Salut!
Am o problema mare apare Depulution sistem fault pe display urmat de lipsa de putere .
Nu se mai accelereaza peste 2800 turatii iar ca viteza nu sare de 110 chinuit.
Problema apare in momentu cand incerc sa fortez indiferent de viteza si de treapta de viteza, mai putin 1 si 2.
Am pus lexia pe ea si a dat aceasta eroare turbo pressure too high
Stie cineva ce ar putea fi ? Eu banuesc electrova sau senzorul de presiune sa nu citeasca corect ?
O zi buna sa aveti si drumuri bune fara evenimente.
Turbo pressure too high
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Re: Turbo pressure too high
ai rezolvat? am aceeasi problema
mie mi s-a spus ca ar fi blocata geometria variabila pe turbo
mie mi s-a spus ca ar fi blocata geometria variabila pe turbo
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: Turbo pressure too high
ai ''cartofi infipti pe teava de esapament"... demonteaza evacuarea din racordul flexibil ( nu dureaza mai mult de 10min )si verifica catalizatorul sa nu fie colmatat, cand ai facut ultima data regenerare la DPF? dar Eolys ai completat, motorasul/pompa eolys functioneaza?...DPF off, calculatoarele au 2 harti standard si safe, mai baga o fisa! 

Re: Turbo pressure too high
E goala evacuarea, nu mai exista filtru de particule catalizator etc, am pt fap emulator
Re: Turbo pressure too high
Scuze pentru intarziere.
Am identificat problema dar nu am rezolvat de tot.
Electrovana se alimenteaza la 12 v curati iar mie la mufa masurat cu motor oprit doar contact pus am 9v iar cu motor pornit am 10v.
Problema este din alimentarea electrovanei. Am tras 2 fire unul de la BSM de la la osiguranta care se activeaza cand pui contact si un fir de la masa asta doar ca sa funtioneze la parametri dar mai este o problema nu mai funtioneaza pilotul automat pentru ca este legat pe mufa care intra la electrovana.
Are cineva o schema cu electrica de unde vin cele 2 fire care alimenteaza electrovana?
Am identificat problema dar nu am rezolvat de tot.
Electrovana se alimenteaza la 12 v curati iar mie la mufa masurat cu motor oprit doar contact pus am 9v iar cu motor pornit am 10v.
Problema este din alimentarea electrovanei. Am tras 2 fire unul de la BSM de la la osiguranta care se activeaza cand pui contact si un fir de la masa asta doar ca sa funtioneze la parametri dar mai este o problema nu mai funtioneaza pilotul automat pentru ca este legat pe mufa care intra la electrovana.
Are cineva o schema cu electrica de unde vin cele 2 fire care alimenteaza electrovana?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO