euro 4 in Germania.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
nu se tureaza 2.hdi 136cp euro 4 in Germania.
Colegii am o problema cu un c5 seria 2 break de 2,0hdi 136cp euro 4.Am cumparat masina din Germania si dupa 50km a dat eroare depolution system faul cu becul de motor aprins si becul de abs.Mentionez ca in gol se tureaza dar in sarcina foarte greu abia ia viteza sa ajunga la 90/100.Problema este ca trebuie sa plec in tara cu ea.Aseara am mers cu ea vreo 350km continuu cat am putut de turat si cu tr 3 si cu tr4 si a disparut becul de abs .Cand sa ma apropiii de cazare sia dat drumul mergea bine dar tot cu ceck aprins.Miercuri dimineata vreau sa plec spre Romania ce ma sfatuiti?sai bag niste benzina sau solutie de curatat?
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Regenerarea fortata o faci doar cu lexia.
Poti incerca cea mai rapida curatare intr-un service daca iti permiti timpul.
Daca s-a mai desfundat si nu-i lesinata ai putea sa vii cu ea asa. De ajuns sigur ajungi mai devreme sau mai tarziu.
Poti incerca cea mai rapida curatare intr-un service daca iti permiti timpul.
Daca s-a mai desfundat si nu-i lesinata ai putea sa vii cu ea asa. De ajuns sigur ajungi mai devreme sau mai tarziu.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
am lasat-o acum la un service la un amic,a zis ca stie ce are.i completeaza lichidul la filtru de particule si da cu calcușatorul.nu mia cerut mult 60 de euro si la ora 3 e gata si maine as vrea sa plec spre tara si in 2300km banuiesc ca se mai curata.acum iam facut si plinul si iam bagat si 2 kg de benzina
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Te mananca undeva cu benzina aia.
Pe vremea lui Stalin chestia asta avea sens, ca motorina era un fel de pacura care la temperaturi scazute se transforma in asfalt. Insa motorina asta eco de azi arata cu totul altfel, nu stiu ce rost are sa mai bagi in ea benzina.
Dimpotriva, sunt unii care sustin ca acum e prea fluida si nu lubrifiaza suficient, si baga in ea ulei de motor 2T.... adica fix opusul bagatului de benzina.
Pe vremea lui Stalin chestia asta avea sens, ca motorina era un fel de pacura care la temperaturi scazute se transforma in asfalt. Insa motorina asta eco de azi arata cu totul altfel, nu stiu ce rost are sa mai bagi in ea benzina.
Dimpotriva, sunt unii care sustin ca acum e prea fluida si nu lubrifiaza suficient, si baga in ea ulei de motor 2T.... adica fix opusul bagatului de benzina.
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
poate se curata pompa de injectie din lipsa de lubrifiere....
Masinile Euro4 n-au FAP toate. Unii le-au bagat ca optional, iar PSA au fost printre primii. Primele au fost si niste prastii de FAP-uri care se imbacseau frecvent incat trebuia sa treci pe la service la regenerat (ocazie cu care se regenera si contul lor cu vreo 300 pe vremea aia, afacere ultraprofitabila pentru ei).
Masinile Euro4 n-au FAP toate. Unii le-au bagat ca optional, iar PSA au fost printre primii. Primele au fost si niste prastii de FAP-uri care se imbacseau frecvent incat trebuia sa treci pe la service la regenerat (ocazie cu care se regenera si contul lor cu vreo 300 pe vremea aia, afacere ultraprofitabila pentru ei).
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO