Pagina 1 din 1

nu se tureaza 2.hdi 136cp euro 4 in Germania.

Scris: Mar 09-Feb-2016 09:04
de Mexik
Colegii am o problema cu un c5 seria 2 break de 2,0hdi 136cp euro 4.Am cumparat masina din Germania si dupa 50km a dat eroare depolution system faul cu becul de motor aprins si becul de abs.Mentionez ca in gol se tureaza dar in sarcina foarte greu abia ia viteza sa ajunga la 90/100.Problema este ca trebuie sa plec in tara cu ea.Aseara am mers cu ea vreo 350km continuu cat am putut de turat si cu tr 3 si cu tr4 si a disparut becul de abs .Cand sa ma apropiii de cazare sia dat drumul mergea bine dar tot cu ceck aprins.Miercuri dimineata vreau sa plec spre Romania ce ma sfatuiti?sai bag niste benzina sau solutie de curatat?

Scris: Mar 09-Feb-2016 09:18
de Mexik
din ce imi dau seama nu sia facut regenerarea la filtru de particule/cum o fac?

Scris: Mar 09-Feb-2016 09:46
de iulian.arg
Regenerarea fortata o faci doar cu lexia.
Poti incerca cea mai rapida curatare intr-un service daca iti permiti timpul.
Daca s-a mai desfundat si nu-i lesinata ai putea sa vii cu ea asa. De ajuns sigur ajungi mai devreme sau mai tarziu.

Scris: Mar 09-Feb-2016 09:57
de james kilowatt
Esti sigur ca la Euro4 are filtru de particule? Nu era inca obligatoriu ci doar optional.

Scris: Mar 09-Feb-2016 11:20
de Mexik
am lasat-o acum la un service la un amic,a zis ca stie ce are.i completeaza lichidul la filtru de particule si da cu calcușatorul.nu mia cerut mult 60 de euro si la ora 3 e gata si maine as vrea sa plec spre tara si in 2300km banuiesc ca se mai curata.acum iam facut si plinul si iam bagat si 2 kg de benzina

Scris: Mar 09-Feb-2016 11:31
de james kilowatt
Te mananca undeva cu benzina aia.

Pe vremea lui Stalin chestia asta avea sens, ca motorina era un fel de pacura care la temperaturi scazute se transforma in asfalt. Insa motorina asta eco de azi arata cu totul altfel, nu stiu ce rost are sa mai bagi in ea benzina.
Dimpotriva, sunt unii care sustin ca acum e prea fluida si nu lubrifiaza suficient, si baga in ea ulei de motor 2T.... adica fix opusul bagatului de benzina.

Scris: Mar 09-Feb-2016 11:50
de Mexik
este euro 4 masina si are 158 gr emisii co2 scrie in actele ei

Scris: Mar 09-Feb-2016 11:51
de Mexik
la 70 de litrii de motorina 2 litri de benzina este fix pix mai ales ca vin pe autostrada si vin in putere abia se curata bine

Scris: Mar 09-Feb-2016 12:53
de james kilowatt
poate se curata pompa de injectie din lipsa de lubrifiere....

Masinile Euro4 n-au FAP toate. Unii le-au bagat ca optional, iar PSA au fost printre primii. Primele au fost si niste prastii de FAP-uri care se imbacseau frecvent incat trebuia sa treci pe la service la regenerat (ocazie cu care se regenera si contul lor cu vreo 300 pe vremea aia, afacere ultraprofitabila pentru ei).

Scris: Mie 10-Feb-2016 02:05
de Mexik
acum merge perfect nu are nici o treaba.iar referitor la bani am lexia acasa,MAINE DIMINEATA PLEC ACASA

Scris: Lun 15-Feb-2016 20:25
de Mexik
am ajuns cu bine acasa dar nemtii sunt cu capul nu are nici o problema masina cu filtrul de particule,rog moderatorul sa stearga topicul ca am gasit o alta discutie si voi continua acolo.multumesc

Scris: Lun 15-Feb-2016 22:45
de james kilowatt
Cea mai tare problema cu filtrul ar fi sa se dovedească inexistenta lui :D

Scris: Lun 15-Feb-2016 22:55
de Mexik
este acolo mai are 62% solutie am lexia si am studiat :wink: